Unban hakemus - Hanavesigoblin - 110000115C5CE6E

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Pätkäsätkä

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
11 Huhtikuu 2019
12
1
3
Käyttäjänimi: Pätkäsätkä

Steam nimi: Hanavesigoblin
Steam HexID: 110000115C5CE6E
Koska sait bännit: 6 Tammikuu 2020
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/patkasatka/

Bännien syy: Clog + FailRP. Juoksit autoon siitä huolimatta, että vieressäsi oli 2 aseistautunutta jotka uhkasi henkeäsi. Tämän jälkeen lähit ajaa karkuun, törmäsit ja lähdit pois servulta. Voit hakea unbannia osoitteessa Farssi.net

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Lähdin KUULEMMA karkuun kahta aseistattunutta henkilöä vaikka karkuun lähtö tilanteessa toinen henkilöistä vasta nousi autosta eikä kummallakaan ollut asetta kun lähdin ajamaan karkuun. Kerkesin ajaa noin 100-200m ennekuin alkoi luotia tulemaan. Karkuun lähtiessä ajoin seinään pahki nousin autosta ulos ja menin kulman taakse makoilemaan kunnes peli kaatui. Ennekuin kerkesin connectaamaan takasin oli jo bännit lätkästy.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

eliel

Ylläpito
Vanhempi jäsen
7 Lokakuu 2019
90
23
18
Logeissa näkyy kyllä että olet exitannut, miksi valehtelet hakemuksessasi ?
 

Pätkäsätkä

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
11 Huhtikuu 2019
12
1
3
Mulla jäätyy peli aina kun tulee se päässä tuntuu sekavalta hommeli ja siinä ei auta muu kuin tehtävienhallinnasta peli pois päältä, cachen poisto ja yrittää tulla takasi sillä ei tuo mun kone oo enää mitään uusintauutta
 

eliel

Ylläpito
Vanhempi jäsen
7 Lokakuu 2019
90
23
18
Jos sammuttaisit pelin sitä kautta, tulisi eri tieto logeihin edelleen.
Miksi jatkat valehtelua?
 

Pätkäsätkä

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
11 Huhtikuu 2019
12
1
3
Sitä kautta se on joka tapauksessa sammutettu kun ei ole muuta vaihtoehtoo. Kun se jäätyy nii ei alt+tab ja alt+f4 toimi. Sinun logeista en sitte tiiä.
 
J

jawwe

Guest
Hei,

Logeista näkyy ihan selvästi että olet clogannut. Ei ole Elielillä mitään omia logeja. Meille jää logeihin tieto myös, mikäli henkilöllä on kaatunut/cräshänny peli. Näistä tiedoista varmistamme aina, mitä todellisuudessa on tapahtunut.

Väität myös hakemuksessasi, että et ole lähtenyt karkuun. Saimme ilmoituksia, että jengi alueellamme joku myy huumeita. Haravoimme aluetta ja löysimme teidät. Tilannehan meni niin, että olit siinä risteyksessä kahden muun pelaajan kanssa, joilla oli kalastus asut. Pysähdyimme viereenne ja juttelimme noin 15sec niitä näitä. Kysyimme mm. että "onko joku teistä ollut myymässä huumeita". Sitten autostamme nousi ensimmäisenä Nipa ulos käskyttäen kaikilta kädet ylös. Tämän jälkeen minä nousin ylös autosta aseeni kanssa. Lähdit kävelemään autollesi sanoen tyyliin jotain "joo taidankin tästä lähteä". Tässä vaiheessa Nipa sanoi aseella osoittaen, että älä mene sinne autoon tai ammun (suurin piirtein näin päästi suustaan). Nousit autoosi ja lähdit talla pohjassa ajamaan karkuun. Avasimme tulen autoasi kohtaan ja tämän jälkeen lähdimme perääsi. Siinä yhdessä risteyksessä näimme autosi kolaroituna ja hylättynä. Nousimme autolla mäen ylös, jossa näimme sinun menevän puun taakse piiloon seisomaan ja kun tulimme kohdallesi, cloggaist pois servulta.

Tämän tilanteen voi todistaa myös kanssani ollut henkilö tarvittaessa, mutta en näe tässä mitään epäselvää.

-Jawwe
 

Pätkäsätkä

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
11 Huhtikuu 2019
12
1
3
Nämä kalastajat voivat molemmat todistaa että teillä kummallakaan ollut asetta kun lähin ajamaan siitä pois vaan vasta kun olin lähdössä kaivoitte aseet ja kerkesin ajaa jo vähän matkaa ennekuin ammuitte. Tämän "Nipan" asetta en edes nähnyt jos hänellä sellainen oli kun tämä seisoi tumput suorina auton takana enkä paloo perääni katellu kun autoon hyppäsin. Puimme näiden kahden herran kansss tilannetta discordissa jälkeen päin ja molemmat sanoi että aseet kaivoitta vasta kun olin autossa istumassa. Eikä mulla ole mitään syytä valehdella clogista en ole ensinnäkään niin aivokuollut että clogaisin tuossa tilanteessa ja tosisaan kun olin takasin tulossa jatkamaan tilannetta nii oli bannit.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.