Unban hakemus - epezzi ja elefantti123 - 11000013ebbf87f

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

epezzi

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
4 Toukokuu 2022
3
0
1
Käyttäjänimi: epezzi

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: epezzi ja elefantti123
Steam HexID: 11000013ebbf87f
Koska sait bännit: 23 Huhtikuu 2024
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199012771967/

Bännien syy: Sääntö 1.13 - Adminit pidättävät oikeuden pelaajan poistamiseen palvelimelta peliympäristön turvaamiseksi.

Mitä tapahtui? Olin mokkakikkeli discord kanavalla jossa eräs henkilö oli sanonut että kiertää bännejä ja sinne oli laitettu modaamiseen liittyviä asioita ja linkkejä.

Miksi näin tapahtui? Olin huolimaton ja en ajattellut että kun olen jossain discord ryhmässä niin voisin saada siitä bännit.

Miksi luulet saaneesi bannit? Olin discord ryhmässä jossa oli henkilö kuka kiersi bännejä ja en ilmoittanut siitä admineille.

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? Minun toimintani vaikutti muihin negatiivisesti, koska joku kuka on saanut bännit niin on päässyt takaisin serverille ja pilannut toisten roolipeli hetket.

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? 1. Olisin voinut välttää tämänkaltaisen discord ryhmän ja lähteä sieltä heti. 2. Olisi pitänyt tietää paremmin että kun tulee bännien kiertämisestä viestiä niin sen jälkeen olisi pitänyt kertoa farssin admineille.

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? Varmistan sen sillä että en mene tämän kaltaisiin discord ryhmään ja ilmoitan farssin admineille jos huomaan tämän kaltaisia viestejä.

Mitä tuot Farssille? Tuon farsille aktiivisen roolipelaajan.

Vapaa sana Kiitos kun luit unban hakemukseni!

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.