Unban hakemus - Bambi - steam:110000156222339

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Bambi_W

Uusi käyttäjä
30 Maaliskuu 2024
6
0
1
Käyttäjänimi: Bambi_W

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: Bambi
Steam HexID: steam:110000156222339
Koska sait bännit: 1 Tammikuu 2021
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199405343545/

Bännien syy: Syy: n-pommittelu ja asiaton käytös

Mitä tapahtui? nooh olin just aloittanut RP:een en tiennyt miten se toimii olin semmoinen kunnun helari ja olin kaverin kanssa discordissa ja se neovosi minua mitä pitää tehdä jne jne ja sitten poliisi tuli perääni ja kaveri discordissa sanoi että lähde karkuun no mä menin semmoista vuorta pitkin mopolla siis ihan maastomopolla ja sitten ne poliisit sai mut kiinni ja kaveri sanoi et koita lähtee viel karkuun ja sanoi että sanoniil et ne on sikoja jne jne ja sitten taisi pari n pommia tulla jne ja näin 2000 RP: tunnin jälkeen kadun tekojani ja haluaisin saada unbännit koska farssi on oikeasti laadukas servu ja hyvä yhteisö ainakin näin olen kuullut

Miksi näin tapahtui? nooh oli 0h rp tuntei ja nuori ja tyhmä jne jne

Miksi luulet saaneesi bannit? no sen takia että olin vitun tyhmä ja en osannut RP:eettää yhtään

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? no ei oikein mitenkään muutaku niihin poliiseihin kun en halunnut puhua kellekkään ajelin vain vähän niikuin gtaassa

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? no katsomalla vaikka tutoriaalin että miten RP:eettää :DDDDDDDDDDDDDD

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? no näin 2000h enemmän tunteja ja lähempänä täysi ikiäistä kuin 10 niin olen 1000000% varma ettei näin tule tapahtumaan

Mitä tuot Farssille? lisää hyviä ja laadukkaita RP:ee tilanteita ja henkilö kohtaisesti olen sitä mieltä että jokaiselle pitäisi antaa uusi mahdollisuus

Vapaa sana ei voi muuta sanoo ku olen pahoillani ja kiitos ku nyt ees vaivauduit lukemaan tän

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Moi.

Missä olet tuon 2k tuntia kerännyt? Kerro myös vähän hahmoistasi, millaisia olet pelannut. Kerro myös miksi nyt on kiinnostus siirtyä farssille.
 

Bambi_W

Uusi käyttäjä
30 Maaliskuu 2024
6
0
1
Missä olet tuon 2k tunteja kerännyt?: ekaksi perus näiltä huuhaa servuilta esim joku blackcity sunrise unity extreme jne ja sit vähän laadukkaampia no OG pukinmaa sillon ku se ei ollut kuollu ja sitten pkrp ja OGluotto

Millaisilla hahmoilla olen pelannut: Olen pelannut tosi monilla erinlaisia hahmoja esim jengi hahmoo poliisi hahmoo meksu hahmoo jne ja sitten olen pelannut romaani taustaista hahmoa ja vanhusta ja teini angstii ja ihan omaa itseänikin ja

Miksi haluaisin siirtyä Farssille: Olen kuullut todellaa hyvää tästä palvelimesta ja olen nähnyt jotain pätkiä/striimejä ja ainakin näin alku silmäykseltä näyttää todella laadukkaalta ja rp:een taso yllättävän korkea verrattuna nyky servuihin jne
 

Hytsky

Nollatoleranssi vittuilulle.
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
FarssiRP-Imperiumi Hallinto
FarssiRP-MotorStorm
Vanhempi jäsen
14 Helmikuu 2020
118
86
28
30
Näistä servereistä mitä mainittit nii mikä näistä servereistä oli laadukkain rp serveri mielestäsi ja miksi?
 

Bambi_W

Uusi käyttäjä
30 Maaliskuu 2024
6
0
1
Ehdottomasti Pelikenttä siellä on suht hyvä rp:een laatu viellä ja muutenkin palvelimilla aktiiviteettejä ja pelaajia hyvin ja semmoinen hyvä yhteisö jonka kanssa saa oikeasti tehtyä hyviä ja laadukkaita rp:ee tilanteita ja pitkiä tilanteita minä henkilö kohtaisesti tykkään pitkistä tilanteista ja muutenki slowrp:eestä
 

Bambi_W

Uusi käyttäjä
30 Maaliskuu 2024
6
0
1
Ja hyvänä kakkosena Pukinmaa koska en oo pelannut niin hirveest pukin maal joku reipas 200h vaan koska sit se kuoli se servu ja ei ollu pelaajia ja sit ei enää jaksanu siellä tehä mitään ku pelaajia max 10 ja 0 poliisii 0 meksuu 0 eh:eek:ot jne jne
 

keskiketterä

Kemin juoppo
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
23 Maaliskuu 2020
293
107
43
kemi
Terve!

-Mitä sellaista sinä toisit roolipeliin mitä välttämättä joku muu pelaaja ei toisi?

-Millaisena roolipelin pelaajana koet itsesi?

-Selitä yksityiskohtaisesti miten tämä tilanne etenisi sinun kohdalla! Poliisi pysäyttää sinut liikenteessä ja alkaa syyttämään sinua että olet myynyt lähistöllä huumausaineita?

-Olet maininnut että Farssirp on laadukas servu, niin kerrohan vähintään 6 positiivista asiaa Farssirp palvelimesta.
 

Bambi_W

Uusi käyttäjä
30 Maaliskuu 2024
6
0
1
Mitä sellaista sinä toisit roolipeliin mitä välttämättä joku muu pelaaja ei toisi?--> noh en tosiaan tiedä varmaan lisää kontsaa aktiivisuutta jne

-Millaisena roolipelin pelaajana koet itsesi?--> minun mielestä olen todella rauhallinen ja mukava tykkään pitkistä tilanteista että joutuu vähän suunnittelemaan jne eikä vaan mennä iha rotsi auki



-Selitä yksityiskohtaisesti miten tämä tilanne etenisi sinun kohdalla! Poliisi pysäyttää sinut liikenteessä ja alkaa syyttämään sinua että olet myynyt lähistöllä huumausaineita? --> no ekaksi tietenkin kiistän nämä syytökset ja sitten varmaan poliisit tutkii minut ja ei lyödä mitään ja sit se ei ole enään minusta kiinni jos he vievät minut putkaan isompiin tutkimuksiin niin en tiedä onko servulla asianajajia ja sitten heidän kanssa selvittellään eteen päin


-Olet maininnut että Farssirp on laadukas servu, niin kerrohan vähintään 6 positiivista asiaa Farssirp palvelimesta.--> Farssilla on mukava yhteisö, Farssilla on hyvät pelaaja luvut, monipuolisesti tekemistä, laadukkaat systeemit/scriptit,
hyvä rp:een laatu ja tasapuolinen ja hyvä ylläpitö
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,220
1
1,113
113
Mitä sellaista sinä toisit roolipeliin mitä välttämättä joku muu pelaaja ei toisi?--> noh en tosiaan tiedä varmaan lisää kontsaa aktiivisuutta jne

-Millaisena roolipelin pelaajana koet itsesi?--> minun mielestä olen todella rauhallinen ja mukava tykkään pitkistä tilanteista että joutuu vähän suunnittelemaan jne eikä vaan mennä iha rotsi auki



-Selitä yksityiskohtaisesti miten tämä tilanne etenisi sinun kohdalla! Poliisi pysäyttää sinut liikenteessä ja alkaa syyttämään sinua että olet myynyt lähistöllä huumausaineita? --> no ekaksi tietenkin kiistän nämä syytökset ja sitten varmaan poliisit tutkii minut ja ei lyödä mitään ja sit se ei ole enään minusta kiinni jos he vievät minut putkaan isompiin tutkimuksiin niin en tiedä onko servulla asianajajia ja sitten heidän kanssa selvittellään eteen päin


-Olet maininnut että Farssirp on laadukas servu, niin kerrohan vähintään 6 positiivista asiaa Farssirp palvelimesta.--> Farssilla on mukava yhteisö, Farssilla on hyvät pelaaja luvut, monipuolisesti tekemistä, laadukkaat systeemit/scriptit,
hyvä rp:een laatu ja tasapuolinen ja hyvä ylläpitö
Eli sinussa pelaajana ei ole mitään uniikkia, etkä eroa mitenkään perus 12v veetistä?
Vähän nyt tsemppiä hei.
Tämä on se hetki, jolloin sinä markkinoit itsesi meille. Tämä on se hetki, jossa kehut itsesi maasta taivaisiin kuinka olet täydellinen, komea, vitun hyvä panemaan, paras roolipelaaja maailmassa yms.
 
Viimeksi muokattu:

Bambi_W

Uusi käyttäjä
30 Maaliskuu 2024
6
0
1
no jos se perus 12v veeti osaa rp:eettää yhtä hyvin kuin kaikki muut niin kyllä ei minussa ole mitään uniikkia joo mulla on 2000h tunteja kyllä osaan rp:eettää hyvin olen pelannut slowrp:eetä paljon mutta mitäpä siitä ei siinä oikeen mitään uniikkia ole
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,220
1
1,113
113
no jos se perus 12v veeti osaa rp:eettää yhtä hyvin kuin kaikki muut niin kyllä ei minussa ole mitään uniikkia joo mulla on 2000h tunteja kyllä osaan rp:eettää hyvin olen pelannut slowrp:eetä paljon mutta mitäpä siitä ei siinä oikeen mitään uniikkia ole
Sinä olet heikoin lenkki.
Hyvästi.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.