Unban hakemus - ArttuJii - 1100001154623a6

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

ArttuJii

Uusi käyttäjä
12 Helmikuu 2021
2
0
1
Käyttäjänimi: ArttuJii

Steam nimi: ArttuJii
Steam HexID: 1100001154623a6
Koska sait bännit: 10 Lokakuu 2021
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198317183910/

Bännien syy: RDM:si minut ja toisen henkilön meksua vastapäätä olevalla vaatekaupalla.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Olin normaalisti menossa meksulle juttelemaan ihmisille ja ajelemaan, näin auton lähtevän juuri meksun pihasta, ja menevän vaatekaupalle meksua vastapäätä! Itsekkin ajoin lava-autoni parkkiin vaatekaupan eteen, ja näin kun npc tulee, ja repii toisen autokuskin ulos autosta. Ajattelin tästä auttaa, otin sorkkaraudan ja olin lyömässä npc, kun sorkkarauta osuikin toisen auton kuljettajaa. Tästä lyönnistä suuttuneena hän huusi kaverilleen, että "ammu tuo", ja otti asetta taskusta ja oli rupeamassa ampumaan, kun löin häntä omaa henkeäni suojatakseni. Olisin tietenkin voinut toimia fiksummin, ja ottaa sorkkaraudan pois kädestä ja nostaa kädet ylös, mutta en sitä tehnyt, koska pelkäsin siinä tilanteessa että oma henki lähtee. Nyt ymmärrän, että olisi kannattanut nostaa kädet ylös ja lopettaa! Siksi haenkin nyt unban hakemusta, ja toivon että saataisiin selvitettyä tämä tilanne!

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,273
2
1,441
113
Tarinasi kuulostaa hieman juurikin niin oudolle että tuosta saisit rdm bännit itsessään. Olikohan näin?
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.