Unban hakemus - Hulk - 1100001429d9c68 (Hex)

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Tansku

Uusi käyttäjä
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
25 Huhtikuu 2023
15
3
3
Käyttäjänimi: Tansku

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: Hulk
Steam HexID: 1100001429d9c68 (Hex)
Koska sait bännit: 25 Helmikuu 2024
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199077891176/

Bännien syy: Modaaminen - PVP grafiikkamodit käytössä varoituksesta huolimatta

Mitä tapahtui? Latasin graffa modin ja se olikin pvp graffamodi sit mulle tuli kick mutta heti kickin jäkeen minulla heitti ulos ja tuli sellainen kaatumis ilmoitus en katsonut sitä takemmin vaan suljin sen sitten menin takasin servulle eteen tulee admin ja sitten puhui kanssani ja sitten sain bännis ja tapahtui sama juttu että heitti pihalle pelistä ja tuli sama kaatumis ilmoitus ja katsoin tarkemmin niin siinä luki ban ilmoitus. löysin kuvan netistä minkä lainen errorini oli sen otsikko oli näin: Ошибka (error) ja siinä vieressä oli keltainen kolmio jossa oli huuto merkki

Miksi näin tapahtui? löysin fps paketin ja latasin sen ja pistin sen mutta se vissiin olikin pvp paketti ja en huomannut varoitusta

Miksi luulet saaneesi bannit? koska en poistanut niitä pvp paketteja huomautuksen jälkeen jota en huomannut ja menin takaisin ja jatkoin pelaamista

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? ei mitenkään

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? olisin ollut tarkempi ja lukea se kaatumis ilmoitus mutta niitä tulee niin monia että ei vaan jaksa katsoa kaikkia tarkasti

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? no en lataa pvp graffamodei

Mitä tuot Farssille? hyviä hetkiä ja mukavan ihmisen

Vapaa sana ei ole

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Tansku

Uusi käyttäjä
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
25 Huhtikuu 2023
15
3
3
OIP.Xy48HAM5mZvQjZooJHY-jAHaHa
mulla vaan tuli keskelle 1708890404890.pngtätä se errori
 

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
454
307
63
Suomen Ateena
Moikka,
Käsittelen tämän poikkeuksellisesti suoraan täysin itsenäisesti.

Huomasin että sinua oli kerran varoitettu asiasta kickillä ja tiedostan sen että välillä kun sinut kickataan voi peli crashata. Tämä myös voi ilmetä siten että kun disconnectaat palvelimelta niin käy sama. Kaatumisilmoituksista näkee että et ole tiennyt mitä on tapahtunut ja olet luullut että peli kaatui.

1709076056892.png

Koen että sinua olisi voitu moderoida asiasta monella eri tapaa kuten esimerkiksi:
- Pyytämällä supporttiin ja ohjata siellä poistamaan grafiikkamodi
- Varoittamalla pelissä, eli laittamalla ruutupunaiseksi.
- Kickin jälkeen varmistaa että ymmärrät miksi sinut kickattiin.

Alleviivaan sitä varmistamista ja ohjeistamista KUNNOLLA.

Olen nähnyt itse kuinka sinun roolipelisitaso on kehittynyt todella paljon viimeisen kolmen kuukauden aikana ja olet saanutkin positiivista palautetta tästä.

Täten olen päättänyt päästää sinut takaisin palvelimelle mutta sinun tulee toimia seuraavasti:

- Poista grafiikkamodit, suosittelen asettamaan kaikki asetukset niin alas kun saat (tästä voi kysyä apua supportissa), validoi gta:n pelitiedostot
- Jatka samaa nousujohteista roolipeliä mitä sinulla on ollut tähän asti.
- Muista pitää sääntöjen puitteissa hauskaa!

Tervetuloa takaisin!
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.