Unban hakemukseni

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

JonyAaronB

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
6 Kesäkuu 2019
82
52
18
SteamNick(jolle bannit on saatu): Ilttis
Milloin sain bannit: 06/09/2019 12:36
HexID:76561198029249071
Steamprofiili linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198029249071

Bannien syy: "banned by amanda for Clog Kuolleena kun poliisi sanonut, ettei voi heitä voida nostaa räjähdyksen päätteeksi"

Minun vähintään 500 sanaa miksi minut bannittiin ja miksi ansaitsen bannien poiston:Noni terve! Koitan tässä samalla selittää tilannetta myös. Tilanteeni meni näin, että kun olin dyykkaamassa RP seurani kanssa, hän onnistui dyykkaamaan sieltä pommmin. Noh molemmat jysähdettiin sitten siitä, maattiiin elottomina maassa hahmoltani pelkästään torso jäljellä ja paikalle saapui 2 siiviliä joidenka nimiä en muista lainkaan. He soittivat samantien poliisit paikalle ja miettivät mitä tilanteessa on käynyt, tutkien myös räjähdyksestä syntynyttä mustaa palanutta läiskää roskiksen vieressä ja virkavallalla meni noin 10 minuuttia tulla paikalle jolloinka aikaa jäljellä on 5minuuttia. Kun poliisit tulivat paikalle niin ammattitaitioisilta vaikuttaneet poliisit totesivat, että mitään ei ole tehtävissä ja pitää tämän jälkeen mennä tehotyttöjen kautta, koska räjähyksen jälkeen ei ole mitään tehtävissä. Odotin siispä ajan loppuun kiltisti, innoissani ja jopa hyvillämielin,koska inventoryssä ei ollut mitään arvokasta ja, että pääsi tekemään edes hieman kontenttia ja kanssa käymään muiden ihmisten kanssa, koska yleensä olen työnteossa ja pillerienkuskaamisessa harvemmin tapaa ketään muita pelaajia. Sitten minä respawnasin tehotytöille enkä pystynyt liikkumaan sängyltä noustuani joten päätin käydä tullin kautta ja tulla piakkoin takaisin jotta pystyisin liikkumaan :). Sen jälkeen hahmoni kykeni liikkumaan normaalisti ja lähdin siitä sitten jatkamaan RP.tä tietenkin ilman muistia 2 tunnin ajalta. Kerkesin kuitenkin kävelemään sairaalan oville ja niistä ulos rauhallisesti. Hetkeksi hahmoni seisahtaa ja miettii mihinkäs sitä suuntaisi ensiksi, automaatille ja kauppaan ja siinä oheella myös ostoslistaa miettien hahmolleni. Päätin kuitenkin lähteä kävelemään kävelytietä pitkin ilman sen suurempia suunitelmia ja ajatuksia. Sitten se iski kuin salama kirkkaalta taivaalta Amandan mighty banhammer! Joka on minun mielestä aivan turhaan, koska tilanne hoidettiin kuitenkin RP.n mukaisesti eikä kukaan valittanut tai failRP.tänyt tilanteessa lainkaan


Logissa oli ollut merkintä kuulumaan ulos loggaamisesta, joka johti bänneihin. Logout oli nopea tullireissu sairaalan pedeistä johtuneesta bugista, kun hahmo ei kykene liikkumaan virkoamisen ja kaikkien animaatioiden jälkeen ollenkaan vaan seisoo sängyn vierellä kuin tatti. En osannut myöskään odottaa, että se voisi johtaa bänneihin. En ole kuitenkaan ainut joka on kohdannut saman bugin taikka ongelman sairaalan sänkyjen kanssa ja kuulumaan ainut tapa saada hahmo takaisin liikkeelle on mennä tulliin ja sitten sieltä nopeasti takaisin tietenkin jatkamaan ja kun myös yleensä suurimmat bugit / ongelmat korjaantuvat pelaajilla, kun käy tullin kautta.


Alotin farssilla muutama päivä sitten, koska useat ystävät ovat kehuneet paikkaa ja kiinnostuin sitten FiveM roolipeli maailmasta tätä myötä. Oon nyt 3-4 vuorokauden aikana pelannut sen +10h per. vuorokausi,ns. koukussa. Pelikokemus serverillä on ollut huikee ja mukaansa tempaava ja päässyt pariin otteeseen rp tilanteisiin mukaan mikä vain on lisännyt mielenkiintoa ja suurta halua pelata FarssiRP.llä mutta nyt harmittaa varsinkin, kun sain bannit väärinkäsityksestä / ymmärryksestä eikä pääse pelaamaan mieluisalla serverillä ja lempi ihmisten kanssa, kun kerrankin on töistä aikaa ja vapaata mielinmäärin muutama päivä pelata :). Harvoin innostun pelaamaan samassa paikassa 1-2 tuntia enempää, mutta farssissa tuntuu aika menevän aivan siivillä. Alotat 10-11 aikaa aamulla ja lopetat 2-3 aikaan yöllä.

Olen täysin varma, että bänneissä on väärinkäsitys ja olen valmis myös keskustelemaan bännien antaneen adminin kanssa tästä suullisestikkin, koska menee kuitenkin kallista aikaa tässä mitä en kykene käyttämään farssilla pelaamiseen ja hahmoni rakentamiseen. Olen asiallinen uusi farssilainen ja toivon, että saamme hoidettua tämän asian piakkoin ja onnistuneesti :)

Terkuin : Jony.B a.k.a Teemu Karhuvaara
 

Waltsh

CS:GO Guru & JooJoo Mies
Vanhempi jäsen
10 Huhtikuu 2019
183
78
28
www.csgo.farssi.net
Moi, @JonyAaronB !

Kiitos hakemuksestasi! Kyseessä on ilmeisesti tapahtunut väärinkäsitys.

Joten saat "armahduksen" tässä tilanteessa. Yleensä en alle 2 viikon porttikieltoja edes käsittele. Sinullakin oli vain 2 päivää porttikieltoja mutta kirjoitit erinomaisen hakemuksen tästä!

Ps. Koskaan en ole nähnyt Farssilla näin hyvää unban hakemusta. Propsit siitä. Jatka samaan malliin ;)

Terveisin,
Waltsh
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.