Unban hakemus - Juhis - 11000013bb9584f

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Juhis1

Uusi käyttäjä
23 Joulukuu 2021
4
1
3
Käyttäjänimi: Juhis1

Steam nimi: Juhis
Steam HexID: 11000013bb9584f
Koska sait bännit: 23 Joulukuu 2021
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198962268239/

Bännien syy: Aloitusrahan abuse

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Tein työkkärityötä ja kaveri kysyi mun idtä. Ehkä 10 min tän jälkeen tuli bännit. Vissiin sitte oli laittanu mulle rahaa? En edes ollut huomannut kun tein paitoja ja etin bennysin työntekijää. Lupaan, että tämä EI tule poistumaan ja sain tästä opiksi vaikka en oikeastaan itse mitään väärää edes tehnyt. Soitin bännin saannin jälkeen heti kaverilleni Discordissa ja ihmettelin bännin syytä. Hän vain nauroi ja kertoi samalla laittaneensa 30 tuhatta rahaa tililleni vissiin abusella bännien syyn perusteella? Haluan takaisin pelaamaan palvelimellenne, koska pidin siitä kovasti! Toivottavasti ymmärrätte, yst terveisin. Juhis

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

janini

Tyhmä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2019
361
1
183
43
Satakunta, Länsi-Suomi
www.twitch.tv
Jatkossahan tapahtuu se, että sä odotat, että joku ottaa sun unban-hakemuksen käsittelyyn ja kyselee vähän sulta kysymyksiä sun banneihin ja niistä opittuihin asioihin liittyen.
Quoteen samalla sun omaa tekstiä ylempää:

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Henqqqu

Aaaaivan
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
Vanhempi jäsen
16 Tammikuu 2020
203
79
28
Hei. Kerroit hakemuksessasi, että olit tapahtumahetkellä tekemässä paitoja kun bannit napsahti. Oliko asia 100% varmasti niin JA voitko kirkkain silmin väittää, että sinulla ei ollut tietoa kaverisi tekemisistä?

Missä kaverisi kysyi ID:täsi? Hahmona palvelimella vai yksityisviestitse dc:ssä vai?
Mitkä olivat päälimmäiset ajatuksesi kun hän sitä kyseli?
 

Juhis1

Uusi käyttäjä
23 Joulukuu 2021
4
1
3
Hei. Kerroit hakemuksessasi, että olit tapahtumahetkellä tekemässä paitoja kun bannit napsahti. Oliko asia 100% varmasti niin JA voitko kirkkain silmin väittää, että sinulla ei ollut tietoa kaverisi tekemisistä?

Missä kaverisi kysyi ID:täsi? Hahmona palvelimella vai yksityisviestitse dc:ssä vai?
Mitkä olivat päälimmäiset ajatuksesi kun hän sitä kyseli?
Moro. Olin tekemässä paitoja kun Idtä kysyttiin pelissä /me:en kautta. Menin viemään valmistamani paidat motellin kaappiin, jonka jälkeen menin autotallille ja tuli bännit. Ajattelin, että hän antaisi minulle paitansa, kun idtä kyseli. Kiitos vastaamisesta!
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.