Unban hakemus - HulkkoZ - 110000135c2693c

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

HulkkoZ

Uusi käyttäjä
2 Elokuu 2021
4
0
1
Käyttäjänimi: HulkkoZ

Steam nimi: HulkkoZ
Steam HexID: 110000135c2693c
Koska sait bännit: 1 Elokuu 2021
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/hulkkoz/

Bännien syy: FailRP - Hakkaa pelaajien autoja ilman syytä, otettiin keskusteluun ja clogasi tilanteesta. Myös kuuromykkä+vaatteet rikki.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Miss clickkasin hiireni lyöntipainiketta samalla kun yritin painaa puhenappia (left clickin vieressä). Sen jälkeen nettini katkesi, joka on kyllä pätkinyt lähiaikoina paljonkin, mutta olisin tietenkin halunnut selvittää tilanteen puhumalla ja vaatteiden rikkinäisyydestä olin tietoinen ja olisin käynyt ostamassa uudet kuteet niskaan. Jatkossa lupaan olla tarkempi näppäinten kanssa ja aion vaihtaa puhenappini näppäimistöön.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

M1ku

The Kusipää
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
586
295
63
www.twitch.tv
Hei! Olet poistunut servulla eli sinulla ei ole katkennut netti. Tämän varmistin logeista.

Selitä minulle laajasti termit RDM, OOC, FailRP sekä clog. Kerro myöskin minkä takia et voinut heti tehdä hahmollesi kunnollisia vaatteita?
 

HulkkoZ

Uusi käyttäjä
2 Elokuu 2021
4
0
1
RDM= Random death match, Tarkoittaa tuntemattoman pelaajan tappamista ilman syitä.
OOC= Out of character, ei käyttäydy hahmon tavoin
FailRP= tarkoittaa pelaajaa joka ei osaa pelata rooliaan muiden seurassa
clog= pelistä keseken tilanteen lähteminen
Olin käynyt vaatekaupassa edellisellä kerralla enkä löytänyt sopivia vaatteita. Ja vaatteiden hankinta oli seuraavana
 

HulkkoZ

Uusi käyttäjä
2 Elokuu 2021
4
0
1
RDM=tarkoittaa sitä, että joku tappaa sinut satunnaisesti. Hyvä esimerkki tästä on, että Petteri ampuu sinua ilman syytä kasvoihin Desert Eagle -laitteella tai muulla aseella. RDM on yksi FP: n ja muiden RP -palvelimien ongelmallisimmista säännöistä, ja se päättyy yleensä potkuun tai joissakin harvoissa tapauksissa kieltoon.
OOC= on lyhenne, joka edustaa luonnetta. Sitä käytetään usein roolipeleissä, kun henkilö haluaa tuhota hahmon tai fanfictionissa, kun kirjoittaja ilmaisee huolensa siitä, että hahmo ei ollut itse tietyssä kohtauksessa tai vuoropuhelun tapauksessa.
FailRP= tarkoittaa ihmisiä, jotka eivät osaa roolilpelata kunnolla muiden ihmisten tai hahmojen kanssa. He ovat yleensä uusia RP -pelaajia ja ovat oppimisprosessissa.
clog=kesken tilanteen lähtö/servulta poistuminen tuota en tarkemmin selittää osaa
 

janini

Tyhmä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2019
361
1
183
43
Satakunta, Länsi-Suomi
www.twitch.tv
Otahan uusi yritys FailRP:seen ja OOC:hen. Kerro näistä kahdesta myös esimerkit joissa henkilö rikkoo ko. sääntöä.

Tutustu palvelimen sääntöihin ennen tähän vastaamista.
 

HulkkoZ

Uusi käyttäjä
2 Elokuu 2021
4
0
1
failRP= FailRP on teko, joka ei pidä kiinni pelin sisäisestä roolipelistäsi. Olipa kyse sitten tietojen poistamisesta OOC -chatista ja niiden käyttämisestä roolipelissä tai (tilanne)jos kuulet joonkun printtereiden äänen ja otat vangiksi sen takia.
OOC=

OOC - Tarkoittaa epätavallisia viestejä roolipeleissä. Henkilö puhuu jostakin roolipelin ulkopuolella.
Petri kertoo kauniista säästä ulkona chatista.
 

M1ku

The Kusipää
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
586
295
63
www.twitch.tv
Hylätty. Henkilö ei ole valmis edes tutustumaan palvelimen sääntöihin.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.