Unban hakemus - Arttu710 - 11000013e648f36 (Hex)

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Arttu710

Uusi käyttäjä
17 Joulukuu 2019
13
0
1
Käyttäjänimi: Arttu710

Steam nimi: Arttu710
Steam HexID: 11000013e648f36 (Hex)
Koska sait bännit: 25 Joulukuu 2019
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199007043382/

Bännien syy: Combatlog 2x eli lähdin kesken tilanteen 2 kertaa.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: No, Lähdin kesken tilanteen 2 kertaa kun minua ammuttiin niin lähdin, sitten tulin takaisin, ja taas minua ammuttiin, sitten lähdin, ja sittenen kun yirtin tulla takaisin niin sain viestin että minut oltiin bannatty. Minä varmistan että näin ei käy uudelleen. Minulla oli kaikenlaista tärketää tavraa/kamaa, Mutta nytten pelaan kaikki tilanteet loppuun vaikka minulla olisi vaikkapa yli 10 000 edestä tavaraa. Olen oppinut virheistäni.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Arttu710

Uusi käyttäjä
17 Joulukuu 2019
13
0
1
No, koska minä en halunnut menettää minun kalliita tavaroita, mutta tein virheen. Minun olisi pitänyt vain hyväksyä se että jos minä Kuolen siinä farssissa niin hyväksyä että menetän tavarat. Mutta nyt opin että oikeasti pelaan kaikki tilaanteet loppuun! Vaikka mikä olisi koska ei voi tietää että pelastetaanko vai ei. Mutta opin virheistäni ja pelaan kaikki tilaanteet loppuun, vaikka mikä olisi! Muistan kuitenkin kerratta ja lukea (SÄÄNNÖT) ennen kun menen pelaamaan jos edes pääsen koska tiedän miltä tämä tuntuu ja en saa ehkä toista mahdollisuutta.
 

ZeretZu

PandaUcco
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
47
32
18
Kai olet tietoinen että jos joudut teholle menetätä tavarasi joka tapauksessa?

Ja miten tulet toimimaan jatkossa jos tulee samanlainen tilanne?
 

Arttu710

Uusi käyttäjä
17 Joulukuu 2019
13
0
1
Juu, minä tiedän sen että jos joutuu teholle niin menettää tavarat, tulen jatkossa toimimaan niin että jos minut esimerkiksi justiinsa ammutaan niin en vaan lähde vaan yritän vaikka itsepuolustaa mutta jos kuolen tai tulen tajuttomaksi niin odotan että ensihoito pelastaa tai sitten menen teholle. Yleensä ensihoito tulee melkein aina paikalle, mutta en tiedä mikä minuun meni. Seuraavalla kerralla jos edes pääsen pelaamaan koska olen tehnyt virheen, mutta seuraavalla kerralla jos tulee tämmöinen tilanne, niin minä pelaan loppuun vaikka olisi tosi tärkeää tavaraa/kamaa.
 

ZeretZu

PandaUcco
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
47
32
18
'' tulen jatkossa toimimaan niin että jos minut esimerkiksi justiinsa ammutaan niin en vaan lähde vaan yritän vaikka itsepuolustaa ''
Miten saat puolustautua esimerkiksi:
Scenario 1: 1v1?
Scenario 2: 2v1 tai useampi vastaan sinä?
 

Arttu710

Uusi käyttäjä
17 Joulukuu 2019
13
0
1
1v1 koitan mennä johonkin suojaan ja itsepuolustua tai sitten lähteä juoksemaan karkuun mutta jos on useampia esimerkiksi 2v1 niin antaudun koska silloin minut voi paljon helpommin ampua.
 

ZeretZu

PandaUcco
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
47
32
18
Haluaisin selvemmät vastaukset joten annan paremmat esimerkit: 1v1 2 eri tilannetta, kerro miten toimisit

1 tilanne: Teillä molemmilla on aseet (pistoolit)
2 tilanne: Vain toisella on ase, sinuilla ei ole.

Sitten vielä 2v1 tilanne: 2 ryöstäjää osottaa sinua aseilla, miten toimit?
 

Arttu710

Uusi käyttäjä
17 Joulukuu 2019
13
0
1
1 tilanne: Tekisin niin että etsisin suojan läheltä ja sitten koitan ampua vihollista jos hän alkaa ampua.
2 tilanne: sitten antaudun tai jos on hyvä tilanne että hän vaikka yrittää tehdä jotain niin nopeasti yrittäisin vaikka hakata hänet, mutta niin ei ehkä tule käymään usein, niin antautuisin.
2v1 tilanne: toimin ryöstäjien ohjeiden mukaan mitä he käskevät, koska jos on 2 ryöstäjää niin on vaikeaa päästä karkuun tai tehdä mitään muuta, sillä jos yrittää esimerkiksi hakata toista, niin se toinen pystyy ihan rauhassa vaan ampumaan panttivankia. Joten jos tulee 2v1 tilanne niin toimin niitten mukaan sillä jos ei halua kuolla niin sitten tottelee mitä he sanovat.
 

ZeretZu

PandaUcco
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
47
32
18
Voisitko vielä selittää omin sanoin selittää mitä tarkoittaa Clog eli Combat Log ja miten vakuutat meidät ettei näin tule koskaan jatkossa käymään?
 

Arttu710

Uusi käyttäjä
17 Joulukuu 2019
13
0
1
Clog eli Combat Log on että jos lähtee kesken RP tilaanteen pois. Jos on pakko lähteä niin siitä pitää ilmoittaa koska ikinä ei saa lähteä kesken RP tilanteen.
Vakuutan ettei tälleen tule käymään enään koskaan. Jos minun on pakko lähteä ilmoitan täällä sitten, mutta pelaan tästälähdin tilanteet loppuun enkä lähde pois.
Muistan että kertaan ja luen vielä (SÄÄNNÖT)
 

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
Oikein loistavaa perjantai aamua.

Olen armahtanut sinut synneistäsi, tämä on kuitenkin viimeinen armahduksesi. Seuraavaksi kukaan ei sinua enää armahda.

Ennen palvelimelle tulemista ole hyvä ja tutustu sääntöihin huolellisesti.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.