Unban hakemus - Jimbo - 110000106cde9c3

pyryy

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
30 Maaliskuu 2020
35
18
8
Käyttäjänimi: Pyrdelli

Steam nimi: Jimbo
Steam HexID: 110000106cde9c3
Koska sait bännit: 29 Elokuu 2021
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198074423747/

Bännien syy: Sääntö 3 - oli discordissa jossa jaettu metatietoa.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Olin discord palvelimella jonne oltiin jaettu paljon metatietoa, johon olin itse myös kertonut asioita. Metagaming tarkoittaa että käytät tietoa jota et tiedä pelissä. Esim jos olet jonkun striimissä jossa näkyy että poliisit on asekaupalla niin päätät mennä ottamaan ilmaisen pankin. Tiedostan että tein virheen kun olin kyseisessä discordissa, mutta näin ei jatkossa tule käymään sillä se pilaa roolipeliä todella paljon. Jos kuulen jatkossa metaamisesta teen siitä vain suoraan reportin.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

pyryy

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
30 Maaliskuu 2020
35
18
8
Tein näin koska oli raha ja aseet mielessä, helpotti saamaan asioita ilman että joutui vastuuseen. Tiesin että tämä on todella väärin ja se oli kaukana rpeestä koska en tiennyt asioita pelissä. Tiesin että tulen jäämään kiinni tästä ennemmin tai myöhemmin mutta silti tyhmänä en lähtenyt kyseiseltä discord kanavalta heti. Jälkeenpäin olen miettinyt asioita enkä enään koskaan tekisi vastaavanlaista koska täällä minulla on paljon kavereita eikä parempaa palvelinta löydy.
 

pyryy

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
30 Maaliskuu 2020
35
18
8
Koska piti hankkia jostain aseita ja rahaa että pääsee ammuskelemaan saarelle sekä sitä rahaa kului niin paljon jengiin, luottareihin radioihin yms. Sillä rahalla saa kaikkea ni se oli helppoa eikä kulunu niin paljoa aikaa kuin esim tukkuja tekemällä. Tyhmäähän se on että menee raha ja aseet edellä, eikä se kuulukkaan mennä niin että heti saa kaiken vaan niiden eteen täytyy tehdä jotain.
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Nyt täytyy kyllä kysyä, että jos sä haluat ammuskella vaan saarella, niin miksi ihmeessä pelaat roolipeliä, etkä vaikka jotain muuta serveriä tai peliä, joka on tarkoitettu ammuskeluun?
 

pyryy

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
30 Maaliskuu 2020
35
18
8
Kysyttiin miksi aseet ovat tärkeitä? Saarella niillä saa ampua vapaasti. En rptä ampumisen takia pelaa mutta jos olet jengissä niin kai sitä nyt aseita täytyy olla että siellä saarella pärjää
Nyt täytyy kyllä kysyä, että jos sä haluat ammuskella vaan saarella, niin miksi ihmeessä pelaat roolipeliä, etkä vaikka jotain muuta serveriä tai peliä, joka on tarkoitettu ammuskeluun?
 

SeraluoT

Ihqu Setä
Vanhempi jäsen
17 Joulukuu 2019
94
4
8
Miten voisit saada meidät uskomaan ettet enään käytä metatietoa ja muita keinoja helpompaan rp:hen?
 

pyryy

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
30 Maaliskuu 2020
35
18
8
Olen päättänyt lopettaa jengi toiminnan. Huomasin kun olin jengissä kuinka paljon rikoin sääntöjä sekä rpeeni oli todella surkeaa. Ennen jengi touhuja rpeetin kavereideni kanssa, pelasin rehdisti, tein tukkulootia josta sain rahaa sekä pelasin ilman mitään metausta tai muuta joka helpotti pelaamistani. Jos pääsen takaisin palvelimelle niin yritän mahdollisesti päästä johonkin työhön josta nautin ja samalla luoda hyviä tilanteita. Jengi hommat ei minulle sovi joten jätän ne mielelläni pois.
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Moikka!

Kuinka tärkeää raha sinulle ylipäätään roolipelaamisessa on? Onko raha sinulle välttämättömyys roolipelatessa? Mitä tekisit, jos hahmosi olisikin yhtäkkiä aivan tyhjätasku?

Haluaisin myös kuulla 5 oikein hyvää syytä päästää sinut takaisin, perustelujen kera.
 

pyryy

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
30 Maaliskuu 2020
35
18
8
Moi!

Raha roolipelaamisessa ei ole kovin tärkeää rpeen suhteen. Voisin ihan hyvin rpeettää köyhää pummia ja silti rpeeni olisi hyvää ja pystyisin luomaan silti hyviä tilanteita. Rahalla saat lisukkeita roolipelaamiseen, autoja, taloja yms mutta se ei ole pakollista hyvään rpeeseen.

Jos olisin esim mekaanikko ja siellä olisi hyvä porukka, rpee olisi mukavaa ja tulisi hyviä tilanteita eikä saisi palkkaa ollenkaan se ei minua haittaisi. Ilman että olet rikas tai että omistat kalliita autoja taikka taloja selviää hyvin rpeessä.

Jos hahmoni olisi yhtäkkiä tyhjätasku hakisin wl-työhön jossa rpeettäisin hahmoani ja jatkaisin sen tarinaa eteenpäin, sekä viettäisin aikaa työn parissa, enkä olisi rahan perässä.

1. Minut pitäisi mielestäni päästää palvelimelle takaisin koska minulla on kokemusta rpeestä noin 740h
(melkein kaikki farssilla) sekä olen katsonut todella paljon rp-striimejä farssilta niinkuin myös esim pprp:ltä.

2. Jos huomaan tapahtuvan jotain joka ei ole sallittua palvelimella teen siitä reportin / ilmoitan admineille jotta muut eivät joutuisi kokemaan sitä eikä se vaikuttaisi heidän rp-kokemukseen mitenkään.
Sillä kukaan ei sellaista halua kokea.

3. Tiedän palvelimen säännöt todella hyvin sekä täällä minulla on paljon kavereita, täällä on aina jotain mukavaa tekemistä mitä tehdä kavereiden kanssa, ja oppia uusia asioita koska kaikkea en ole vielä kokenut.

4. Kun pääsen palvelimelle pystyn rentoutumaan ja saan ajatuksia muualle, helposti vierähtää monta tuntia eikä sitä edes huomaa koska aika menee todella nopeasti palvelimella kun on aina jotain tekemistä.

5. Täällä on todella hyvä porukka, hyvät adminit joihin voi luottaa, sekä uusia asioita kehitetään koko ajan että palvelimella olisi viihtyisämpää ja kaikilla olisi jotain mukavaa tekemistä, siksi tämä palvelin on todella hyvä.