Unban hakemus - Hide And Seek Champion 12 Years - 11000010b80590a

Austro

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
2 Huhtikuu 2021
4
0
1
Käyttäjänimi: Austro

Steam nimi: Hide And Seek Champion 12 Years
Steam HexID: 11000010b80590a
Koska sait bännit: 22 Heinäkuu 2021
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198153226506

Bännien syy: Sinulla on porttikielto. Syy: OOC-puhe + FailRP, ei reagoi kipuun + Alhainen roolipelin taso + CLOG adminkeskustelusta

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Olen nytten 100% rehellinen. Olin vanhan kaverin kanssa täällä serverillä tekemässä töitä ja vähän perseilemässä kun meni vähän motivaatio ennemmin kun kuolin. Eli oli kaverini kanssa ajamalla rekalla kanatyökkäripaikalle (En nyt muista tasan tarkkaan mitä sitä kutsuttiin) ja huomasimme että rekamme bensa oli lopussa. Ajattelimme käydä nopeeta tankkaamassa Fort Zancudon viereisessä bensa asemalla. Siellä sillä aikaa kun kaverini tankkasi rekkaa antamallani rahalla, löin muutenvaan aivottomia, ja löin autoa jolloin admini (Janini.ZzZ) osoitti minua aseella. Siinä jo alkoi vähän kuumottaa, siinä kaverini kanssa discordissa (Juu, tiedän niin ei saanut tehdä) mietimme että mitäs siinä nyt pitäis tehdä. Tähän asti en muista ihan tasan tarkkaan mutta koitanpa muistella mitä siinä tapahtui, eli muistaakseni hän ampui minua, ja en reagoinut siihen mitenkään. No siitä hän sitten siinä paikalla teki adminkeskustelun, en muista tasantarkkaan mitä hän siinä sanoi, mutta se oli varmasti jotakin siitä OOC-Puheesta ja siitä FailRPeestä. No siinä alkoi kuumottaa ja meidän helvetin fiksut päät ajatteli että jos me lähdemme palvelimelta, emme saa bännejä!11!! No eipä se sitte paljon auttanut meidä puolustamiseen. Joten siinä sitte odotimme että mitäs siitä nyt tehdä kun nolotti ihan helvetisti eikä viittinyt mennä takaisin. Lähimme siitä sitten yhdeltätoista nukkumaan ja menin seuraavana päivänä katsomaan että tuliko siitä nyt sitten bännit. Kylläpäs tuli. Farssin jälkeen vaihdoin eri servereihin kuten Finlandia RPseen. Opetin itseäni sitten toisen kokeneen kaverini kanssa pelaamaan RPeetä niinkuin sitä pitäisi pelata. Vaihtelimme moneen eri servuun, koska jotkut kävi tylsäksi, ja toisissa oli liikaa perseiliöitä. Justiin about 1 viikko sitten pääsin Enchanted RPeessä Ensiapuhoitajan WL-Työn hakemuksen läpi. Siinä sitten tein teoria kokeen omien kykyjen mukaan, mutta olin todella epäonnekas, koska vain pari tuntia myöhemmin palvelimen omistaja vaihtui ja joka ikinen käyttäjä wipettiin tyhjäksi, ja koko discordi vedettiin uudestaan. Enchanted ei ole vieläkään avautunut takaisin, ja enkä sinne enää jaksaisi muutenkaan mennä pelaamaan uudesti, kun kaikki edistyminen resetattiin. TL:DR: Sain bännit perseilystä, vaihdoin servereitä, opettelin kunnolla RPeettämään ja kirjoitan tätä Unban hakemusta. Ajattelen että tarvitsisin toista mahdollisuutta päästäkseni servulle. Ymmärrän mitä olen tehnyt, olen pahoillani siitä, ja pidän huolen että tämä ei tule teidän servereillä uudestaan tapahtumaan. En pelaa kyseisen kaverini kanssa enää teidän servuilla, koska hän ei 1: Hän ei vieläkään osaa kunnolla RPeettää, ja 2: Hän ei muutenkaan paljon enää pelaa GTA:aata. Elikkäs, Toivoisin että saisin sen toisen mahdollisuuden, kyseinen asia ei tule koskaan enää toistumaan, ja olen anteeksi Janini.ZzZ kun me hänen aikaansa siellä nyt sitten tuhlattiin. (Kirjotettu 10.12.2021, 0:03)

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,274
2
1,441
113
Mitä suunnitelmia olisi farssilla pelailuun? Oletko tulossa yksin, kavereitten kanssa, vai mitä on suunnitelmissa?
 

Austro

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
2 Huhtikuu 2021
4
0
1
Mitä suunnitelmia olisi farssilla pelailuun? Oletko tulossa yksin, kavereitten kanssa, vai mitä on suunnitelmissa?
Ihan yksin ajattelin. Kun ei se viimmeksi kaverin kanssa kauhean hyvin mennyt... Justiin eilen sain ramia 24gb, joten pelini ei lagaa enää yhtään, niin on taas motivaatiota alkaa RPeetä kunnolla pelaamaan. Joko yritän johonkin WL-työhön tai sitten koittelen päästä johonkin jengiin.
 

Austro

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
2 Huhtikuu 2021
4
0
1
Mietiskelin vähän että tuleeko niitä unbannejä? Kun hetkeen teistä ei ole kuulunut.. Miettikää ihan rauhassa!
 

Henqqqu

Aaaaivan
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
Vanhempi jäsen
16 Tammikuu 2020
203
79
28
Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Austro

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
2 Huhtikuu 2021
4
0
1
Juu, luulin vaan että onkohan sitä nyt kokonaan unohdettu, mutta nyt kuitenkin tiedän.
 
Viimeksi muokattu: