Unban hakemus - Hemuli - 11000013f0a211b

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

--Hemuli--

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
11 Elokuu 2020
36
7
8
Käyttäjänimi: --Hemuli--

Steam nimi: Hemuli
Steam HexID: 11000013f0a211b
Koska sait bännit: 29 Elokuu 2020
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199017894171/

Bännien syy: Emoteabuse

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Olin asekaupalla ja sitten käytiin pelastamassa kaveria jonka poliisit saivat kiinni, sitten hyppäsin aidan ylite sitten mara taklasi minut niin maassa vedin passoutin, nousin ja menin passoutiin ei ollu tarkoitus mennä passoutiin mutta kukaan ei usko sitä. Olen kasvanut henkisesti ja ymmärän mitä tein väärin. Minua ei kiinosta enään juuri ollenkaan roolipeli ampuminen. Tulisin farssille roolipelamaan kavereitteni kanssa ketä sielä enään pelakaan jos pelaa. Ymmärän että emoteabuse on väärin mutta en tehnyt sitä tarkoituksella ja olen todella pahoillani mitä tein. Mutta kyllä minun pitäisi päästä takaisin rooliepelamaan farssilla olen pelannut tosi paljon hellcityllä ja en ole saanut varoituksia tai bännejä, niin osaan kyllä nykyään roolipelata. (Olen todella pahoillani mitä tenin)

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

--Hemuli--

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
11 Elokuu 2020
36
7
8
Moi! Kerro minulle 400 sanalla mitä rupeasit tekemään farssilla (kattavasti) ?

Terve, ja olen Hemuli joka haluaan unbännit.
Ensinäkin Alkaisin kunnolla roolipelamaan ennen vain hökälöin menemään. Alkaisin serverillä pitämään hauskaa kavereitten kanssa ja ettisin roolipeli hahmolleni jonkun työpaikan missä sitten tekisin töitä. Haluaisin tulla serverille etsimään uusia asioita ja sitä myötä sitten alkaisin tekemään uusia asioita mitä ei ollut sillonkun olin serverillä "roolipelaamassa". Yrittäisin varmaan johonkin meksu hommix tai sitten kokeilisin poliisiin jos pääsen vain. Etsisin uusia kavereita/ystäviä ja niitten kanssa alkaisin hengamaan ja sitten voitaisiin vaikka ajaa kisaa, tai ryypätä ja pontikkaa väänettäis persehiessä montakin tuntia putkeen niinkuin ennen vanhaan tein oli tosi mukavaa vääntää pontikkaa ja tukkulaatikoita. Tekisin varmaan toisen hahmon joka olisi ensihoidossa tai poliisina. Olen miettinyt että halausin kokeilla farssilla poliisi työtä mutta olen nytten bänneillä niin sitä on vaikea päästä toteuttamaan.

Scott voisi mennä oikeisiin töihin kun hän on sekakäyttäjä siksi se oli niin sekaisin aina ja joo niin alkaisin tekemään töitä scotilla ei paljoa enään kiinosta toi roolipeli ampuminen tai rikollisuus niin paljoa kun sitä olen tehnyt jo 2000h melkeinpä niin alkaa pikku hiljaa tökkimään kaikki mailEnsinäkin Alkaisin kunnolla roolipelamaan ennen vain hökälöin menemään. Alkaisin serverillä pitämään hauskaa kavereitten kanssa ja ettisin roolipeli hahmolleni jonkun työ-paikan

Tai sitten tekisin uuden roolipeli hahmon niin sitten voisin alkaa roolipelamaan jonkun tyyppistä Poliisia hahmoa joka olisi mukava ja tositostosi rento ihminen, sitten voisin vaikkapa alkaa roolipelamaan ihmisten kanssa

Tai sitten alkaisin vartioimaan työkkäri paikkoja jos sinne menee joku ryöstämään niin olen aina paikalla eli olen supermies ja joo pelastan kaikki ihmiset jotka tekee työkkäri duunia.

Ja noudattaisin sääntöjä kun en, ennen noudattanut niitä oikestaan yhtään. Nykyään edes yritän roolipelata kun olen viisastunut edes vähäsen. Olen pelannut hellillä viimeset kuukaudet niin kyllä sitä kokemusta on kertenyt jonkusen verran.

Jos menisi motivaatio niin en alkaisi sillonkaan perseilemään vaan pitäisin vain taukoa enkä vetäis lastdanceja niinkun jotkut henkilöt jotka ovat tyhmiä ja jotakin muutavastavaa.

Ymmärän jos mietityttää että olen muuttunut mutta siitä on kuiteski jo vuosi varmaan että osaan käyttäytyä nykyyän.

mutta niin että, en enään perseilisi jos saisin unbännit, roolipelaisisin, en emoteabusaakkaan ja olisin kavereitten kanssa enkä asekaupassa koko ajan. Näin tiivistettynä että joo.

en tiä mitä voisin lisätä tähän enempään, olen pahoillani että ei tullut ihan 400 sanaa tähän mutta parhaani yritin, eikös se ole tärkeintä?
 

Fauni

Parratonkaljusetämies
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-MotorStorm
Vanhempi jäsen
11 Marraskuu 2020
109
70
28
33
Oulu
Tällä voidaan pyyhkiä perse?
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.