Unban hakemus - Honski - 11000013732a203

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Honski

Uusi käyttäjä
1 Tammikuu 2020
7
0
1
Käyttäjänimi: Honski

Steam nimi: Honski
Steam HexID: 11000013732a203
Koska sait bännit: 13 Syyskuu 2019
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198886330883

Bännien syy: Rasismi

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Vedin tummaihoista hahmoa jonka oli kidnapannut 3 skinheadia ja he huusivat minua neekeriksi, varmistan että näin ei käy siten, että en vedä enää samanlaisia paskoja rp tilanteita jossa huudetaan neekeriä.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Honski

Uusi käyttäjä
1 Tammikuu 2020
7
0
1
Koko tilannettahan ei siis syntyis kun en vetäis enään tuommosta hahmoa.
 

Honski

Uusi käyttäjä
1 Tammikuu 2020
7
0
1
Käytännössä kyllä, enhän minä sitä neekeriä huutanut. Toki olisinhan minä voinut tummaihoisen hahmon jättänyt tekemettä. Ja wikipediasta lainaten: Rasismi on oppi tai ideologia, jonka mukaan rodulliset tai etniset erot ihmisryhmien välillä oikeuttavat ryhmien välisen epätasa-arvon.[1] Yksi rasismin muoto on rasismi ilmapiirinä, käytäntöinä ja olosuhteina, joilla tarkoitetaan yhteyskunnan rakenteista ja toimintatavoista johtuvaa eriarvoisuutta etnisten ryhmien välillä.
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Hei! Jostain kumman syystä ainakaan minä en usko siihen, että sinä olisit saanut bannit rasismista vain sen takia, että joku muu on huudellut n-sanoja pitkin maita ja mantuja.

Olet luonut kaksi hahmoa, joilla on rasistiset nimet. Miksi olet kuvitellut sen olevan hyvä idea? Mitä ajattelit voittavasti sellaisella toiminnalla?

Miten voit vakuuttaa meidät siitä, ettet tee vastaavaa uudelleen, mikäli hyväksymme hakemuksesi?
 

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
Hylätty. Panosta enemmän hakemukseesi, äläkä huutele voipeissa admineille että käyvät kommentoimassa/käsittelemässä/lukemassa.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.