Unban hakemus - anterotaateli - https://steamcommunity.com/profiles/76561199502474988/

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

anterotaateli

Uusi käyttäjä
13 Maaliskuu 2024
6
0
1
Käyttäjänimi: anterotaateli

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: anterotaateli
Steam HexID: https://steamcommunity.com/profiles/76561199502474988/
Koska sait bännit: 12 Maaliskuu 2024
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199502474988/

Bännien syy: Connection rejected by Angellfall's server: Sinulla on porttikielto. Syy: FailRP - Alhainen roolipelitaso ⚫ Voit hakea porttikiellon

Mitä tapahtui? no siis poliisit laittoi minut rautoihin koska löin kaveriani koska hän löi minun kaveriani enkä tiennyt että yhdestä lyönnistä alkaa vuotamaan verta..., sanoin usein "kakaa" semmoista ääntä koska minun hahmollani oli semmoinen eläin maski.

Miksi näin tapahtui? löin kaveriani ilman syytä koska hän löi minun kaveriani .

Miksi luulet saaneesi bannit? koska löin kaveriani ilman syytä ja sanoin "kakaa" mutta en usko että se bännien syy vaan se että löin kaveriani

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? no en usko että mitenkään koska en tehnyt muille mitään ,olin mukava ja hauska kaikille enkä tehnyt heille mitään. ainoastaan löin sitä kaveriani ja hän alkoi vuotamaan kuiviin..

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? en olisi lyönyt kaveriani niin herkästi vaan ollut rauhallisempi ja selvittänyt asian eikä lyödä suoraan.

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? Haluan roolipelata kunnolla ja nyt tiedän että yhdestäkin lyönnista vuotaa verta eli en lyö turhaan ketään, edes kaveriani.

Mitä tuot Farssille? Toisin kivaa ja tosissaan pelaavaa roolipeliseuraa koska haluaisin päästä pelaamaan kunnolla eikä semmoista että ajetaan 300kmh päin ja jatketaan matkaa vaan haluan oikeasti kipu rpttää jne, pelata kunnolla.

Vapaa sana Sori, tein tyhmästi ja olin samppi mutta tajusin kuinka hyvä servu se oli ja nyt harmittaa ku sain permat:( olisi kiva jos ottaisitte permat pois ja antaisitte ub koska haluan päästä pelaamaan tätä rauhallista ja hyvää servua farssia<3 pyydän:)

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,219
1
1,112
113
Hei. Sait myös turhasta jonnelaakso /me-komennoista. Niitä ei täällä palvelimella millään tavalla kaivata, enkä ymmärrä, miten koit ne asiallisiksi.
 

keskiketterä

Kemin juoppo
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
23 Maaliskuu 2020
291
106
43
kemi
Hei!

Selitätkö minulle mitä seuraavat asiat meinaavat ja miksi niitä ei saa rikkoa?

-RDM
-CLOG
-Metagaming

Kiitoksia vastauksista!
 

anterotaateli

Uusi käyttäjä
13 Maaliskuu 2024
6
0
1
-RDM, vahingoittaa toisen autoa, ajat omalla autolla toisia autoja päin, rämmäät autollasi kaikkia. Näin ei saa tehdä koska ethän sinä oikeassakaan elämäsä ajele vaan toisia autoja päin ja riko niitä. -CLOG, lähtee pelistä kesken tilanteen ja antaa vain olla. Näin ei saa tehdä että lähdet kesken tilanteen koska siinä vaiheessa tilanne jää kesken ja siinä ei ole taas mitään järkeä (ellei sovi että jatkaa tilannetta jossain muussa kohtaa) -Metagaming, on tiedon hankkimista pelin ulkopuolella esim ,puhumista puhelussa,viestittelyä pelin ulkopuolella jne. Näin ei saa tehdä koska jos on joku tilanne meneillää että sinut esimierkiksi ryöstetään niin et voi sanoa metapuhelussa että "tule auttamaan ollaan torilla" koska ei siinä ole mitään järkeä.
 

keskiketterä

Kemin juoppo
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
23 Maaliskuu 2020
291
106
43
kemi
Minkälaista hahmoa pelaisit farssilla jos pääset takaisin? Mikä olisi hahmosi persoona? Tekisikö hahmosi jotain työtä, jos tekee niin mitä? (kerro laajasti, useammalla lauseella.)
 

anterotaateli

Uusi käyttäjä
13 Maaliskuu 2024
6
0
1
Hahmoni olisi hauska,rento,sosiaalinen,kaikkien kaveri. Hahmoni haluaisi olla taksikuski, semmoinen kenet moni tuntisi ja kaikki tykkäisi siitä. Hän olisi paljon puhuva asiakkaillensa. Aina kun tulisi tilaus menisin paikalle ja alkaisin juoruilemaan asiakkaan kanssa ja pidettäis kivaa, se ei olisi semmoinen että "joo minne haluat" vaan semmoinen että hän puhuisi paljon ja pitäisi hauskaa hänen kanssaan. Hahmoni tykkäisi kanssa paljon vaan rentoutumisesta, eli kavereiden kanssa olemisesta. silloin kun hahmoni ei olisi töissä niin hän pyörisi kaupungilla ja etsisi ihmisiä kenen kanssa hengata ja pitää hauskaa.
 

keskiketterä

Kemin juoppo
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
23 Maaliskuu 2020
291
106
43
kemi
Miten varmistat meidät siitä että, et toista aikaisempia virheitä ja osaat roolipelata rikkomatta palvelimen sääntöjä?
 

anterotaateli

Uusi käyttäjä
13 Maaliskuu 2024
6
0
1
Osaan roolipelata ja tykkäsin paljon farssista jonka takia en halua pelleillä tai samppeilla servulla. Tiedän kaikki säännöt hyvin ja olen lukenut ne läpi. Voitte katsoa ja seurata minun pelaamista että miten pelaan niin näette etten riko sääntöjä.
 

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
454
306
63
Suomen Ateena
Millaisilla konkreettisilla keinoilla vakuutat meidät että osaat roolipelata ja sen että ylläpidät roolipeliäsi sellaisena että se ei mene alhaisen roolipelin puolelle?
 

anterotaateli

Uusi käyttäjä
13 Maaliskuu 2024
6
0
1
No olen tosi innokas ja rento pelaamaan. Minulla ei mene asiat yli ja olen pelannut paljon roolipelejä. Tykkään paljon Farssista niin en haluaisi pelleillä vaan haluaisin tosissani pelata ja käyttäytyä hyvin. Haluaisin pelata kunnon roolipeliä kuten Farssi on ja keskittyä Farssiin.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,219
1
1,112
113
No olen tosi innokas ja rento pelaamaan. Minulla ei mene asiat yli ja olen pelannut paljon roolipelejä. Tykkään paljon Farssista niin en haluaisi pelleillä vaan haluaisin tosissani pelata ja käyttäytyä hyvin. Haluaisin pelata kunnon roolipeliä kuten Farssi on ja keskittyä Farssiin.
Miksi et tehnyt sitten näin alunalkaenkin?
Jos vastauksesi on luokkaa "olin tyhmä, kokematon, en ajatellut" tai vastaava, niin jätä vastaamatta ja mieti muutama vuorokausi parempaa vastausta.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.