Unban hakemus - 69Cent - 11000013b067865

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

tanos

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
28 Lokakuu 2019
1
0
1
Käyttäjänimi: tanos

Steam nimi: 69Cent
Steam HexID: 11000013b067865
Koska sait bännit: 24 Joulukuu 2019
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/69Centt/

Bännien syy: VDM

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Ensinnäkin olen todella pahoillani tapahtuneesta mutta bannit hommasi minun veljeni en minä ja minua harmittaa se todella paljon sillä en kerennyt itse edes kokeilla serveriä ja mutta voin luvata sen että näin ei enään tule käymään veljeni on saanut oman koneen joten ei ole enään mitään asiaa minun koskea ja tuo millon bannit sain ei ole oikea aika en tiedä milloin se tapahtui mutta lupaan että tämä ei tule toistumaan.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Duazzet

M&M TJ
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
180
183
43
Pystytkö meille jotenkin todistamaan että asialla oli veljesi koska jos et niin silloin emme voi hyväksyä selitystäsi "veljestä" tai kenestäkään muusta ulkopuolisesta tekijästä. Muuten joka ikinen bannit saanut tulisi tänne väittämään että hänen "veli" tai "kaveri" hankki bannit. Toki jos asian jollakin ihmeellä pystyt meille todistamaan niin on asia erikseen.
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
939
173
43
Sinulla on 24h aikaa vastata kysymykseen tai hakemus hylätään automaattisesti.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.