Unban hakemus - epEND - 110000144d4bdeb

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

eerokaari

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
29 Maaliskuu 2020
19
1
3
oulu
Käyttäjänimi: eerokaari

Steam nimi: epEND
Steam HexID: 110000144d4bdeb
Koska sait bännit: 1 Heinäkuu 2021
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199115058667/

Bännien syy: kamat kantoon ja vex.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Menin ryöstämään työpöydällä olevaa henkilöä, jonka jälkeen huomaan että paikalle tulee toinen henkilö aseen kanssa, joka tietenkin lähtee seuraaamaan minua. Minulla oli mielestäni arvokkaita tavaroita ja tein hätiköidyn virheen eli cloggasin. Minua on kaduttanut tämä suuresti ja olen kaivannut larppaus hetkiäni kaupungissanne.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,274
2
1,441
113
Käyttäjänimi: eerokaari

Steam nimi: epEND
Steam HexID: 110000144d4bdeb
Koska sait bännit: 1 Heinäkuu 2021
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199115058667/

Bännien syy: kamat kantoon ja vex.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Menin ryöstämään työpöydällä olevaa henkilöä, jonka jälkeen huomaan että paikalle tulee toinen henkilö aseen kanssa, joka tietenkin lähtee seuraaamaan minua. Minulla oli mielestäni arvokkaita tavaroita ja tein hätiköidyn virheen eli cloggasin. Minua on kaduttanut tämä suuresti ja olen kaivannut larppaus hetkiäni kaupungissanne.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
Jos ensimmäinen reaktiosi on lähteä karkuun cloggaamalla niin miten ihmeessä kuvittelet pärjääväsi tällä palvelimella? Farssilla homma pitkästi pyörii juurikin tavaroiden ja niiden menettämisen ympärillä, joten toimintasi ei sovi tänne millään tavalla. Se myös osoittaa sinun olevan sellainen pelaaja jota tälle palvelimelle ei lähtökohtaisesti kaivata.

Nyt olisi sinun tehtävä vakuuttaa meidät, että olemme väärässä.
 

eerokaari

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
29 Maaliskuu 2020
19
1
3
oulu
En itsekkään ymmärrä, mitä päässäni pyöri tuolloin ja ymmärrän että cloggaamisesta jää aina kiinni eikä se tulisi olemaan jatkossa enään vaihtoehto. Tykkään myös laadukkaista RP- tilanteista mitä palveliltanne löytyy joten en usko että tavaroiden menetys on minulle jatkossa niin iso asia.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,274
2
1,441
113
En itsekkään ymmärrä, mitä päässäni pyöri tuolloin ja ymmärrän että cloggaamisesta jää aina kiinni eikä se tulisi olemaan jatkossa enään vaihtoehto. Tykkään myös laadukkaista RP- tilanteista mitä palveliltanne löytyy joten en usko että tavaroiden menetys on minulle jatkossa niin iso asia.
Bänneistäsi on jo muutama kuukausi? Miksi hakemuksen kirjoittamisessa meni niin pitkään? Mitä olet tehnyt sillävälin.
 

eerokaari

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
29 Maaliskuu 2020
19
1
3
oulu
En ole kerennyt juurikaan pelaamaan irl kiireiden vuoksi ja kesällä tykkäsin olla ulkona. Nyt minulla olisi taasen poltetta ja aikaa päästä roolipelaamaan ja juuri teidän kaupunkiinne.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,274
2
1,441
113
En ole kerennyt juurikaan pelaamaan irl kiireiden vuoksi ja kesällä tykkäsin olla ulkona. Nyt minulla olisi taasen poltetta ja aikaa päästä roolipelaamaan ja juuri teidän kaupunkiinne.
Mutta miksi farssille? Tuollahan on useita servereitä varmasti, jonne sinulla ei bännejä ole.
 

eerokaari

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
29 Maaliskuu 2020
19
1
3
oulu
Koska minulla oli aina farssilla hauskaa. Mielestäni farssi on myös huomattavasti laadukkaampi mitä muut serverit. Olen käynytkin kokeilemassa muutamia servereitä ja jäi hieman paska maku suuhun.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,274
2
1,441
113
Koska minulla oli aina farssilla hauskaa. Mielestäni farssi on myös huomattavasti laadukkaampi mitä muut serverit. Olen käynytkin kokeilemassa muutamia servereitä ja jäi hieman paska maku suuhun.
Mitä servereitä olet kokeillut ja kerro samalla hahmostasi mitä meinaat tulla farssille pelaamaan/mitä meinaat siellä tehdä.
 

eerokaari

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
29 Maaliskuu 2020
19
1
3
oulu
Olen käynyt kokeilemassa pukinmaata, obessivea ja finlandiaa. Suunnittelin tulla farssille ja hakea mekaanikoksi tai bennysille töihin. Jos en kyseisiin hommiin pääse alan todennäköisesti jotain rikollista puuhaamaan.
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Moikka!

Mikä saa sinut kiinnostumaan juuri mekaanikon töistä? Oletko ennen kokeillut kyseistä alaa?

Mikäli meksuhommat eivät ota tuulta alleen, kerroit mahdollisesti suuntaavasi rikolliselle polulle.

Millaista on mielestäsi hyvä rikollisrp? Mitä se sisältää? Mitä se mielestäsi vaatii?
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.