Unban hakemus - KahviBabu - 110000144041aac

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

KahviBabu

Uusi käyttäjä
1 Tammikuu 2022
1
0
1
Käyttäjänimi: KahviBabu

Steam nimi: KahviBabu
Steam HexID: 110000144041aac
Koska sait bännit: 23 Lokakuu 2021
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199101385388/

Bännien syy: Syy: FailRP - Käsiraudoissa yrittää lähtee ajamaan + hyppii autosta raudoissa, jne. Liian alhainen roolipelin taso. Sama perseily jatkuu admin keskustelussa.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Olin alottelija rp:ssä siihen aikaan. Ajettiin jonku tyypin kaa poliisei karkuu ja kolaroitii. poliisit otti kiinni ja pisti rautoihi. Sit me siin jotain juttuu väännettiin ja kikatettii. Sit kyttä pisti mut autoo ja lauloin siel autos ku se toinen kaveri siin jotai pelleili. Itse omasta mielestä olin se fiksumpi osapuoli mutta en todellakaan fiksu. Sit nousin autost ja kävelin pikku lenkin ja tulin takas. Mut en kyl yrittäny lähtee ajaa. Ymmärrän miksi sain bännit ja olen pahoillani siitä. Sain bännit koska en osannut pelata rp:tä ja rp tasoni oli niin alhainen. En todellakaan muista mitä admin keskusteluissa puhuttiin mutta jotakin minä perseilin . Haluaisin unban koska olen paljon kokeneempi (+170h) ja teidän servu on todella hyvä jossa on hyvää porukkaa.Olen kartuttanut kokemusta muilta palvelimilta olen jopa tehnyt poliisin hommia. Joten nyt uskon että ansaitsen toisen mahdollisuuden siksi teen tämän hakemuksen. Toivon että ylläpito ymmärtää minua ja antaa unban. Olen varma että en perseile enää jatkossa servulla jos saan unban.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 
Viimeksi muokattu:

Svimu

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
30 Maaliskuu 2020
184
84
28
Moikka!

Melko pitkä litania rikkeitä bannien syyn johdosta. Osaatko sanoa vielä tarkemmin, että mitä tuossa tilanteessa ajattelit ja mikä käytökseesi johti? Kaikki aloittelijat tekevät toki virheitä ja virheitä tehdään, jotta niistä opitaan.

Olet karttanut kokemusta muilla roolipelipalvelimilla tämän kirjoitus hetkellä jo enemmän, mitä tuossa olet ilmoittanut. Minkä nimisillä palvelimilla olet pelaillut ja mitä muuta olet niissä tehnyt, kuin pelannut tuota poliisia?

Jos pääsisit takaisin pelaamaan niin millaista hahmoa olet ajatellut pelata meidän palvelimella, eli kertoisitko hieman taustaa siitä, millaista roolipeliä haluat tuoda palvelimelle. Muistathan panostaa vastaukseesi!
 

Svimu

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
30 Maaliskuu 2020
184
84
28
Sinulla on 24h aikaa vastata edelliseen, tai unban hakemuksesi hylätään.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.