Unban hakemus - jarkko kalevi Urponen - 11000011b4d4794

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

mauste

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
26 Huhtikuu 2021
192
50
28
Käyttäjänimi: mauste

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: jarkko kalevi Urponen
Steam HexID: 11000011b4d4794
Koska sait bännit: 23 Huhtikuu 2024
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198418315156/

Bännien syy: Syy: Sääntö 1.13 - Adminit pidättävät oikeuden pelaajan poistamiseen palvelimelta peliympäristön turvaamiseksi.

Mitä tapahtui? Olin Mokkakikkeleiden discord palvelimella, johon kirjoitettiin viesti, jossa kerrottiin että 1 henkilö on kiertänyt bännejä farssilla. Eli siis en kertonut että rasse kiertää farssilla bännejä kenellekkään adminille.

Miksi näin tapahtui? minulla on 2 pointtia. 1. En ottanut tätä rassen viestiä tosissani, koska ajattelin että hän on jo kasvanut yli farssista, mutta näin ei sitten vissiin ollutkaan. 2. Kyseisellä discord palvelimella oli myös farssin admin/admineita, joten ajattelin että tämän kaltaiset viestit leviäisi farssin adminien tietoon suoraan niiden kautta, jolloin jokaisen ei tarvitsisi itse tästä kertoa, vaikka tietenkin pitäisi kertoa.

Miksi luulet saaneesi bannit? Koska Rasse laittoi mokkakikkeleiden dc viestin, jossa sanoi kiertävänsä bännejä, enkä tästä itse ilmoittanut kenellekkään farssin adminille.

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? Rasse on vanha koodaaja, joten voi olla mahdollista että hän olisi kiertänyt bännit ja koodannut esimerkiksi saarella tai jossain muussa tilanteessa. Eli olisin mahdollisesti voinut estää tälläisen tilanteen ilmoittamalla farssin adminille tilanteesta.

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? Minun olisi pitänyt ilmoittaa viestistä farssin adminilille, eikä pitää asiaa ihan itsestäänselvyytenä, että se tulisi joltakin ilmi.

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? 1. en ole missään tämmöisissä dc servuilla missä on vanhoja koodaajia. 2. jos kuulen tälläistä joltakin että joku kiertää bännejä, aijon heti ilmoittaa siitä jollekkin adminille.

Mitä tuot Farssille? tuon aktiivisen pelaajan, jolla olisi motivaatiota pelata ja kehittää omaa pelaamista farssilla.

Vapaa sana kiitos kun luit hakemuksen!

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.