Unban hakemus - Hemuli - 11000013f0a211b

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

--Hemuli--

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
11 Elokuu 2020
36
7
8
Käyttäjänimi: --Hemuli--

Steam nimi: Hemuli
Steam HexID: 11000013f0a211b
Koska sait bännit: 15 Lokakuu 2020
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199017894171/

Bännien syy: Emoteabuse

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Olin kavereitten kanssa asekaupassa sitten tulivat poliisit niin ruvettiin ampumaan niitä, sitten olin yksin 3 poliisia vastaan tapoin kaksi sitten Mara istui puskassa ja sitten taklasi minut maahan sitten painoin 4 nappia kun oli siinä prone ja sitten minun ukko nousi ja sitten vasta meni proneen kun mara alkoi ampumaan minua, olen todella pahoillani kun painoin 4 ja emoteabusasin mutta ei ollut tarkoitus alkamaan väistämään niitä luoteja kun mara alkoi ampumaan. olen oppinut että emoteabuse on idioiteille ja tyhmille ihmisille. (en ole varma tuosta millon sain bännit.)

(Ja olen todella pahoillani jos olen haukkunut jotakin tai jollakin mennyt tunteisiin jos olen perseillyt kun ei oikein kiinostanut farssi mutta nyt olisi kiva tulla takaisin pelamaan.)


Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 
Viimeksi muokattu:
  • Like
Reaktiot: !Lepa
Status
Ei avoinna uusille viesteille.