Unban hakemeus

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Puuko_

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
30 Toukokuu 2019
16
0
1
SteamNick(jolle bannit on saatu): Puuko, Nykyään on Ameeba
Milloin sain bannit: Noin 3 Viikkoa sitten.
HexID: 11000011915346d
Steamprofiili linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198381085805/

Bannien syy: clog kun poliisit olivat nostaneet minut ja taustalla oli metagame.

Minun vähintään 500 sanaa miksi minut bannittiin ja miksi ansaitsen bannien poiston:
Tosiaan sain bannit siittä kun cloggasin kuolleena kun poliisit olivat nostamassa minua ja ärsyynnyin siittä koska mielestäni heidän ei olisi pitänyt voida nostaa minua mutta en ollut lukenuti "Elvyttää vai eikö elvyttää, siinäpä vasta pulma... NOT " Postia, Ja taustalla oli metagame frendin kanssa joka oli väärin. Lupaan että tämmöinen ei toistu koskaan ja hyväksyn kohtaloni. Ja kadun erittäin paljon sitä että sanoin paska serveri.... ei se ole. Haluaisin serverille takasin koska serveri on täydellinen ja siellä on hyviä rp:ttäjiä! Kapungissa kaikki vaan toimii. Muissa kapungeissa on huonompia rp:ttäjiä ja trollereita jotka vaan vdm:mää. Farsilla en oo kokenut mitään semmosta. Kyseinen sääntö rike kävin niin kun olin pegefin kanssa asemalla ja sitä pidätetiin niin olin rynkyn kanssa katolla piilossa ja pegefi sanoi mihin häntä vietiin radion kautta (Metagame) ja sitten meillä oli siinä pienenmuotoinen tulisota jossa 2 poliisia vastaan minä asemalla ja poliisit saivat ammuttua minut, sitten poliisit olivat nostamassa minua ylös ja ärsyynnyin siittä. En olisi vain halunnut kaikkia sakkoja ja tuomiota siittä mikä oli minun mielestäni väärin mutta se on sääntö servulla, sitten kun olin maassa ja poliisit olivat nostamassa minua niin lähdin servulta (Combatlog) Ja olen vielä kerran pahoillani että tein nämä sääntörikkeet :( ja en saanut 500 sanaa keksittyä ja enkä haluaisi että se olisi toistamista mitä oli käynyt. toivottavasti tämä kelpaa :(
 
Viimeksi muokattu:

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
938
173
43
Hakemus ei ole formaatin mukainen. Ole hyvä ja muokkaa tähän hakemukseesi se 500 sanan selitys.
 

Puuko_

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
30 Toukokuu 2019
16
0
1
Hakemus ei ole formaatin mukainen. Ole hyvä ja muokkaa tähän hakemukseesi se 500 sanan selitys.

SteamNick(jolle bannit on saatu): Puuko, Nykyään on Ameeba
Milloin sain bannit: Noin 3 Viikkoa sitten.
HexID: 11000011915346d
Steamprofiili linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198381085805/

Bannien syy: clog kun poliisit olivat nostaneet minut ja taustalla oli metagame.

Minun vähintään 500 sanaa miksi minut bannittiin ja miksi ansaitsen bannien poiston:

Tosiaan sain bannit siittä kun cloggasin kuolleena kun poliisit olivat nostamassa minua ja ärsyynnyin siittä koska mielestäni heidän ei olisi pitänyt voida nostaa minua mutta en ollut lukenuti "Elvyttää vai eikö elvyttää, siinäpä vasta pulma... NOT " Postia, Ja taustalla oli metagame frendin kanssa joka oli väärin. Lupaan että tämmöinen ei toistu koskaan ja hyväksyn kohtaloni. Ja kadun erittäin paljon sitä että sanoin paska serveri.... ei se ole.
Haluaisin serverille takasin koska serveri on täydellinen ja siellä on hyviä rp:ttäjiä! Kapungissa kaikki vaan toimii. Muissa kapungeissa on huonompia rp:ttäjiä ja trollereita jotka vaan vdm:mää. Farsilla en oo kokenut mitään semmosta. Kyseinen sääntö rike kävin niin kun olin pegefin kanssa asemalla ja sitä pidätetiin niin olin rynkyn kanssa katolla piilossa ja pegefi sanoi mihin häntä vietiin radion kautta (Metagame) ja sitten meillä oli siinä pienenmuotoinen tulisota jossa 2 poliisia vastaan minä asemalla ja poliisit saivat ammuttua minut, sitten poliisit olivat nostamassa minua ylös ja ärsyynnyin siittä. En olisi vain halunnut kaikkia sakkoja ja tuomiota siittä mikä oli minun mielestäni väärin mutta se on sääntö servulla, sitten kun olin maassa ja poliisit olivat nostamassa minua niin lähdin servulta (Combatlog) Ja olen vielä kerran pahoillani että tein nämä sääntörikkeet :( Olisin erittäin kiitollinen jos bannit saisi pois! Olen ymmärtänyt mitä tein väärin kyseisenä päivänä ja kadun sitä. Kaiken tapahtuneen jälkeen haluan kumminkin jatkaa servulla ja pelata, roolipelata vielä kauan .Mahdollisuudet ovat huikeat. Se tekee RP:stä hauskaa. Ja se kun menet kamun kaa pitää hauskaa. sen ajan mitä olen ollut kaupungissa, on saanut minut koukkuun. Parhaat hetket täällä ovat olleet se kun mentiin tekee kamun kaa duunii ja matka meni miten sattu ku juteltiin! Tai se kun ajettin kyttiä karkuun. On ollut aivan hirveää etsiä jotakin samanlaista serveriä mutta kaikki ovat huonompia kuin Farssi mielestäni. Kuten sanoin ylempänä että muilla servereillä vdm:tään jatkuvasti ja jotkut tulevat hakkaamaan minut ilman syytä. Farssin poliisit ovat aivan loistavia verrattuna muihin servereihin. Tuntuu että farssi antaa paljon realistisemman kuvan roolipelaamisesta kuin muut serverit. Farssilla ei koskaan lopu tekeminen ja eikä tylsisty pelaamiseen! Ja olen kans huomannu sen että farssi oikeasti niinkuin "huolehtii" serveristään kuin muut serverit, jatkuvasti päivitystä bugien kannalata ja uutta kontsaa joka on oikeasti aika uskomatonta. Joka updatessa muokataan jotain juttu tai lisätään uusia juttuja. Ja itse en halua missata niitä päivityksiä! Haluaisin yrittää tuoda minun roolipeli taidot kunnolla esiin ja enkä näyttää sitä huonompa puolta minkä näytin aikaisemmin. Ja haluan sanoa sen että farssi on ollut oikeasti lempi serverini, kun liityin niin kaikki meni niin hyvin ja oli hausa rp:ttää muitten kanssa ja myydä rautaa meksuille :D Minä lupaan että tämmöinen tapahtuma ei koskaan enään tapahdu minun puolestani enään koskaan, en haluaisi saada perma bännejä jos saan nyt unbannit, en halua todellakaan kusta minun ainutta mahdollisuuttani serverillä! Ja oli erittäin tyhmästi sanottu kun sanoin "Farssi on paska serveri" , kaduttaa aivan helvetisti, nyt tässä toivon että tulisi unbannit kaupungille jotta pääsisin viettämään laati rp:tä muitten rp:ttäjien kanssa, se on aivan mahtava fiilis kun saa olla semmoinen kuin haluaa ja elää kuin haluaa! Haluan pelata vielä Farssi RP:ssä!
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
938
173
43
Kerro omin sanoin mitä tarkoittaa sääntörike combatlog
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
938
173
43
Hei, bannisi on lyhennetty 1 kuukauteen eli bannia on jäljellä vielä 15 päivää.

HYVÄKSYTTY/LUKITTU
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.