Unban hakemus - akke - 11000013e118e36

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

AqqeWaan

Uusi käyttäjä
15 Tammikuu 2022
3
0
1
Käyttäjänimi: AqqeWaan

Steam nimi: akke
Steam HexID: 11000013e118e36
Koska sait bännit: 12.3.2021
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199001603638/

Bännien syy: Aloitus-rahan abuse

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Olin tällöin retu ja minulla oli max 50h kokemusta ja kaveri sanoi hyvän idean millä tehdä rahaa. No minä pikkuisenna pallerona sitten menen innoissani mukaan pahaa aavistamatta ja pienen ajan päästä ylläpidon nopean toiminnan johdosta tuli permanent bannit ja ihan syystä. Ei kenenkään kuuluisi epärehellisin keinoin rahaa tehdä. Olen teon jälkeen oppinut miten oikeasti RP:tä kuuluu pelata ja olen paljon kyseisen kerran jälkeen RP:ttänytkin ja en halua heittää hukkaan kaikkea sitä jota FarssiRP:llä on tarjottavana. Lupaan etten toista typeryyksiäni ja että jatkossa osaan roolipelata asiallisesti ja sääntöjen mukaisin keinoin. Aamen.

("Koska sait bännit osio ei ole täysin oikea sillä tilanteesta niin pitkä aika")

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä:
Kyllä
 

Fauni

Parratonkaljusetämies
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-MotorStorm
Vanhempi jäsen
11 Marraskuu 2020
109
70
28
33
Oulu
Emme kaipaa abusaajia palvelimelle. Kiitos ja näkemiin. Hylätty.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.