Unban hakemus - ATBE - 11000014cfaae77

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

atte66

Uusi käyttäjä
7 Syyskuu 2023
1
0
1
Käyttäjänimi: atte66

Steam nimi: ATBE
Steam HexID: 11000014cfaae77
Koska sait bännit: 15 Syyskuu 2023
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199251762807/

Bännien syy: modaaminen, loadaut

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: tais olla aika myöhään illalla kun olin pelaamassa farsilla tuli päähän että nopeutan omaa edistystä pelissa ja koitan modata asetta se ei onnistunut koska servulla tais olla anti cheat ja ihan hyvä ettei toiminu olis muitten kokemus kärsini jos olisin saanut aseen ilman että teen töitä sen eteen. se aseen modaaminen oli hetken mielijohde ja nyt kun jälkeen päin miettii oli todella tyhmää edes koittaa modata asetta ja se jälkeen päin harmitti tosi paljon että en enään päässy pelaan mun lempi servulle sitten pidin aika pitkän tauon rpstä ja nyt olen taas ruvennu pelaamaan aktiivisesti rptä ja oon koittanu muita servuja ja mikään niistö ei ole ollut yhtä laadukas kuin farssi ajattelin luovuttaa farssin suhteen mutta ei kai siitä haittakaan ole jos koitan hakea.Jotta varmistan, ettei tämä tapahdu uudelleen, on tärkeää noudattaa sääntöjä ja käyttäytyä kunnioittavasti muita kohtaan. varmistan, että luen ja ymmärrän palvelun käyttöehdot ja säännöt. Jos olen epävarma jostakin, voin aina kysyä neuvoa tai apua palveluntarjoajalta.On myös hyvä idea olla tietoinen omasta käyttäytymisestäsi ja varmistaa, että se on sopivaa ja kunnioittavaa. Jos olen epävarma jostakin, mietin, miten haluaisit itseään kohdeltavan ja toimin sen mukaisesti.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.