Unban hakemus - jukka100 - 11000010de15a83

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

jukka200

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Joulukuu 2019
25
3
3
Käyttäjänimi: jukka200

Steam nimi: jukka100
Steam HexID: 11000010de15a83
Koska sait bännit: 22 Joulukuu 2019
Steamprofiilin linkki: http://steamcommunity.com/id/Jutta100

Bännien syy: stream snip

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: mutta siis pyydän anteeks sitä mitä tein ja olen oikeasti pahoillani ja olisin oikeesti kiitollinen jos saisin un ban mutta ymmärrä kyllä jos ette halua unbann mua koska kumminkin se oli väärin tehdä niin ja ymmärrän ja haluaisin kumminki pelaa siel ja tästä lähtien noudatan kaupungin sääntöjä ja kadun sitä että en totellut kaupungin sääntöjä ja rp on iha kivaa ja näin että haluaisin pelaa siel mutta kun en voi ja olen tästä lähtien oikeuden mukainen kaupungissa ja näin että en kato streamei sillo jos olen siellä pelaamassa tai ryöstämässä ja näin

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä ja tämä rp servu on paras tähän mennessä

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Liitetiedostot

  • anteeksi.jpg
    anteeksi.jpg
    7.8 KB · Lukukerrat: 1
Viimeksi muokattu:

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Hei! Osaatko kertoa, mikä sai sinut ajattelemaan, että streamsnipe olisi hyvä idea? Ymmärrät varmaan, että pilaat monen muun rp-tilanteet tällaisella toiminnalla?
 

jukka200

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Joulukuu 2019
25
3
3
joo ymmärrän ja no se meni ku kaveri yllytti kans siin ja olin väsynyt ja nii pyydän anteeksi tätä mitä tein ja olen pahoillani
 

jukka200

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Joulukuu 2019
25
3
3
ja olen vilpittömästi pahoillani ja tälläinen ei tule toistumaan ja varmasti nyt kun mietin että jos mulle tehtäis noin olisin kans aika vihanen ja näin et jos mua streamsnip mutta vannon että tämä oli ensinmäinen ja viimeinen kerta
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Vastasit viimeiseen kysymykseen kyllä. Sisäistitkö mitä siinä lukee? Se, että lähetät minulle yksityisviestiä ei ainakaan paranna tilannettasi.
 

jukka200

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Joulukuu 2019
25
3
3
no en oikeen tiedä se oli tyhmästii tehty ja joo sry se yv ku halusin et huomaisit vaan äkkiä tän niin tietäisin mitään teen tai niin
 

jukka200

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Joulukuu 2019
25
3
3
ja no siiis streamsnip on ihan hirven tyhmää ja opin tästä että sitä ei kannata koska pilasin monen muun ja itseni rp-kokemuksen
 

jukka200

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Joulukuu 2019
25
3
3
mut jos voisiit te harkita edes un ban ku kumminkin joulu ja jos un bän niin en enään tee mitään toullaista
 

jukka200

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Joulukuu 2019
25
3
3
no siis tein silleen et katoin mis ne menee ja kävin ryöstelee ja nii mutta se streamer oli ikemayne joku tommonen en muista ihan tarkalleen sen nimee
 

jukka200

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Joulukuu 2019
25
3
3
No en oikeen itsekkään tiedä miksi tein näin ja no eipä oikeen tullu
 

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
MItä hait sillä että streamsnipesit?
Mitä olet oppinut banniesi aikana?
Miten varmistat ettei vastaavanlainen käytös jatku?
Miksi Streamsnipe on kielletty?
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
938
173
43
Hylätty. Tee uusi hakemus sitten kun sinulla on aikaa vastata kysymyksiin joita sinulle esitetään.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.