Unban hakemus - huoppis - 1100001354c2e1a

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

huoppis

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
26 Tammikuu 2020
78
37
18
Nokian perämettä
Käyttäjänimi: huoppis

Steam nimi: huoppis
Steam HexID: 1100001354c2e1a
Koska sait bännit: 14 Heinäkuu 2022
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/aikaskettu/

Bännien syy: Combatlog, poistui serveriltä kesken rp-tilanteen kuolleena kaverin kannossa.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: No hyvää huomenta hyvät naiset ja herrat. <3

Yllätys yllätys, näinhän tässä taas kävi.



----------------------------------------------------------

Mitä tapahtui?

Tilannehan meni näin että hopiaa otettiin ihan omaa typeryyttä hukuttautumalla.

Tämän jälkeen minua roudattiin kymmenisen minuuttia ympäri kyliä.

Tilanteen aikana keneltäkään ei löytynyt intoa elvyttää meikää joten vähän turhautti.

Kun isoimman mähinät olivat ohi ja olin kaksin Ronen kanssa autossa, heitin Alt+F4 ja lähdin vetämään vaikka timerissä oli vielä Vajaa 5min jäljellä.

Tämä ei myöskään ollut todellakaan ensimmäinen sääntörike minulta, Vaan niitä on kertynyt tiheää tahtia oman välinpitämättömyyteni takia.



-----------------------------------------------

Miksi kuvittelen saaneeni bännit?

No eiköhän se oo aivan päivänselvää että on tullut kiukuteltua ja käytettyä hyväks sitä että olen "kiva pikku huoppis" ja kuviteltu että säännöt ei ikäänkuin koske minua.

Supportti keskustelusta nyt ei paljoa muistikuvia löyhy mutta jos nyt aivan oikein muistan niin oltiin reippaasti punaisella varoitusten puolesta.

Ja tässä kyseisessä tilanteessa kuvittelen saaneeni bännit Clogista.

-----------------------------------------------

Miten varmistan ettei näin käy uudelleen?

Eiköhän tästä olla otettu aivan opikseen.

Mikäli tästä nyt pääsisin palaamaan takaisin palvelimelle,

Vaihtaisin hieman vapaalle ja vähentäisin muutenkin pelaamista.


Isoin ongelmahan tekemisissäni on ollut äkkipikaisuuteni, jonka rajoittaminen on ehkä hieman vaikeampaa, mutta eiköhän sekin vähene kun jatkan roolipelaamista hieman rennommalla otteella.


--------------------------------------------------------

Toivottavasti vielä näkyillään servun puolella.

Rakkaudella ja Töhöydellä
-Hömppis :)

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Janeski

Kkona
Vanhempi jäsen
FarssiRP-Lou Riders
5 Huhtikuu 2020
133
28
28
Moi! aloitetaan vaikka sillä että kerrot meille miksi combatlogi on sääntöjen vastaista ja miksi meidän pitäisi päästää sinut takaisin?
 

huoppis

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
26 Tammikuu 2020
78
37
18
Nokian perämettä
No Moi!
Combatlog on Sääntöjen vastaista, sillä se pilaa tilanteen poistamalla mahdollisuuden jatkaa sitä sekä sinulta, että muilta osapuolilta.
Lisäksi vielä esimerkki: Varastat jonkun toisen pelaajan omaisuutta, ja talletat sen itsellesi jemmaan ja poistut palvelimelta, tällöin kyseinen henkilö ei voi enään saada sinua kiinni tai saada omaisuuttaan enään takaisin.


Miksi minut pitäisi päästää takaisin? Olisin taas kiinnostunut roolipelaamaan, ja uskon että olen ottanut tästä opikseni ja palautunut niin sanotusti takaisin maanpinnalle. Uskon myös tuovani palvelimen roolipelin tasoa 2,6% korkeamalle tullessani takaisin.
 

tidetius

Väärä
Ylläpitäjä
FarssiRP-Mekaanikko
FarssiRP-Mekaanikko Hallinto
Vanhempi jäsen
7 Lokakuu 2020
198
77
28
Mä haluun tarttua tähän kohtaan ja pyydän sulta yksityiskohtaisempaa selitystä tälle:

Tämä ei myöskään ollut todellakaan ensimmäinen sääntörike minulta, Vaan niitä on kertynyt tiheää tahtia oman välinpitämättömyyteni takia.
Mitä muita sääntörikkeitä olet tehnyt?

Jos oot välinpitämättömyytäs ja äkkipikaisuuttas jatkanut sääntörikkeiden tekemistä, tietäen että oot punasella varotusten kanssa, niin miksi jatkaisit?
 

huoppis

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
26 Tammikuu 2020
78
37
18
Nokian perämettä
Mitäs Muita sääntörikkeitä löytyypi?
Pääasiassa Combat-logeja ja Metagamingeja.

Miksi jatkoin?
jos nyt aivan hiotaan, niin tämä tarkka tieto punaisella olemisesta tuli vasta bännien yhteydessä.

Mutta, kuitenkin se ollut jo tiedossa alitajuntaisesti ja rehellisesti sanottuna, olin ylimielinen ja luulin pystyväni kerryttämään varoituksia loputtomiin ilman minkäänlaisia konkreettisia seurauksia.
 

tidetius

Väärä
Ylläpitäjä
FarssiRP-Mekaanikko
FarssiRP-Mekaanikko Hallinto
Vanhempi jäsen
7 Lokakuu 2020
198
77
28
Anna minulle 5 hyvää syytä miksi sinut pitäisi päästää takaisin.
Anna minulle 5 esimerkkiä miten roolipeliäsi muuttaisit parempaan.
 

huoppis

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
26 Tammikuu 2020
78
37
18
Nokian perämettä
Viisi Erittäin loistavaa syytä päästää minut takaisin:

1. Halutessani osaan luoda erittäin hyvää roolipeliä, ja nyt haluttaa oikein kovasti
2. Olen Töissä muutamassa paikassa, Ja töihin täytyisi taas pikkuhiljaa päästä
3. Olen sisäistänyt säännöt, ja sen että olen niitä aikaisemmin rikkonut.
4. Minun pitäisi myös pikimmiten päästä purkamaan jengi lippu, jotta muiden ei tarvitsisi sitä väkisin pitää pystyssä.
5. Velat pitäisi käydä maksamassa ennenkuin ne kertyy suuremmiksi.

Esimerkkejä Roolipelaamisen parannukseen:

1. Heivaan Kriminaalihommat hyllyn päälle namupurkkiin (Vähän saa toki napostella)
2. Käyttäydyn jatkossa hieman maltillisemmin, ja noudatan myös niitä sääntöjäkin.
3. Vähennän pelaamista.
4. Pyrin erilaisempaan roolipelaamistyyliin, mitä en vielä ole kokeillut.
5. Otan sen hatun kourasta enkä enään ylimielistele.
 

tidetius

Väärä
Ylläpitäjä
FarssiRP-Mekaanikko
FarssiRP-Mekaanikko Hallinto
Vanhempi jäsen
7 Lokakuu 2020
198
77
28
Mun osalta käsittely on tässä. Jos muilla on kysymyksiä, saavat ottaa koppia. :)
 

M1ku

The Kusipää
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
586
295
63
www.twitch.tv
Moro! Nyt sun pitäis vielä saada vakuuteltua meikäläinen jos takasin haluut päästä.

Kerro mitä konkreettista tekisit ensimmäisten päivien aikana jotta nuo yllä mainitsemasi asiat toteutuisivat?

Kuinka paljon tulisit muuttamaan roolipeli tyyliäsi tämän hetkiseen verrattuna?

Lupaudutko tuottamaan vastapuolelle aina hyvää roolipeliä vaikka sinua jokin asia heidän roolipelaamisessaan turhauttaisi?
 

huoppis

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
26 Tammikuu 2020
78
37
18
Nokian perämettä
No moi M1ku!

------
Mitä tekisin ensimmäisinä päivinä?

Mikäli nyt pääsisin takaisin palvelimelle, ensimmäiseksi kävisin tyhjentämään jengilipusta pisteet hyötykäyttöön, jonka jälkeen tottakai yritän saada haltuuni tavarat niiden edestä.

Tämän jälkeen voin rauhakseni hylätä lipun, ja ruveta keräämään rahaa myymällä omaisuuttani jotta pystyn kuittaaman velkani joita tässä bännien aikana kertyy kokoajan.
Näin ollen pääsen eroon jengihommista koostuvasta rikollisuudesta.

Tämän jälkeen todennäköisesti jatkaisin aktiivisemmin ensihoito roolipelaamista joka jäi ennen bännejä vähäisemmäksi.

Ja sikälimikäli minulla jää myös nyt vähemmän aikaa roolipelaamiselle itsessäänkin, en usko että minun täytyy sitä itse erityisesti rajoittaa.
------

Miten muutan roolipeliäni?

Tulisin muuttamaan roolipeliäni sen verran, että siirryn pois "pomottavasta kukkopojasta" hieman taka-alalle, ja otan enemminkin taustahahmon roolin.

Eli siirryn passiivisempaan roolipeliin.


------

Lupaudunko AINA tarjoamaan erinomaista roolipeliä?

Ehdottomasti! mikä jottei.

------
Mikäli nämä ei tyydyttänyt tarpeeksi, grillaa toki lissää:)
 

Kelsi Mutkanperä

Vanha parta
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
7 Maaliskuu 2021
626
1
284
63
Mutta, kuitenkin se ollut jo tiedossa alitajuntaisesti ja rehellisesti sanottuna, olin ylimielinen ja luulin pystyväni kerryttämään varoituksia loputtomiin ilman minkäänlaisia konkreettisia seurauksia.

Miten aiot päästä eroon tuollaisesta "Hälläväliä olen söpö ne kaikki rakastaa mua" -asenteesta? Onko jotain konkreettisia toimenpiteitä, joilla aiot takoa päähäsi, että sen kortin saldo on nyt todellakin vingutettu tyhjäksi?

Miten muutan roolipeliäni?

Tulisin muuttamaan roolipeliäni sen verran, että siirryn pois "pomottavasta kukkopojasta" hieman taka-alalle, ja otan enemminkin taustahahmon roolin.

Eli siirryn passiivisempaan roolipeliin.

Avaisitko tätä hieman lisää? Kuvaile vaikkapa muutama hieno tilanne, joita haluaisit pelata läpi, ja kerro kuhunkin tilannekuvaan liittyen vähän perusteita mille pohjalle roolipeliäsi niissä rakentaisit. Hiukan mielikuvitusta peliin, mutta olen varma ettei ole sinulta liikaa vaadittu tämä kysymys.
 

huoppis

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
26 Tammikuu 2020
78
37
18
Nokian perämettä
Olen päässyt eroon kyseisestä asenteesta, mutta mitään konkreettista en pysty tässä todistamaan, eli joudutte luottamaan vain sanaani. Toki palvelimen puolella sen pystyn näyttämään mutta se on huomisen päivän murhe.
---
En osaa vastata kysymykseesi, en suunnittele tilanteita etukäteen.
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
No keksi vaikka pari sellaista tilannetta, joita hahmollesi voisi tapahtua, vaikket niitä koskaan toteuttaisikaan. Kai hahmollasi jotain haaveita on?
 

huoppis

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
26 Tammikuu 2020
78
37
18
Nokian perämettä
Muutama tilanne, joista itse pitäisin:



Oikein pitkä kidnappaus/panttivanki tilanne, jota ei hoideta vain polvilla istuessa, vaan tilanne eläisi aktiivisesti kokoajan.



Monimutkaiset ja hölmöt leikkausroolipeli tilanteet ovat aina mukavia, kun voin ilmaista itseäni vapaasti.

(Vaikka potkut tainnu keretä jo tulemaan tässä bännien aikana)



"Hahmojen" unelma tilanteita:



Aivan tavallinen mössönmössön parisuhdeRP





Kalliitten autojen ostelu ja niillä ympäriinsä kruisailu.

:)
 

huoppis

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
26 Tammikuu 2020
78
37
18
Nokian perämettä
Koska minulle jäi vielä hieman auki mitä miksi, vastaan kaikkiin mahdollisiin vielä kerran.

Miksi rikoin sääntöjä?

olin ylimielinen, enkä kuvitellut että tulisin ikinä saamaan konkreettisia seurauksia.
--
Miksi sitten roolipelaisin paremmin tällä kertaa?

Otin opikseni tapahtuneesta, ja tiedostan olevani aivan samalla pohjalla kun kaikki muutkin, lisäksi tälläiset pitkät tauot roolipelaamisesta todistaa itsellekkin että jep, tätä tykkään tehdä.

[Tiivistettynä, tiedän paikkani nyt, ja haluan jatkaa roolipelaamista]
--
Miksi minut pitäisi päästää takaisin?

Roolipeli tunteja minulta löytyy paljon, ja sen myötä paljon kokemusta.
Lisäksi olen kuitenkin myös palvelimen suhteellisen pitkäaikainen pelaaja, ja olen tehnyt hyviäkin juttuja pelin puolella.
Mikäli nyt pääsisin takaisin, niin nostaisin roolipeli tasoni taas niin huippuun kun pystyn ja keksin jälleen jotain erinomaista.

--
Toivottavasti vakuutteli.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.