Unban hakemus - Golden - 110000108d58c2d

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Toniho

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
12 Tammikuu 2020
1
0
1
Käyttäjänimi: Toniho

Steam nimi: Golden
Steam HexID: 110000108d58c2d
Koska sait bännit: 2 Joulukuu 2022
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/godlen-killer/

Bännien syy: Modmenu

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Hei Sain 03 12 2022 Bannit ( Modmenusta ) Mitä En serverillä ole käyttäny olen pelannut useamman vuoden sillointällöin serverillä ja tunteja kertynyt kivasti
Eilen Olin ajelemassa ympäriinsä kaupunkia odotellessa milloin kaverini pääsee serverille ja voisimme lähteä tienamaan töihin

pysähdyin tienvarteen hetkeksi ja menin tupakalle parvekkeelle takasin tullessa olin saanut bännit modmenun käytöstä

Tykkään pelata Rp täysin normaalia kansalaista ja rikollinen toiminta kaupungissa ei oikeastaan kiinnosta ja itse en ole kohdannut montaa tälläistä pelaajaa 700 tuntini aikana
Joten olisin edelleen hyvä lisä serverille tuomaan Ns peruskansalaisia lisää


En voi keksiä syytä miten tämä ei toistuisi koska en ole käyttänyt mitään

Ps Jos unban ei mahdollista voinko edes saada selitykesn bänneille ?

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

M1ku

The Kusipää
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
586
295
63
www.twitch.tv
Hylätty. Modmenu bännit ovat permanent bännit eikä niiltä ole takaisin tulemista. Olet käyttänyt modmenua ja siitä on turha valehdella.

Ps. Tästä käytöstä meiltä löytyy todisteet
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.