Unban hakemus - Juprius - 11000013a635fa0 (Hex)

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Juho Partanen

Uusi käyttäjä
27 Joulukuu 2019
7
0
1
Käyttäjänimi: Juho Partanen

Steam nimi: Juprius
Steam HexID: 11000013a635fa0 (Hex)
Koska sait bännit: 28 Joulukuu 2019
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/juprius

Bännien syy: fairrp ja muistaminen sairaalan jälkeen+joitakin muita.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: mut ryöstettiin ja Gangi katkasi mun "sormia" ja yhtäkkiä rivi "rikkeitä" tuli ja bannit myös. olen lukenut säännöt ja panostanut rp kieleen paremmin ja tästä lähin osaan jo kommunikoida halutulla tavalla. ja panostanut sääntöihin

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Duazzet

M&M TJ
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
180
183
43
Bannien syy: "yleinen perseily, failRP, fearRP, RDM. Hahmosi ei saa myöskään muistaa tehoreissun jälkeen 2h tapahtumia taaksepäin "

Aloitetaanpa sillä että selitä minulle mikä on tämä "rp kieli" mihin olet panostanut?
 

Juho Partanen

Uusi käyttäjä
27 Joulukuu 2019
7
0
1
olen panostanut huumekielen pois ottamiseen kunnon roleplay kieleen. eli en puhu edes kaverini kanssa kahdestaan huume kieltä vaan senkin teen roleplay kielellä ja perseilyn lopettaminen, koska tajusin että en hyödy siitä mitään.
 

Juho Partanen

Uusi käyttäjä
27 Joulukuu 2019
7
0
1
olen myös tehnyt vääriä asioita ja muistanut sairaalan jälkeen mutta olisi kiva jos saisin vielä 1 mahdollisuuden pelata palvelimellanne
 

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
Miksi meidän pitäisi unbannata sinut? Panosta vastaukseesi

Miten toimisit nyt tilanteessa jossa sinut ottaa joku kiinni aseilla uhaten?
 

Juho Partanen

Uusi käyttäjä
27 Joulukuu 2019
7
0
1
koska olen oppinut virheistäni ja en silloin tajunnut mitä olen tekemässä. tottelisin mitä he käskisivät tehdä ja en nauraisi tai alkaisi hakkaamaan heitä. varsinkaan kun heillä on aseet millä he uhkaavat minua, ja vaikka ryöstäisivät minut en ala huutamaan heille vaan pelaan tilanteen loppuun asti kunnolla. ja sairaalan jälkeen en muista mitään tai sano kellekkään asiasta. ja unbannin haluan myös koska olen liittymässä blood gang ja En pystyisi jos on bannit, joten se on teidän päätöksenne, en voi vaikuttaa, mutta olen oppinut virheistäni ja kehittynyt kunnon pelaajaksi.
 
Viimeksi muokattu:

Juho Partanen

Uusi käyttäjä
27 Joulukuu 2019
7
0
1
Miten panostat jatkossa omaan roolipelaamiseesi? teen asioita mitkä ovat sääntöjen mukaiset, en rdm/vdm ketään turhasta syystä, olen kaikille asiallinen ja tasa vertainen, pysäytän auton jos aseella uhaten käskevät, en juokse karkuun, en copbaittaa yhtään! ja en disconnectaa kesken tilanteen, vaan pelaan jokaisen roleplay tilanteen kunnolla ja tunteella.

Miten varmistat ettei näyn käy enää uudestaan? luen sääntöjä niin kauan että muistan ne ulkoa ja en tee niin että elämäni olisi tappakaa vaan minut.
vaan arvostan elämää palvelimellanne. ja en pidä sitä "itsestään selvyytenä"
 

Juho Partanen

Uusi käyttäjä
27 Joulukuu 2019
7
0
1
RDM Tarkoittaa pelaajan tappamista jalkaisin ilman syytä, ja VDM tarkoittaa pelaajan yli ajamista jollakin ajo neuvolla ilman syytä, ja RDM tai VDM tekemisestä saa Bännit.
 

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
Oikein loistavaa perjantai aamua.

Olen armahtanut sinut synneistäsi.

Ennen palvelimelle tulemista ole hyvä ja tutustu sääntöihin huolellisesti.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.