Unban hakemus - Jonde - 11000011537118e

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

realJonde

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
6 Tammikuu 2020
8
0
1
Käyttäjänimi: realJonde

Steam nimi: Jonde
Steam HexID: 11000011537118e
Koska sait bännit: 1 Joulukuu 2020
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198316196238/

Bännien syy: Abusaaminen, en voi kertoa mitä viestissä lukee tarkalleen koska olen saanut bännit myös discordista.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Minut oli tuomittu vankilaan tuolloin 2020. Tein vankilassa pakettitöitä ja toinen pelaaja näytti minulle kuinka nopeuttaa prosessia (en muista miten abuse toimi). Aloin käyttämään tätä kikkaa ja sain bännit. Koitin parisen vuotta sitten laittaa unban hakemusta, mutta rupesin vain nahisemaan ylläpidon kanssa. Olenhan mä ollu parivuotta sitte vielä lapsellinen ja "hökäle", mutta voin luvata että tapani ovat parantuneet tässä vuosia saatossa. Farssilla pelaaminen oli muutenkin hauskaa ja toivon pääseväni takaisin farssille. Anteeksi vielä ylläpidolle käyttäytymiseni. :)

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Heppatyty_666

Vanha parta
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
560
250
63
Hylätty :) Emme kaipaa abusaajia Farssille.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.