Unban hakemus - 360no5c0p3 - 11000014231da57

tiitux

Uusi käyttäjä
18 Helmikuu 2023
10
0
1
Käyttäjänimi: tiitux

Steam nimi: 360no5c0p3
Steam HexID: 11000014231da57
Koska sait bännit: 5 Maaliskuu 2022
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199070829143/

Bännien syy: FailRP sekä perseily raudoissa

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Pöllin kansalaiselta auton jonka seurauksena siitä seurasi takaa ajo tilanne. Loppujen lopuksi kolaroin auton ja matkana päättyi siihen. Se n seurauksena poliisit alkovat tarkistamaan ajokorttia ja muuta. Sen jälkeen yksi poliisi sanoi laittavansa minut rautoihin vaikka itselläni kyseistä tapahtumaa ei käynyt. Kyseisin tilanteen jälkeen varastin poliisin käynissä olevan pyörän ja ajoin karkuun. Tämän jälkeen ystäväni haki minut autolla, ja jäimme kiinni hieman myöhemmin. Silloin auoin päätä hieman poliisille. Alan tästä eteenpäin käyttämään medal palvelua jolla kyseiset tilanteet voi todistaa ja pelaamaan parempaa rpeetä. Paria servua vähän kokeilin ja ne oli ihan kuraa ja farssilla muutenkin ystäviä niin olisi kiva palata sinne takaisin.
Tässä vuodessa hieman viisastunutkin olen. Voin vakuuttaa että tästä edespäin yritän suorittaa tilanteet paremmin.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Heppatyty_666

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
556
249
43
Hei!

Selitätkö minulle kuinka toimisit jatkossa ja miksi tekemäsi sääntörike on haitallista muiden roolipelille?
 

tiitux

Uusi käyttäjä
18 Helmikuu 2023
10
0
1
Jatkossa turhat hökälöinnit jätän vähemmälle ja yritän pelata roolipeliä mahdollisimman realistisesti ja kun poliisi sanoo laittavansa raudat minulle ja jos niitä jostain syystä minulle ei ilmesty kysy häneltä laittoiko ne varmasti tai pelaan tilanteen sen mukaisesti että minulla olisi raudat. Tekemäni sääntörike tuo turhaa haittaa/vaivaa muille pelaajille ja samalla pilaan heidän roolipeli tilanteen.
 

Heppatyty_666

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
556
249
43
Oletko banniesi aikana pelannut muilla palvelimilla? Jos olet niin millä ja kuinka paljon?
 

tiitux

Uusi käyttäjä
18 Helmikuu 2023
10
0
1
Edgeä ja stormia testasin mutta maximissaan tunnin per servu sen verran toxista porukkaa niin ei järki kestänyt.
 

Heppatyty_666

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
556
249
43
Minkälaista roolipeliä toisit Farssille mikäli sinut unbannattaisiin?
 

tiitux

Uusi käyttäjä
18 Helmikuu 2023
10
0
1
Jatkaisin pää hahmollani niin sanottua rikollisen uraa servulla pelaavan ystäväni kanssa, joka myös servulla on veljeni. Jossain vaiheessa kun pääsen alkuun voisin perustaa jonkin sortin työllistävää toimintaa uusille pelaajille. Olen myös kiinnostunut poliisi roolipelaamisesta joten todennäköisesti tekisin toisen hahmon jolla aloittaisin poliisin uran.
 

codpummi

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
5 Toukokuu 2020
252
63
28
lahti
heipä hei kertoisitko vielä mitä tarkoittaa
- CLOG
-FAILRP
-powergame
 

tiitux

Uusi käyttäjä
18 Helmikuu 2023
10
0
1
-CLOG poistut pelistä/palvelimelta kesken rp tilanteen esim sinua jahtaa poliisi tai joku muu ja poistut palvelimelta pelastaaksesi itsesi tilanteesta
-FAILRP huonosti pelattu roolipelitilanne esimerkiksi hakkaat muit ilman mitään syytä ammuskelet menemään muuten vaan ja teet asioita mitä et tekisi irlkään
-powergame yrität vaikuttaa roolipelitilanteeseen jollain tapaa mikä pelissä ei ole mahdollista esimerkiksi sinua jahtaa joku ja sanot jos eivät lopeta räjäytät kaikki pommiliivilläsi jne
 

codpummi

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
5 Toukokuu 2020
252
63
28
lahti
ok vastaukset kerrotko hieman muista servuista missä olet ollut pelaamassa ja että mitä olet siellä touhunnut.
 

tiitux

Uusi käyttäjä
18 Helmikuu 2023
10
0
1
Stormilla loin itselleni hahmon ja sitten lähdinkin tutkimaan miten siellä saisi helposti tienattua rahaa mutta kun porukka siellä ajoi päältä sitten pahoitteli tapahtunutta ja sitten vittuili niin luovutin ja testasin edgeä siellä aika sama meininki pääsin kyllä vähän pidemmälle joku mukava herra lahjoitti minulle 10000€ ja olin menossa ostamaan autoa ja minut ryöstettiin ja murhattiin sit meni vähä motivaatio niin sen jälkeen en ole rpeetä pelaillut.
 

Kelsi Mutkanperä

Vanha parta
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
7 Maaliskuu 2021
618
1
284
63
Kerropa että olisivatko samaiset tilanteet olleet Farssilla sääntörikkeitä vai eivät, ja perustelut miksi näin?
 

tiitux

Uusi käyttäjä
18 Helmikuu 2023
10
0
1
Tuo päältä ajaminen tahallaan ja turha vittuilu ei ole farsilla sallittua kun tarkoitus on että kaikilla on hauskaa ja turhanpäiväinen päältä ajelu laskentaan vdm:mäksi josta voit saada bännit ja tuo että taskut tyhjäksi ja menoks on farsilla kanssa sääntöjen vastaista turha murhaaminen ilman varoitusta on sääntörike joka lasketaan rdm:mäksi ja muiden ryöstäminen esim autokaupalla ei ole suotavaa ja muutenkin kyseinen tilanne oli huonoa roolipelaamista ryöstäjiltä koska tilanne oli ohi noin 30 sekunnissa.
 

codpummi

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
5 Toukokuu 2020
252
63
28
lahti
jep mitäs mieltä olet esimerkiksi poliisin taikka ensihoitajan ajoneuvojen varastamisesta ? hyvällä taikka huonolla roolipelillä?
 

tiitux

Uusi käyttäjä
18 Helmikuu 2023
10
0
1
Se ei ole suotavaa ja ensihoidon autoa EI saa varastaa se on kielletty säännöissä poliisin auton saa viedä jos siihen on todella hyvä roolipelillinen syy muuten mieluiten heidän ajoneuvot jätetään rauhaan.
 

codpummi

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
5 Toukokuu 2020
252
63
28
lahti
oikein hyvä kerrataanpa vielä sinun tilannetta josta sait bännit
mitä mieltä olit kun poliisi sanoi sinulle että hän laittaa raudat olisiko sinulle pitänyt tulla mieleen se että voisi olla hieman esim desync jolloinka kyseiset raudat eivät sinulle näkyneet mitä mietteitä sinulle siitä tulee mieleen ja minkä lainen maku niin sanotusti jäi muille tästä tilanteesta?
 

tiitux

Uusi käyttäjä
18 Helmikuu 2023
10
0
1
Anteeksi minulla on ollut hyvin kiireistä koeviikon kanssa joten en ole pystynyt vastaamaan. Pahoittelut.

Jos olisi järkevämmin miettinyt niin olisihan siinä voinut olla desync syynä, mutta tilanteessa se ei käynyt mielessä. Ajattelin että hän esimerkiksi vain unohti laittaa ne tai ei ollut vielä kerennyt. Muille tästä tilanteestä jäi varmaan outo maku sillä lähdin poliisimoottoripyörällä karkuun käsiraudoissa.
 

codpummi

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
5 Toukokuu 2020
252
63
28
lahti
ok mites jatkossa suoriudut tilanteessa jossa mahdollisesti on tullut desync pystytkö sen roolipelaamaan miten kerro?
 

tiitux

Uusi käyttäjä
18 Helmikuu 2023
10
0
1
Jatkossa jos tapahtuisi desync hoitaisin tilanteen siten kuin sitä desynciä ei olisi eli jättäisin sen huomioimatta. Esimerkiksi jos raudat decynkkää niin silloin kuvittelen että ne ovat siinä enkä lähde karkuun esimerkiksi ajoneuvolla.