Unban hakemus - Alla Haho - 11000011707692c

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

mcleipomo

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
27 Joulukuu 2020
3
0
1
Käyttäjänimi: mcleipomo

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: Alla Haho
Steam HexID: 11000011707692c
Koska sait bännit: 25 Maaliskuu 2024
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/mcleipomo/

Bännien syy: FailRP + Metagaming - Alhainen roolipelitaso, istuvat pelin ulkopuolisessa voipissa Eedspeakslover9/11 kanssa + rasismi.

Mitä tapahtui? Minä ja eeddspeakslover9/11 ajelimme omilla autoilla kaupungissa ja eeddspeakslover 9/11 ajoi jonkun ihmisen päältä ja oli menossa kysymään että onko kunnossa ja korvauksia hänelle antamassa. Eeddspeaks sai bännit ja kyllä olimme discordissa mutta teimme omia juttuja joten emme hyötyneet tai tuoneet haittaa serverille meidän teoillamme kun näin illalla kun oli tylsää ja tajuan teimme väärin. Kun olemme roolipelaneet kunnolla aikaisemmin päivällä emme ole olleet discordissa vaan ihan olemme puhuneet pelissä. En ole ollut missään vaiheessa sanomassa mitään rasismista tai ollut sanomassa joten sen haluan tehdä SELVÄKSI! En tiedä miksi se lukee minun bänni syyssä ja siittä haluaisin vastauksen henkilöltä joka bännäsi minut koska en ole tehnyt mitään siihen viittaavaa minun mielestäni! Alhainen roolipeli taso oli sitten varmaan sitä kun ajelimme vain ympäriinsä emmekä tehneet mitään mutta siitäkin haluaisin kysyä että missä vaiheessa minä tein jotain väärää ja koittaa ymmärtää omasta näkökulmasta että mikä meni niin pieleen siinä ja silloin. Sen haluan huomauttaa että se tukku laatikko myymälä kohta niin ajoin melkein VAHINGOSSA jonkun päälle koska minulla on 6500€ glendale jossa on huonot jarrut ja kun laitat pohjaan niin auto luistaa, halusin mennä katsomaan mitä siinä voi myydä/ostaa kun en silloin tiennyt vielä ja missään vaiheessa tarkoitukseni ei ollut ajaa kenenkään päälle ja niin ei käynytkään.

Miksi näin tapahtui? Niin kuin kirjoitin tuossa ylempänä en tiedä syytä mihinkään muuhun kuin metagameen ja vastaus on siihen että illalla oli tylsää koska olemme uusia pelaajia servulla ja emme tienneet että onko jossain menoa joten olimme puhelussa ja puhuimme ihan omia arkisia asioita ja puhuimme huomisesta koulupäivästä ja samaan aikaan ajelimme kaupungissa kun puhuimme.

Miksi luulet saaneesi bannit? En tiedä tähän vastausta jos rehellisiä ollaan.

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? Minun tekoni eivät vaikuttaneet millään tavalla.

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? Olla menemättä puheluun ja ostaa kaupasta radiopuhelin ja puhua vaikka siinä jotain, tai olisin voinut lähteä serveriltä kun oli tylsää tai sanoa kaverille ei että ajelen vain tälleen tai mennä hänen kyytiin.

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? Varmistan asian näin että vastustan jatkossa puheluun menemistä ja lähden serveriltä jos on todella tylsää niin mitään tälläistä ei tapahdu. Näin uutena pelaajana kun ei tunne ketään niin ei ollut muitakaan kenen kanssa olla ja jos olisi kavereita servulla niin olisin mennyt heidän kanssa tekemään jotain ihan in gamessa jotain järkevää.

Mitä tuot Farssille? Minä tuon lisää takaisin yhden uuden innokkaan pelaajan joka haluaa toisen mahdollisuuden! Koitan luoda hyviä tilanteita missä en välttämättä itse saa niin sanottua voittoa tai minulle käy hyvin. Tuon yhden aktiivisen pelaajan joka tekee myös paljon omia asioita eikä vain istu torilla. Koitan luoda mukavia keskusteluja ja muita aiheita muiden kanssa pelaajien kesken.

Vapaa sana Jos on mahdollista saada vastaukset noihin muihin syihin bänneihin niin arvostaisin jos joku voisi sanoa ja selittää minulle ne. HALUAN HUOMAUTTAA EN OLE RASISTI!

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,219
1
1,112
113
Hei.
"Vitun tummaihoinen lakritsimuna nee-"
riittänee tarpeeksi sinulle tuohon rasismiin.
Alhainen roolipeli tulipi siitä, että ajelette miten sattuu, huutelette autosta ohimeneville, törmäilette toisiinne ajoneuvoillanne yms yms yms yms yms. Ymmärtänet pointin.
 

Heppatyty_666

Vanha parta
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
560
250
63
Teidän menoa seurasi useampi admin eilisen illan aikana. Valehtelu ei hakemuksissa johda muuhun kuin hakemuksen hylkäämiseen..
 

Nituzi

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
5 Tammikuu 2021
289
43
28
Lahti
Status
Ei avoinna uusille viesteille.