Unban hakemus - Dankki - 110000109CB3EEC

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Dankki

Uusi käyttäjä
22 Lokakuu 2019
8
0
1
Käyttäjänimi: Dankki

Steam nimi: Dankki
Steam HexID: 110000109CB3EEC
Koska sait bännit: 1 Marraskuu 2019
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/Dankkianka

Bännien syy: Rasismi, perseily

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Tota unohin vaihtaa kengät noh kun pyysin kyttiä hakemaa lentokentält ne sano et ''aha shakkikenkä'' pisti jalkaraudois oottelemaa jatkoa parkkihallii, reconnectasin ja olin menos vaatekauppaa aattelin oikasta torin kautta ja mua alettii kantelemaa ympäri toria ja aukomaa päätä et ''shakkikenkä'' ja hakkaamaa (ilma syytä) sit mul alko palaa käpy siihe aloin hakkaamaa takas ku en mitenkää muute päässy pois sielt, se vaan pahensi ja sit lipsahti että vitun n**keri päästä mut pois lopeta toi hakkaamine ja sit poliisit vei asemalle ja rasahti 300v bannit, ja sen takia ei tapahtuisi uudelleen koska oon oppinu olla provosoitumatta joitteki jonnejen huutelusta ja oppinu kui paha asia rasismi on rp servuilla ja turhaa mä hakisin unbannia jos aikoisin tehdä sen uudestaan tai miksi edes vaivautuisin :D ja nyt yli 700h rp tuntei takana ja niistä oppinu aika paljo elikkäs kerrataan perseilyksi tulkittiin ku menin shakkikengis torille ja hakkasin niitä takas ku ne ei päästäny mua pois Rasismiksi tulkittiin se kun huusin sen vitun n**keri (kadun rasismia ja sitä et provosoiduin jonnejen huutelusta) Ja sain viimetalven aikana bannit enmuista päivämäärää (ja unohin vastata siihen yhteen kysymykseen edellisessä unban hakemuksessa niin en provosoituisi niin helposti ja lähtisin vain pois tilanteesta jos mahdollista)

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.