Unban hakemus - babu - 110000136d789a7

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

gogis

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
30 Joulukuu 2019
10
0
1
Käyttäjänimi: gogis

Steam nimi: babu
Steam HexID: 110000136d789a7
Koska sait bännit: 2 Tammikuu 2020
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/23213323132

Bännien syy: vdm

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Pelasimme kaverini kanssa farssilla ja teimme työkeikkaa. Edessämme ajoi siviilipoliisiauto, emme tällöin tienneet että se oli siviili. Kaveri ajoi rinnalle ja kysyimme miks teillä ei oo uniformuja. Minä en ollut kuskina, vaan kaverini rämmäsi poliisiauton perään. Olin auton kyydissä ja menin syömään, oli sillä aikaa bännit tulleet. Näistkäkin bänneistä on jo puoltoista vuotta mennyt.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

JarnoRu79

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
28 Maaliskuu 2020
126
110
43
Banneistasi on aikaa vierähtänyt aika kauan! Oletko kartuttanut Rp-kokemustasi missään siinä välissä?
 

JarnoRu79

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
28 Maaliskuu 2020
126
110
43
Palataan tuohon sun hakemukseen sen verran että se ei oikein vakuuta minua, on aika lyhyt. Sun pitäis panostaa siihen paljon enemmän.
Vastaa seuraavaan uudestaan ja PANOSTA siihen oikeasti. Sen jälkeen jatketaan.
Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: ??????
 

gogis

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
30 Joulukuu 2019
10
0
1
Pelasimme kaverini kanssa farssilla ja teimme työkeikkaa. Edessämme ajoi siviilipoliisiauto, emme tällöin tienneet että se oli siviili. Kaveri ajoi rinnalle ja kysyimme miks teillä ei oo
uniformuja. Minä en ollut kuskina, vaan kaverini rämmäsi poliisiauton perään. Olin auton kyydissä ja menin syömään, oli sillä aikaa bännit tulleet. Näistkäkin bänneistä on jo puoltoista
vuotta mennyt. Näin ei tule käymään enää, koska luen säännöt kunnolla uusiksi. Haluaisin pelata täällä kavereiden kanssa ja rpeettää kunnolla.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,274
2
1,441
113
Pelasimme kaverini kanssa farssilla ja teimme työkeikkaa. Edessämme ajoi siviilipoliisiauto, emme tällöin tienneet että se oli siviili. Kaveri ajoi rinnalle ja kysyimme miks teillä ei oo
uniformuja. Minä en ollut kuskina, vaan kaverini rämmäsi poliisiauton perään. Olin auton kyydissä ja menin syömään, oli sillä aikaa bännit tulleet. Näistkäkin bänneistä on jo puoltoista
vuotta mennyt. Näin ei tule käymään enää, koska luen säännöt kunnolla uusiksi. Haluaisin pelata täällä kavereiden kanssa ja rpeettää kunnolla.
Niin... jos 1.5 vuotta sitten olet saanut tälläisestä bännit niin siihen ei paljon argumentti "kaveri oli kuskina" auta. Ottaen huomioon, että jos näin oli niin oisit saanut tilanteen selvitettyä adminin kanssa tuolloin samantien ilman ongelmia. Nyt jäljelle jää se, mitä meillä on käsissä, eli, että olisit syyllistynyt VDM säännön rikkomiseen palvelimella.

Miksi meidän pitäisi vaivautua sinun kanssa, jos sinä et ole vaivautunut 1.5 vuoteen näiden bännien kanssa? Tällähetkellä sinun pitäisi pystyä vakuuttamaan meidät, siitä, että miksi on parempi päästää sinut serverille VS pitää vain yksi hökäle saarilla.
 

JarnoRu79

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
28 Maaliskuu 2020
126
110
43
Joo eli kuten angellfall totesi niin nämä sinun vastauksesi EI vakuuta meitä. Saat yhden mahdollisuuden vielä vakuuttaa meidät siitä että miksi sinut tulisi laskea palvelimelle! Jos vaikka PANOSTAISIT KUNNOLLA siihen. Essee muodossa sellanen 300 sanaa KIITOS.
 

gogis

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
30 Joulukuu 2019
10
0
1
Joo tosiaan mut täytys päästää takas kun tullu joku 800-900h rptä lisää. Puksul joku 600h ja sitelki jonku verra. Sit olin kerran ylläpidos yhel pienel servul. En oo hökäle ja osaan rpeettää kunnolla. Olin niin alottelija rpeessä kun sain bännit nii nyt oon kokenut. Nyt haluisin tänne pelaa kun pari kaveriaki pelaa tääl. Olis kiva perustaa jengi ja sillei rpeettää. Enää en riko sääntöjä ja luen säännöt kunnolla läpitte. Emmää jaksa enää kirjottaa. Kun tein tämän sääntö rikkomuksen en tiennyt RP:tä mitään halusin vain päästä innolla kokeilemaan sitä olin katsonut paria rp lähetystä aijemmin mutta kun itse pääsin pelaamaan niin käsitykeni muuttui youtubessa se näytti helpommalta mitä se oikeasti on tiedät varmaan itsekkin että ensimmäinen kerta tuntuu vaikealta mutta nyt olen oppinut miten rp:tä pelataan kunnolla. Minut pitäisi siis päästä farssille uudelle yritykselle koska koin etten saanut näytettyä oikeita rp:taitojani ja pystyn varmasti laadukkaampaan rp:seen kun bannit annettiin siitä on kulunut vuosi tai kaksi olen siinä ajassa oppinut paljon rp:tä. Olen nähnyt rp:tä laidasta laitaan ja tiedän mikä on hyvän ja huonon rp ero osaan tarvittaessa heittäytyä vaikeampiinkin rp tilanteisiin olen kekseliäs ja tilanne tajuinen olen ystävällinen kaikille jotka ovat sitä minulle tämä ei tule toistumaan ja pelaan farssilla tosissani rp:tä heittäydyn tilanteisiin ja olen asialinen. halusin vaan tehdä uuden hahmon ja antaa sille vähän rahaa että saisin auton ostettua ja en meinaa nyt mitään warreneria ja ymmärrän kyllä ettei toimintani ole sallittua eikä järkevää mutta otan kyllä opikseni jos pääsen edes takas farssille mutta toivoisin kyllä et pääsisin jo pian takas pelamaan. Tämä kaupunki on yksi niistä harvoista kaupungeista missä minä voin parantamaan rp kokemustani ja tässä kaupungissa on paljon eri asioita mitä tehdä ja täällä voi edistyä helpommin joka vaikuttaa minun henkilökohtaiseen kokemukseeni rp:seen. Rp kokemuksesta toiseen, Kyseisessä kaupungissa on sen verran väkeä että rp:tä on mukava pelata. Henkilökuntaa löytyy ja on paljon paikkoja jossa voi esim korjautaa tai kustomoida omaa ajoneuvoa. Mahdollisuuksia on muokata ajoneuvoa monessa paikkaa. Olen myös tosi aktiivinen asukas, olen hereillä joka päivä ja edistän hahmoani päivittäin. Tekemällä uusia asioita ja tiedustelemalla opin uutta. Olen myös innokas auttamaan muita jos heillä on jokin hätä tai ongelma olen myös avuksi jos tarvitsee. Kaupungissa on paljon erilaista kuin muissa kaupungeissa, minun mielestä yksi iso rp:tä on customi ajoneuvot ja asiat. customi ajoneuvot ja asioat tuovat lisää tuntua rp:een pelaamiseen. autot eivät kuljekkaan hirveen kovaa esimerkiksi kun on ollut muissa kaupungeissa poliisiautot kulkevat niin kovaa että ei siinä ole enään järkeä ja niitä ei pääse karkuun. toisinkun tässä kaupungissa autot kulkevat sopivasti että se ei ole epärealistinen. Rp:een sisäiset tapahtumat. Kaupungissa järjestetään erikseen tapahtumaa, Eikä vaan niin että sitä tulee kun jossain jotain tapahtuu vaan niin että sitä järjestetään kaupunkilaisille esimerkikisi pääsiäs tapahtuma joka oli kuukaisia taakse päin. Eli täällä riittää intoa ja tekemistä. että täällä jaksaa olla monia tunteja päivässä. Eikä täällä rp:ttäminen mee pelleilyksi kun ihmiset tajuaa sen että tämä on oikeasti hyvä paikka asua ja olla.
 

JarnoRu79

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
28 Maaliskuu 2020
126
110
43
Millä tavalla toimisit seuraavalla kerralla vastaavanlaisessa tilanteessa? Selitä minulle vdm omin sanoin, älä kopioi mistään sitä tekstiä.
 

gogis

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
30 Joulukuu 2019
10
0
1
Seuraavalla kerralla jos samanlailla tapahtuu selvitän tilanteen heti adminin kanssa.

VDM, eli ajoneuvon käyttäminen aseena toisen pelaajan hahmoa kohtaan ilman roolipelillistä syytä on kielletty. Autojen kolarointi ei liity tähän sääntöön
 

JarnoRu79

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
28 Maaliskuu 2020
126
110
43
Millä tavalla toimisit seuraavalla kerralla vastaavanlaisessa tilanteessa? Selitä minulle vdm omin sanoin, älä kopioi mistään sitä tekstiä.
Mitä kohtaa tuossa jälkimmäisessä kysymyksessä ET YMMÄRTÄNYT?
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.