Unban hakemus - AVG SAMI - 110000112b10fe0

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

_Hemuli_

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
27 Tammikuu 2021
18
11
3
Käyttäjänimi: _Hemuli_

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: AVG SAMI
Steam HexID: 110000112b10fe0
Koska sait bännit: en muista varmaan 2021?
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/hemuli999/

Bännien syy: Connection rejected by Angellfall's server: Sinulla on porttikielto. Syy: VDM ja adminin läsnä ollessa perseily ⚫ Voit hakea porttikiellon poistoa: https://farssi.net/foorumi - Voit ostaa porttikiellon poiston: https://kauppa.farssi.net

Mitä tapahtui? Ajoin ihmisten päältä ilman mitään syytä ja ajoin autolla kunnon romurallia. Sitten perään vielä pelleilin, kun admini tuli asiasta asiallisesti huomauttamaan.

Miksi näin tapahtui? Näin tapahtui, koska olin huonolla tuulella ja sain iloa siitä, että muille tuli paha mieli. Varmaankin se siis aiheutti sääntöjen rikkomiseni ja se, että halusin näyttää adminille kuinka "kova jätkä" mä oon.

Miksi luulet saaneesi bannit? Luulen saaneeni bännit, kun käytin autoa väärin liikaa ja pelleilin vielä adminin läsnäollessa.

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? Toimintani pilasi vastapuolen roolipelikokemuksen täysin, kun hän ei pystynyt tekemään asialle mitään. Myös niiden roolipeli meni pilalle ketkä mahdollisesti näki tilanteen.

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? Olisin voinut ajaa autolla asiallisesti. Olisin myös voinut olla asiallinen adminille. Perseilyn olisin voinut tehdä jossain muualla kuin servulla.

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? Varmistan että näin ei tapahdu uudestaan niin, että jos alkaa olemaan palvelimella tekeminen vähissä ja huomaan että alkaa kiinnostaa perseily enemmän kuin roolipelin. Niin voisin tässä kohtaa lähteä palvelimelta pois ja tulla takaisin vasta sitten kun olen taas kiinnostunut roolipelaamaan. Lupaan olla myös kohtelias admineille jatkossa, koska he tekevät tärkeää työtä. Ilman hyviä admineita palvelimen olisi vaikea pyöriä.

Mitä tuot Farssille? Tuon Farssille lisää sisältöä omalla roolipelilläni. Olen mielestäni ihan hyvä roolipelaamaan. Toisin servulle myös hieman "vanhaa vertakin", kun on servulla ennen tullut pelattua paljon ja luulen tietäväni palvelimesta jonkin verran. Minun tulisi päästä takaisin, koska tahdon päästä pelaamaan ja muistelemaan vanhoja juttuja ja luomaan uusia muistoja.

Vapaa sana Pelasin palvelimella aktiivisesti ennen ja silloin teimme kavereiden kanssa kaikenlaista palvelimella ja se oli todella hauskaa. Tahtoisin päästä takaisin palvelimelle, että voin pitää taas hauskaa niin kuin ennen tein. Olisi kiva nähdä mitä kaikkea uutta olette keksineet palvelimelle tässä kahden vuoden aikana. Hyvää joulua!

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

banda

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Kesäkuu 2019
253
80
28
26
Oulu
Hei,

Bännisi on meidän tietojen mukaan kirjattu 2.12.2020.
Bännien tapahtuma-aikaan olet ollut palvelimella erilllä Steam käyttäjällä, kuin minkä hex ID:n olet hakemuksessasi kertonut. Kirjoittaisitko sen steam käyttäjän hex ID:n, jolla aikanaan bännit olet saanut. Mikäli tämä ei syystä tai toisesta ole mahdollista, perustele se.

Ennen varsinaista käsittelyä, täsmentäisitkö, miksi olet pyrkinyt palvelimelle eri Steam käyttäjillä?

Onko jotain muutakin bännien kannalta oleellista, mitä meidän olisi hyvä tietää ennen käsittelyä?
Olethan vastatessasi rehellinen ja totuudenmukainen.
 

_Hemuli_

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
27 Tammikuu 2021
18
11
3
Moro!
Tilanne on sellainen, että minä itse olen pelannut roolipeliä siis vain tällä steam käyttäjällä minkä hexid on 110000112b10fe0. Eli en voi ilmoittaa tätä käyttäjää millä bännit on saatu, koska se käyttäjä ei ole minun ja en ole sen tilin omistajan kanssa enää tekemisissä. Olen antanut steam ja epicgames käyttäjäni vanhoille ystävilleni vuoden 2021 loppussa käyttöön, koska tällöin en tiennyt pystyisinkö enää ikinä pelaamaan.(voin avata asiaa lisää yksityisviestillä, en halua tässä avata enempää koska asia on todella henkilökohtainen). Tällöin vanha ystäväni on luultavasti yrittänyt kiertää omat bännit/ pelata minun käyttäjilläni roolipeliä. Itse en tästä asiasta ollut tietoinen enkä ole tähän antanut lupaa. Huomasin, että olin saanut bannit farssille sitten itse maaliskussa 2022. Tällöin yritin tehdä unban hakemusta, mutta käsittely jäi kesken. Nyt olen käsitellyt asiaa ja päättänyt vielä kokeilla jos minun sanaan uskotaan.

Olen vasta jälkikäteen saanut kuulla, että vanhat pelikaverini ovat kiertäneet bännejä monta kertaa farssilla. Itse en ikinä ole kiertänyt banneja enkä tiedä miten se tehdään. Enkä halua edes tietää. Ja ilmeisesti silloin, kun hän on yrittänyt kiertää banneja niin on tullut minullekkin automaattisesti bannit, koska hänen koneella on saatu jo bannit.

Tiedän, että on tyhmää antaa tunnukset muille käyttöön, mutta tässä tilanteessa ei käynyt mielessä, että kaverini tekisi näin. Puhe oli vain siitä, että tekee minulle pick¨emit ja pelaa Fortnitessa battle passin tehtäviä minulle.

Itse olen saanut yhdet bannit ja ne olivat metagamesta. Olisko ne bannit tullut joskus huhti-toukokuussa 21. Sain silloin unbannit, kun kävin jutustelemassa supportissa ja rangaistukseksi sain silloin muistaakseni 30pv rikollisuuskiellon.

Itse en ole mielestäni aloittanut pelaamaan vielä farssilla edes tuolloin 2.12.2020. Tästä en ole ihan 100% varma. Ensimmäiset muistot ovat servulta ovat helmikuusta 2021, kun Jere Pesonen saapui servulle. Helmikuulta 21 löysin jotain kuviakin.

Yritin vastata niin kattavasti kuin muistan, mutta tapahtuneesta alkaa olla jo niin kauan, että kaikkea ei ihan täysin muista.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,219
1
1,113
113
Hei. Sinulla on kuudet eri bannit meidän palvelimelle. Selittäisitkö jokaisen kuuden bannin, kuten olisit ne itse hommannut.

Eli kuudella eri tilillä on bannit.
 

_Hemuli_

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
27 Tammikuu 2021
18
11
3
Voin selittää jos saan tietää ne syyt. Minulla on tiedossa vain tämä vdm.
 

banda

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Kesäkuu 2019
253
80
28
26
Oulu
Hei,

Pitkän harkinnan jälkeen yhteisön adminit ovat tulleet päätökseen hylätä hakemuksesi.
Olet tehnyt tietoisen valinnan antaessasi käyttäjiäsi eteenpäin. Jokainen on itse vastuussa omista käyttäjätileistään, josta johtuen käyttäjilläsi tehtyihin rikkeisiin suhtaudutaan, kuten ne olisi tehty sinun toimestasi.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.