Unban hakemus - BiGieSMOKE - 11000013e743d68

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

BiGieSMOKE

Uusi käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
10 Kesäkuu 2022
14
7
3
Käyttäjänimi: BiGieSMOKE

Steam nimi: BiGieSMOKE
Steam HexID: 11000013e743d68
Koska sait bännit: 16 Syyskuu 2023
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199008071016/

Bännien syy: sain bannit koska minun clippiä oltiin käytetty youtube videosta.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Olin whiten kanssa ollut kanssa käymisessä rp:eessä ja olin ottanu clipin asiasta tulevaisuutta miettien että jos sitä vaikka tarvisi. No olin näyttänyt tämän clipin rp jengiläisilleni dc kanavalla ja tämä clippi oltiin otettu sieltä ilman kysymättä youtube videoon. en ole millään tavalla osallinen tähän yt videoon. Tämä yt video oltiin tehty kun olin saanu rankkua (1kk konnailu kiellon) tämän johdosta en jaksanu pelata rp:eetä ollenkaan. No tämä video tehtiin minun rankun aikana. Sain tietää täst yt videosta sen jälkeen vasta kuon olin saanut bannit.
En olisi ikinä itse käyttänyt mitään clippejä mihinkään yut videoon mielestäni aika lapsellista :D. Tulevaisuutta miettien en ajjo tehä mitään vastaavaa enkä halua yhteisölle pahaa. Farssi on rp servu missä olen upottanu tuhansia tunteja ja en minä oisi halunnut heittää tuntejani kankkulan kaivoon.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

The Mikitin

Mäyrä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
Wiki
8 Kesäkuu 2020
821
164
43
Länsi-Suomi
Hei.
Sait bännit, koska toimit toksisesti yhteisöä ja sen ylläpitoa kohtaan levittämällä videomateriaalia, mikä voidaan käsittää näitä kohtaan epäkunnioittavana ja halventavana toimintana. Ehkäpä tätä asiaa olisi pitänyt miettiä silloin, kun julkaisit videomateriaalin oman jengisi keskuudessa. Vaikka et olisikaan millään tavalla ollut yhteydessä youtube-videoon, niin silti olet levittänyt tätä videomateriaalia mitä ilmeisimmin ylläpidon jäsenen pilkkaamistarkoituksessa jengisi sisäisillä kanavilla.

Sinut on poistettu yhteisöstä, eikä sinulla ole mahdollisuutta täten palata unban-hakemuksienkaan kautta.

Hakemuksesi on hylätty.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.