Unban hakemus - Jyri - 1100001468d5fbd

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

TheBigJere

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
10 Kesäkuu 2022
60
6
8
Käyttäjänimi: Riepullinen

Steam nimi: Jyri
Steam HexID: 1100001468d5fbd
Koska sait bännit: 4 Lokakuu 2022
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199143935933/

Bännien syy: FailRP: Pyri kunnioittamaan hahmosi henkeä, Todella alhainen roolipelintaso, turha /me käyttö tilanteissa.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Kävin Kaupungin alueilla ryöstelemässä npc hahmoja koska la familian jengi oli valtaamassa meidän alueita eli outlaweiden. Minulla oli ongelmia kuulemisen kanssa koska kaikkien äänet pätki eikä ressutus auttanut ja yritin /me komennolla tehdä selväksi että käyn tullissa ja tulentakaisin. Tämän jälkeen minut ammuttiin la familian toimesta ja jäin tielle makaamaan koska ajattelin että herään teholta ja mahdollisen ensihoidon kanssa suorittaisin RP hahmon permauken. Mutta familian jätkät tuli minut hakemaan veivät outlaweiden kerholle ja elvyttivät siellä jonka jälkeen minua kuulusteltiin ja nöyryytettiin. Tämän elvytyksen jälkeen en pelännyt kuolemaa koska ajattelin että jos en pelkää niin he tappavat minut uudelleen ja saisin sen seurauksena permattua itseni. Mutta näin jälki viisaana ja asiasta selvää ottaneen minun olisi pitänyt pelätä asetta ja suorittaa hahmon permaus muulloin. Näin ei tule tapahtumaan uudelleen koska olen hieman ajatellut itsekkin asiaa ja todennut että näin minä en olisi saanut toimia enkä myöskään tule toimimaan mikäli saan unbanned.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Svimu

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
30 Maaliskuu 2020
184
84
28
Oli mielessä permaaminen tai ei, kannattaa aina muistaa, että roolipelaamiseen on monta osapuolta ja tarjoat aina roolipelia myös sille toiselle tai toisille henkilöille. Tuon vuoksi kannattaa myös aina kunnioittaa omaa henkeä. Jos on ongelmia äänien kanssa ei välttämättä kannata pelata, sillä puhuminen ja kuunteleminen on oleellinen osa roolipelaamista.

Selitätkö tarkasti, milloin /me on ok ja myös sen, milloin se ei ole ok. Syyksi on myös annettu todella alhainen roolipelintaso, mille lienee myös syynsä. Kerrotko myös kattavasti, miten kehittäisit omaa roolipelaamistasi jatkossa palvelimella?
 

TheBigJere

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
10 Kesäkuu 2022
60
6
8
/me käyttö on mielestäni okei jos se tuo lisää tilannetta rp:seen hyvä esimerkki on se että kun olin poliisissa niin välillä tuli tapauksia että pelaajalla ei ollu ääni asetukset kunnossa niin silloin käytettiin notepadia ja kirjoitettiin /me että kirjoittaa vihkoon: tiedätkö pysäytyksen syytä esim. /Me komentoa ei ole mielestäni hyväksyttävää käyttää tilanteen keskellä rp rikkeestä huomauttamiseen.

Idean minulla olisi nyt luoda suoraan uusi hahmo uudella elämällä ja aloittaa farssilla puhtaalta pöydältä olen bannien saannin jälkeen pelannut serverillä nimeltään Kultarp ja tavannut siellä yhden kaverin jonka kanssa ollaan keskusteltu discordissa huomattavasti ja olen saanut häneltä hieman lisää rp taitoa ja ideoita hahmoon. Kehittäisin omaa rp:täni siten että sisäistän säännöt huolellisesti mukaan lukien ohjeet sekä keskityn siihen mitä hahmollani teen ja miten missäkin tilanteessa toimin. Otin banninen jälkeen asiakseni miettiä miksi minä tein mitä ei saa vaikka tiedostin sen ja tulin siihen tulokseen että olisin voinut välttää tämän kaiken vain kunnioittamalla farssin sääntöjä ja ohjeistuksia. Olen myös erittäin pahoillani tilanteesta kärsiviä pelaajia kohtaan ja haluaisin jotenkin korvata tämän heille.
 

TheBigJere

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
10 Kesäkuu 2022
60
6
8
Ja vielä tuosta kuulemis ongelmasta niin huomasin sen vasta tilanteen alettua.
 

Vilzyy

hemosöpökissa
CS:GO Ylläpito
Vanhempi jäsen
FarssiRP-BENNYS Hallinto
FarssiRP-BENNYS
22 Huhtikuu 2019
146
49
28
Kerro miten alhainen roolipelintaso vaikuttaa negatiivisesti palvelimella pelaaviin pelaajiin?
 

TheBigJere

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
10 Kesäkuu 2022
60
6
8
Se pilaa heidän kokemukset sekä tilanteet. Ja tuhoaa Roolipelin tarkoituksen. Kun palvelimella pelaavat ihmiset pyrkivät luomaan mahtavia tilanteita sekä tarjoamaan muille kanssa pelaajille kokemuksia niin alhainen roolipelintaso tuhoaa nuiden kaikkien yllämainituiden siemenet.
 

Vilzyy

hemosöpökissa
CS:GO Ylläpito
Vanhempi jäsen
FarssiRP-BENNYS Hallinto
FarssiRP-BENNYS
22 Huhtikuu 2019
146
49
28
Kerro meille (5) hyvää syytä unbannata sinut?
 

TheBigJere

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
10 Kesäkuu 2022
60
6
8
1. Olen oppinut virheistäni. 2. Olen oppinut tänä aikana enemmän rooli pelaamisesta ja tajunnut tarkemmin mistä siinä on kyse. 3. En tule toistamaan virheitäni. 4.Olen lukenut säännöt uudemman kerran useampaan otteeseen ja sisäistänyt ne. 5.Haluaisin korvata pilalle menneet tilanteet testamenttaamalla maunon omaisuuden yhdelle henkilölle ja olen päättänyt aloittaa puhtaalta pöydältä ja poistaa hahmoni ja tehdä uuden.
 

Vilzyy

hemosöpökissa
CS:GO Ylläpito
Vanhempi jäsen
FarssiRP-BENNYS Hallinto
FarssiRP-BENNYS
22 Huhtikuu 2019
146
49
28
Selitä omin sanoin FailRP sääntö, kerro myös esimerkkejä tilanteista joihin tämä sääntö vaikuttaa.
 

TheBigJere

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
10 Kesäkuu 2022
60
6
8
FailRP = toimii vastoin todellisuutta ei pelkää asetta/kuolemaa eikä kunnioita hahmon henkeä toimii myös sen mukaisesti. Esim olet autossa sinut tullaan ryöstämään ja uhataan aseella ja käskytetään ulos mutta et tottele vaan lähdet karkuun ja näin syyllistyt fail rp:seen. Sama jos kolaroit 300km/h puuhun suoraan niin jos jatkat siitä suoraan ajoa niin syyllistyt metagame/failrp
 

Kelsi Mutkanperä

Vanha parta
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
7 Maaliskuu 2021
624
1
284
63
Sama jos kolaroit 300km/h puuhun suoraan niin jos jatkat siitä suoraan ajoa niin syyllistyt metagame/failrp
Ei tuo nyt ihan metagamen määritelmään kyllä sovi...

Selitäpä siis omin sanoin meille myös se metagame?
 

TheBigJere

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
10 Kesäkuu 2022
60
6
8
Metagame = tarkoittaa pelin ulkopuolelta hankittua tietoa jota hahmosi ei ole tiennyt rp:n kautta.
 
Viimeksi muokattu:

M1ku

The Kusipää
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
586
295
63
www.twitch.tv
Hei!

Jos pääsisit takaisin palvelimelle miten parantaisit omaa rp-tasoasi? Miten jaksaisit roolipeliäsi palvelimelle?
 

TheBigJere

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
10 Kesäkuu 2022
60
6
8
Olen tämän tauon aikana miettinyt virheitä ja miten vältyn niiltä. Parantaisin rptäni siten että keskittyisin enemmän mitä teen ja siihen miten sen teen. Olen tässä pelaillut muilla servuilla ja olen omasta mielestä parantanut rp:täni. Farssi oli hemmetin hyvä servu hyvällä porukalla joten siellä pelaaminen ei ole jaksamisesta kiinni vaan vapaasta ajasta.
 

M1ku

The Kusipää
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
586
295
63
www.twitch.tv
Olen päättänyt armahtaa sinua. Tervetuloa takaisin palvelimelle pelaamaan! Muista kuitenkin kerrata säännöt ja ohjeet ennen palvelimelle menoa.
 
  • Like
Reaktiot: TheBigJere
Status
Ei avoinna uusille viesteille.