Unban hakemus - Eerik - 11000013ea8706c

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

T0mppa

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
29 Heinäkuu 2023
1
0
1
Käyttäjänimi: T0mppa

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: Eerik
Steam HexID: 11000013ea8706c
Koska sait bännit: 23 Huhtikuu 2024
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/6467462766278/

Bännien syy: Sääntö 1.13 - Adminit pidättävät oikeuden pelaajan poistamiseen palvelimelta peliympäristön turvaamiseksi.

Mitä tapahtui? Olin Discord palvelimella johon tuli viesti että olen kiertänyt farssilla banneja jo jonkin aikaa ja en huomannut sitä viestiä.

Miksi näin tapahtui? Näin tapahtui koska en huomannut sitä viestiä siitä olisi pitänyt ilmoittaa ja olin tulossa ilmoittamaan siitä mutta minulle sanottiin vain että nyt on jo liian myöhäistä kertoa joten päätin sitten olla kertomatta koska siitä oli jo ilmoitettu.

Miksi luulet saaneesi bannit? Olin Discord palvelimella johon tuli viesti henkilöltä Rasse että olen kiertänyt banneja jo jonkin aikaa.

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? Se vaikutti siten että se joka oli kieränyt bannit oisi voinut pilata muiden roolipeliä esimerkiksi trollaamalla palvelimella.

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? Siten että en oisi ollut sielä Discordissa tai tulla ilmoittamaan siitä admineille.

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? Varmistan siten että en mene enään semmoisiin Discordeihin.

Mitä tuot Farssille? Aktiivisen rikollis roolipelaajan.

Vapaa sana Kiitos että luit.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 
Viimeksi muokattu:

M1ku

The Kusipää
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
600
295
63
www.twitch.tv
Unban hakemus hylätty. Et selvästikkään ole käyttänyt kahta minuuttia enempää hakemuksen kirjoittamiseen.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.