Unban hakemus - jooootenkii!! - 1100001132b72eb

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja EemilA
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

EemilA

Uusi käyttäjä
23 Heinäkuu 2023
13
0
1
Käyttäjänimi: EemilA

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: jooootenkii!!
Steam HexID: 1100001132b72eb
Koska sait bännit: 17 Maaliskuu 2023
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/lergrx57mn/

Bännien syy: VDM,Clog

Mitä tapahtui? Olin bensa-asemalla, ja siellä oli toinen henkilö kanssani. Tankkasin ajoneuvoni, mutta en tiennyt, että tankkauspistooli pitää asettaa takaisin itse, vaan oletin, että se menee siihen automaattisesti. Lähdin juoksemaan tankkaamisen jälkeen henkilön luo, koska halusin kertoa hänelle jotain, mutta en muista enää mitä. Bensa-asema kuitenkin räjähti, ja me molemmat kuolimme, samoin kuin autot räjähtivät.

Miksi näin tapahtui? Olin uusi roolipelaaja ja ehdin olla farssiservulla vain noin tunnin. En tuntenut sääntöjä, ja myönnän, että se oli oma virheeni, etten tutustunut pelin sääntöihin ennen pelaamista.

Miksi luulet saaneesi bannit? Bensa-asema räjähti, ja me molemmat kuolimme, samoin kuin autot räjähtivät. Hetken päästä poistuin servulta, koska olin kuollut enkä ymmärtänyt, mitä "clog" tarkoittaa. Tilannetta ei sen takia saatu käsiteltyä jälkeenpäin ja sain bannit, joka oli ymmärrettävää.

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? Toinen henkilö kuoli ja hänen ajoneuvonsa räjähti

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? Olisin tutustunut Farssin sääntöihin paremmin enkä olisi clog:annut tilanteesta ja tilanne oltaisiin saatu käsiteltyä.

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? Olen pelannut muilla servuilla kuten Joensuussa ja Enchantedissa ja oppinut paremmin, miten roolipeli toimii. Olen myös lukenut farssin säännöt tarkasti.

Mitä tuot Farssille? Jos saisin mahdollisuuden palata palvelimelle, luon hahmon nimeltä Jeremias Jokivaara. Jeremias alkaisi aluksi tutustumaan kaupungin ihmisiin ja rakentamaan ystävyyssuhteita Farssistaniassa. Hänellä olisi suuri halu oppia erilaisista rahantekomenetelmistä ja hän olisi valmis kokeilemaan kaikkea uutta. Jeremias olisi luonteeltaan erittäin puhelias, ja hänet voisikin usein löytää torilta keskustelemassa kaikenlaista ohikulkijoiden kanssa. Hänen luonteensa olisi avulias ja humoristinen, ja hän toivoi pystyvänsä tuomaan naurua ja iloa ympärilleen. Ennen Farssistaniassa tuloa Jeremiaan elämä oli melko rauhallista ja jopa tylsää, joten hän haluaisi löytää uusia, jännittäviä kokemuksia ja tekemistä uusien tuttavuuksien kanssa.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä

Morjesta! Olit pelannut muilla servuilla kertoisitko miten hoidit tilanteet siellä? laitoitko aseella aina kaikki nurin vai teitkö vuorovaikutusta muitten pelaajien kanssa?

Selittäisitkö seuraavat käsitteet ja miksi niitä ei saa rikkoa.
-VDM
-Clog

Kerro kattavasti tilanne, jossa olet ryöstämässä taideteosta ja koitat jengin kanssa tehdä ryöstö suunnitelmaa, miten hoitaisit kyseisen tilanteen?

Terve! Mainitsit uudesta hahmostasi "Jeremias Jokivaarasta". Minkälaisia "uusia, jännittäviä kokemuksia" haluaisit nähdä? Olisiko se jotain rikollisuutta vai esimerkiksi aarteen etsintää tai tapahtumiin osallistumista taikka jopa järjestämistä joskus?

Morjesta! Olit pelannut muilla servuilla kertoisitko miten hoidit tilanteet siellä? laitoitko aseella aina kaikki nurin vai teitkö vuorovaikutusta muitten pelaajien kanssa?

Selittäisitkö seuraavat käsitteet ja miksi niitä ei saa rikkoa.
-VDM
-Clog

Kerro kattavasti tilanne, jossa olet ryöstämässä taideteosta ja koitat jengin kanssa tehdä ryöstö suunnitelmaa, miten hoitaisit kyseisen tilanteen?

Olen pelannut muilla servuilla kuten Joensuussa ensihoidossa ja Enchantedissa perus rikollisena. Tein molemmilla servuilla vuorovaikutusta. Joensuussa roolipelasin enemmän muttei se onnistunut kovin hyvin, sillä se on softcore. Enchantedissa tein ryöstöjä ja huumeita.

VDM, tarkoittaa sitä ettei saa ajaa ajoneuvolla tarkoituksella toisen pelaajan yli ilman syytä. Esimerkiksi pelaaja seisoo torilla ja ajan hänen yli ajoneuvolla tahallisesti.

CLOG, poistut tarkoituksella palvelimelta tai tilanteesta vaikka se olisi kesken. Esimerkiksi jos jokin tilanne on epäselvä ja tarvitsee käsittelyä niin poistuu palvelimelta ennen tilaanteen käsittelyä.

Aluksi kerään porukan (jos et ole jengissä niin saat tehdä max 3 kanssa rikollisuutta). Jaettaisiin roolit keskenään (esim kuski,ryöstäjä,scoutti). Sen jälkeen ottaisimme pakoauton ja menisimme toteuttamaan ryöstön.

Terve! Mainitsit uudesta hahmostasi "Jeremias Jokivaarasta". Minkälaisia "uusia, jännittäviä kokemuksia" haluaisit nähdä? Olisiko se jotain rikollisuutta vai esimerkiksi aarteen etsintää tai tapahtumiin osallistumista taikka jopa järjestämistä joskus?

Koittaisin tutustua uusiin ihmisiin, ja sen kautta tehdä asioita, kuten rikollisuutta tai mahdollisesti jotain työmahdollisuuksia esimerkiksi poliisi. Kaikki tapahtumat myös kiinnostaisi, sillä se on hienoa että farssilla järjestetään tapahtumia, joista voi voittaa asioita. Osallistuisin ehdottomasti esimerkiksi aarteen etsintään.

Hei! Voisitko pisteyttää itsesi 1-5 näissä seuraavissa 4 asiassa. Kerro myös miksi antaisit sellaiset pisteet ja miten panostaisit niissä, joissa olisi paranneltavaa? Jos pisteet on 4 tai 5 kerro kattavasti miksi tunnet olevasi näin korkealla tasolla. Jokaiseen kohtaan kannattaa kirjoittaa esimerkki tilanne, se helpottaa suunnattomasti.

1. Monipuolisuus: Osaatko tehdä erilaisia tilanteita, joissa monet osapuolet nauttivat.
  2. Erilaiset hahmot: Osaatko tehdä erilaisia hahmoja, jotka osaavat eri asioita.
  3. Sääntöjen noudattaminen: Osaatko noudattaa ja neuvoa muita pelaajia palvelimen säännöistä.
  4. Positiivisuus: Osaatko jakaa positiivisuutta muille henkilöille pelin sisällä ja ulkopuolella.

Kerro sinun mielestäsi paras tilanne, jossa olet ollut. Kerro kattavasti se kiitos.

1. Monipuolisuus: 4/5

Osaan sopeutua erilaisiin tilanteisiin ja luoda ratkaisuja, jotka hyödyttävät kaikkia osapuolia. Esimerkiksi, kun olin osana jännittynyttä poliisi- ja rikollistilannetta, pystyin tekemään yhteistyötä molempien kanssa. Parantamisen varaa on nopeissa, muuttuvissa tilanteissa, joissa tarvitaan enemmän reagointikykyä.

2. Erilaiset hahmot: 3.5/5

Osaan luoda monenlaisia hahmoja, joilla on selkeä tausta ja rooli. Esimerkiksi, rikollinen taksikuski, jonka elämä voi muuttua hetkessä. Pystyn tuomaan erilaisia rooleja pelissä, mikä tekee kokemuksesta monipuolisen.

3. Sääntöjen noudattaminen: 4/5

Noudatan sääntöjä tarkasti ja autan muita niiden ymmärtämisessä. Esimerkiksi, jos joku ei noudata sääntöjä, muistutan heitä ystävällisesti.

4. Positiivisuus: 3.5/5

Pyrin aina jakamaan positiivisuutta ja tukea muille pelaajille, erityisesti uusille. Esimerkiksi, autan uusia pelaajia alkuun ja varmistetaan, että peli pysyy hauska ja ystävällinen kaikille.

Paras tilanne:

Paras tilanne oli, kun olin mukana monivaiheisessa pankkiryöstössä, jossa kaikki osapuolet olivat tiukassa tilanteessa. Se vaati nopeita päätöksiä, mutta kaikki nauttivat rooleistaan, ja sain olla osa intensiivistä ja hauskaa kokemusta.

hei jos saat ub oletko valmis aloittamaan alusta kaiken luomalla esim uuden hahmon ja poistat vanhat hahmosi

noni kerta varmistit väittämäsi tervetuloa takaisin mutta pari juttua ennenkuin hyppäät takaisin palvelimelle käyt ja kertaat säännöt uudelleen ovat muuttuneet muistutan että maalaisjärjellä pääsee pitkälle älä toista aikaisempia virheitäsi.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.