Unban hakemus - Hosuja - 11000013EA2B9B0

Hosuja

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Toukokuu 2021
11
0
1
Käyttäjänimi: Hosuja

Steam nimi: Hosuja
Steam HexID: 11000013EA2B9B0
Koska sait bännit: 20 Syyskuu 2021
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199011117488/

Bännien syy: Metagame Antraxin porukka

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: En ollut pelannut servulla noin kolmeen päivään bännejä ennen.
Tapahtumat rp:ssä, Pääsin liittymään Antraxin jengiin koska kerroin Markulle että Jeanssien kämpässä on yksi kaappi jossa voisi olla jotain, minulla oli kämppään avain koska olin joskus tehnyt heille tukkulaatikoita ja he antoivat minulle avaimen sinne kämppään ja yhteen kaappiin. Näiden tapahtumien jälkeen pääsin jengiin, ja liityin myös jengin dc servulle siinä uskossa että minun silmän alle ei tulisi meta tietoa koska en halunnut joutua bänneille. Hetken aikaa jengissä oltuani, kaveri tuli koulussa kertomaan että moni jengistä saattaa saada metagamesta bännit. Eli yksi jengin jäsen oli katsonut speccelin striimiä ennen servulle menemistä. Sain bännit koska olin ollut samassa discord ryhmässä jossa oli jaettu meta tietoa.
Itse en ollut dc ryhmässä aktiivinen enkä myöskään ollut servullakaan kauhean aktiivinen tällöin. Enkä ollut mennyt kirjoittelemaan sinne dc ryhmään mitään meta tietoa. Näin ei tule enään käymään uudelleen koska nyt tiedän että en liity esim jengin dc ryhmään jos sellainen on. Ja silloin kun katsoin että dc servulle oli tullut meta tietoa niin en ollut servulla pariin päivään. jotta säilyisin meta tiedolta. En myöskään käyttänyt meta tietoa hyväksi servulla.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Hytsky

Nollatoleranssi vittuilulle.
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
FarssiRP-Imperiumi Hallinto
FarssiRP-MotorStorm
Vanhempi jäsen
14 Helmikuu 2020
118
86
28
30
Moro!

Kerrotko miten sulla on kuukauden sisään kaksi kertaa samasta asiasta bännit?

Miten voit luvata ettet jatkossa "jos" jengiin liityt niin mene niitten dc kannulle?
 

Hosuja

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Toukokuu 2021
11
0
1
Tuohon edelliseen, unohdin että olin saanut jo ennen tuota specceli juttua bännit joten minulla oli vain yhdet bännit siitä että olin dc:ssä jossa oli jaettu meta tietoa, Lupaukseni siihen että en liity enään jengin dc kannulle on, että en halua enään bännejä servulle jossa tykkään pelata ja jossa rp laatu on parempaa kuin esim muissa no allowlist servuissa. En halua jatkossa enään bännejä turhista jutuista servulle, jonka itse olen kokenut mieluisaksi.
 

svedu

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Taksi Hallinto
FarssiRP-MotorStorm
Vanhempi jäsen
27 Toukokuu 2019
591
107
43
Kertoisitko mitä on metagame ja miksi se ei ole toivottavaa palvelimella.
 

Hosuja

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Toukokuu 2021
11
0
1
Metagame tarkoittaa sitä, että käyttää pelin ulkoista tietoa hyväkseen servulla, ja se ei ole toivottavaa koska voisit esim kertoa olin paikkasi tilanteessa jossa et pystyisi rp:ssä kertomaan tai jonkun toisen esim jonkun striimin kautta.
 

Hytsky

Nollatoleranssi vittuilulle.
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
FarssiRP-Imperiumi Hallinto
FarssiRP-MotorStorm
Vanhempi jäsen
14 Helmikuu 2020
118
86
28
30
Vakuuta meijät paremmin ettei kyseinen asia toistu. Pelkästään että sanot ettet enää jatkossa näin tee ja olet sen kaksi kertaa jo tehnyt nii ei riitä. Laita aivosolut raksuttamaan ja mieti tarkkaan mitä vastaat. ;)
 

Hytsky

Nollatoleranssi vittuilulle.
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
FarssiRP-Imperiumi Hallinto
FarssiRP-MotorStorm
Vanhempi jäsen
14 Helmikuu 2020
118
86
28
30
Vastaa viimisimpään 24h kuluessa tai suljemme tämän hakemuksen hylättynä.
 

Hosuja

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Toukokuu 2021
11
0
1
Vakuuta meijät paremmin ettei kyseinen asia toistu. Pelkästään että sanot ettet enää jatkossa näin tee ja olet sen kaksi kertaa jo tehnyt nii ei riitä. Laita aivosolut raksuttamaan ja mieti tarkkaan mitä vastaat. ;)
Farssi on servu joka sai minut kiinnostumaan rp:een pelaamisesta, Olen pelannut muilla servuilla myös ja olen todennut sen että farssi rp:eellä rp taso on parempi kuin joillain muilla no whitelist servuilla ja vaikka olisi muita servuja jossa se on parempaa, farssilla ihmisillä on järki päässä ja farssilla on mukava pelata. Plussaa antaa myös se että siellä paikat tuntee eikä tarvitse mennä ihan noviisina. En varmaan tekisi tätä ub hakemusta ellen todella haluasi pelata servulla.
 
Viimeksi muokattu:

Hytsky

Nollatoleranssi vittuilulle.
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
FarssiRP-Imperiumi Hallinto
FarssiRP-MotorStorm
Vanhempi jäsen
14 Helmikuu 2020
118
86
28
30
Millasta roolipeliä aijot tarjota muille pelaajille jos sut päästetään takasin serverille?
 

Hosuja

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Toukokuu 2021
11
0
1
Jatkossa jos pääsen servulle aion antaa kaikkeni hyvään rp:seen. Tämä tarkoittaa siis sitä että käyttäydyn esim, poliisi tilanteessa asian mukaisesti, sama homma myös ensihoidon kannalta, rp:eetän kunnolla enkä siten että pääsisi mahdollisimman helposti. Mitä muihin tulee esim kolareihin niin en vain jatka matkaa vaan jään rp:eettämään tilanteen vaikka olisi kiire jonnekki.
 

Hytsky

Nollatoleranssi vittuilulle.
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
FarssiRP-Imperiumi Hallinto
FarssiRP-MotorStorm
Vanhempi jäsen
14 Helmikuu 2020
118
86
28
30
Tervetuloa servulle takasin! Tällä kertaa elä enää toista mitään näitä virheitä.