Unban hakemus - dunnoäijä - 110000116c8ef25 (Hex)

kermis

Uusi käyttäjä
30 Elokuu 2021
1
0
1
Käyttäjänimi: kermis

Steam nimi: dunnoäijä
Steam HexID: 110000116c8ef25 (Hex)
Koska sait bännit: 15 Tammikuu 2020
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/palikka/

Bännien syy: kaappiabuse

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: ihan aluksi haluaisin kertoa että tuo en muista tarkalleen päivämäärää koska bännit sain. mutta tosiaan olin siis pelannut rp:eetä noin 50-100h ja olin tullut juuri farssille pelailemaan farssi oli ensimmäinen kaupunki jossa oikeasti tykkäsin pelata ja viettää aikaa ja siellä sitten tulikin vietettyä noin 200h kunnes sain bännit kaappiabusesta viihdyin farssilla ja ro kokemus siellä oli todella hyvä community ja kaikki oli aivan täydellisiä mutta kuten kerroin olin uusi ja en tiennyt oikeestaan mistään mitään ja jos ihan totta puhutaan en ajatellut että haluaisin rp:eettää kunnolla mutta olen nyt pelaillut muu muassa helcityllä ja tykkään rp:eettää ja olen jo pitkään halunnut takaisin farssille koska ne hetket kun olin ja muistan sieltä oli todella hyviä. olen pahoillani jos olen tuottanut joillekkin huonoa rp kokemusta farsilla. mutta asiaan eli olin tosiaan tullut kaupunkiin ja pelasin kaverii kanssa siellä kaverini kertoi että voi ryöstää kaappeja ja myi minulle sorkkaraudan menin nukkumaan ja sen jälkeen seuraavan päivänä illalla menin ryöstämään kappeja mutta en tiennyt miten se onnistuu koska se oli ensimmäinen kertani joten mulla siis kävi siinä jokin bugi kun menin kaapille siihen tuli joku että avaa tai murtaudu kaappiin en tarkalleen muista mutta uskon se ketä tämän lukeekaan tietää mitä tarkoitan sitten painoin siitä murtaudu kaappiin ja se aukesi ilman mitään eli pystyin vaan avaamaan ilman mitään seurauksia ja en tiennyt siitä mitään korvasin seuraavana päivänä kaiken jokaiselle keneltä otin jotain ja sain bännit kaappiabusesta mutta se oli aivan oikein kyseiseltä adminilta/yp:eeltä ja jos saan unbannit olen kiitollinen ja lupaan rp:eetää kunolla olen oppinut paljon ja haluan rp:eettää kunnolla ja kun farssilla, on erittäin hyvä rp laatu ja community olisi mukavaa päästä näyttämään että osaan oolla. mutta jos en saa unbanneja olen kiitollinen kaikille admineille ja ylläpidolle niistä 200tunnista ja etenkin haluan kiittää farssilla olevia pelaajia hyvästä kokemuksest. en ala väittelemään koska itse virheeni tein niin sen itse myös kärsin ja haluan pyytää myös anteeksi kaikilta admineilta siitä kun hieman spammisin koska ärsytti aaivan todella paljon se että sain bännit (omasta syystä)

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä