Unban hakemus - 444 - 11000013e85cc18

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

rahteri

Uusi käyttäjä
21 Marraskuu 2021
1
0
1
Käyttäjänimi: rahteri

Steam nimi: 444
Steam HexID: 11000013e85cc18
Koska sait bännit: 1 Helmikuu 2019
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199009221656/

Bännien syy: RDM yritys, epäasialliset puheet

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Siinä tapahtui niin että olin pelannut farssilla ennen näitä bännejä jo yli 2vko. Lähdin lomamatkalle ja kun tulin sieltä niin kun yritin connectata takaisin serverille niin minulla oli bännit, ilmeisesti pikkuveli (11v)menny ominluvin koneelle menny sitte näköjää n pommittamaan ja ajelemaan porukan päältä. Oon itse pahoillani mun pikkubroidin teost ja vannon et tää ei tuu toistuu. Varmistan ettei näin käy uudelleen sillä tavalla että laitan koneeseen salasanan ja pidän huolen ettei broidi tuu enää millekkään rp-palvelimelle pomppii ja huutelee n-sanaa.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Moikka!

Kai tiedät, että olet itse vastuussa siitä, mitä sinun tunnuksellasi tehdään. Me emme voi varmistua mitenkään, että oliko kyseessä oikeasti veljesi vai sinä itse.

Miten toimisit jatkossa? Miksi tällainen käytös ei ole ok?

Mitä tulisit tekemään palvelimelle, jos pääsisit takaisin?
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Sinulla on 24h vastata ylläoleviin kysymyksiin, tai hakemuksesi hylätään automaattisesti.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.