Unban hakemus - Kaki666 - 1100001567edc4a

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

kkk

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
11 Marraskuu 2020
3
0
1
Käyttäjänimi: kkk

Steam nimi: Kaki666
Steam HexID: 1100001567edc4a
Koska sait bännit: 11 Marraskuuta 2020
Steamprofiilin linkki: Minun uusi Steam:https://steamcommunity.com/profiles/76561199411420234/.

Vanha Steam jolla saatu bännit: https://steamcommunity.com/profiles/76561198297259816/

Bännien syy: Clog, vdm, admineille valehtelu

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Noh, Menin frendin kanssa (0h) rpn kanssa farssi rplle (Ensimmäinen rp servu) Tietenkään ei niitä sääntöjä luettu kun oltiin niin into pinkeenä. Admini tuli sanomaan meille että sammuttakaa discordi... Oltiin ihan sillee "Häääh miksi" (Ei tiedetty metaradio sääntöä), Sitten ei ymmärretty miksi muka discordi puhelu pitäisi lopettaa joten jatkettiin puhelua. Noh sittenhän tuli semmoinen tilanne että olimme keskimaan autokaupalla, Meidät tultiin ryöstämään, Mehän päätettiin sitten että mehän ei meidän kallista puukkoa menetetä vaan sammutetaampa peli (Emme uusina roolipelaajina tiedetty clog sääntöä!) Sen jälkeen kun takaisin serverille tultiin niin admini tuli ja antoi banskua.

Nyt kun on noin 2.4k rptä niin tiedän mitä roolipelissä saa tehdä ja mitä ei!
Voin sen käsisydämmellä vannoa että tämmöiset tilanteet eivät tule toistumaan sillä tahdon todellakin tänä päivänä olla yksi farssi:rpn edustajista.

Tiedän että sääntörikkeitä olen tehnyt ja ne myönnän. Mutta toivon että ylläpito ottaisi huomioon sen että 0h rp:llä serverille menin ja en roolipelistä mitään tiennyt!

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 
Viimeksi muokattu:

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,274
2
1,441
113
Käyttäjänimi: kkk

Steam nimi: Kaki666
Steam HexID: 1100001567edc4a
Koska sait bännit: 11 Marraskuuta 2020
Steamprofiilin linkki: Minun uusi Steam:https://steamcommunity.com/profiles/76561199411420234/.

Vanha Steam jolla saatu bännit: https://steamcommunity.com/profiles/76561198297259816/

Bännien syy: Clog, vdm, admineille valehtelu

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Noh, Menin frendin kanssa (0h) rpn kanssa farssi rplle (Ensimmäinen rp servu) Tietenkään ei niitä sääntöjä luettu kun oltiin niin into pinkeenä. Admini tuli sanomaan meille että sammuttakaa discordi... Oltiin ihan sillee "Häääh miksi" (Ei tiedetty metaradio sääntöä), Sitten ei ymmärretty miksi muka discordi puhelu pitäisi lopettaa joten jatkettiin puhelua. Noh sittenhän tuli semmoinen tilanne että olimme keskimaan autokaupalla, Meidät tultiin ryöstämään, Mehän päätettiin sitten että mehän ei meidän kallista puukkoa menetetä vaan sammutetaampa peli (Emme uusina roolipelaajina tiedetty clog sääntöä!) Sen jälkeen kun takaisin serverille tultiin niin admini tuli ja antoi banskua.

Nyt kun on noin 2.4k rptä niin tiedän mitä roolipelissä saa tehdä ja mitä ei!
Voin sen käsisydämmellä vannoa että tämmöiset tilanteet eivät tule toistumaan sillä tahdon todellakin tänä päivänä olla yksi farssi:rpn edustajista.

Tiedän että sääntörikkeitä olen tehnyt ja ne myönnän. Mutta toivon että ylläpito ottaisi huomioon sen että 0h rp:llä serverille menin ja en roolipelistä mitään tiennyt!

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
Hienoa, että olet noinkin paljon perehtynyt RP :n ihmeelliseen maailmaan.

Kerro meille n. 300 sanan mittainen tarina hahmostasi. Esittele hahmosi kyvyt ja heikkoudet. Muista kirjoittaa tarina tarkasti, koska tulet tukeutumaan tähän pelatessasi palvelimella.
 

kkk

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
11 Marraskuu 2020
3
0
1
Hahmoni nimi on Marko Mäkelä. Marko on hellcityn suunnilta kotoisin. Marko on luonteeltaan todella sinnikäs, auttavainen ja sosiaalinen nuoren miehen alku. Marko on todella kiinnostunut erinlaisista viranomais töistä, jossa vaan saisi olla avuksi kaikille niille kansalaisille, jotka apua vaan tarvitsee. Markoa kiinnostaa todellakin autot, Marko tykkää eninmäkseen jdm autoista. Markolla on muutama heikkous. Markon heikkouksia on kyky hallita itseä. Sillä jos Marko suuttuu niin silloin on peto irti, Kuitenkaan Marko ei itse haasta kenenkään kanssa riitaa vaan pyrkii olemaan kaikkien kanssa kavereita. Marko tykkää semmoisista henkilöistä, jotka kunnioittavat kaikkia ja pyrkii suhtautumaan kaikenlaisiin ihmisiin mahdollisimman samalla tavalla. Markon unelma on työskennellä poliisissa, mutta hän ei silti sitä ole vielä saanut toteuttaa hänen rasitus astman vuoksi. Marko on jo pitkän ajan pyrkinyt pääsemään poliisiin tutkinnan puolelle, jossa ei välttämättä fyysistä rasitusta niinkään paljoa tarvitse. Marko ei pidä rikollisuudesta juuri ollenkaan, Markon mielestä rikollisuus on todella säällittävää ja todella lapsellista rahan hankintaa. Marko on Suomessa pyrkinyt vähentämään rikollisuutta pitämällä mielenosoituksia rikollisuutta vastaan. Markolla on yksi lapsi, joka on 16-vuotias. Markon pojan nimi on Jesse, Jesse jäi asumaan äitinsä luokse Helsinkiin kun Marko muutti tännepäin maailmaa opiskelemaan uuteen ammattiin. Marko aikoo etsiä täällä kaupungissa pitkäaikaista työpaikkaa jossain työpaikassa. Marko toivoo että työpaikka tulisi olemaan esimerkiksi poliisi tai ensihoito. Mikäli jompikumpi näistä työpaikoista toteutuu niin Mäkelän unelma on todellakin toteutunut.
 

M1ku

The Kusipää
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
586
295
63
www.twitch.tv
Selitäppäs minulle minkä takia et ollut lukenut sääntöjä vaikka meidän palvelin olikin ensimmäinen mihin tulit? Jos olit intoa täynnä ja halusit pelata palvelimella eikö silloin olisi pitänyt hieman tutustua palvelimeen ennen kuin sinne menee? Minkä takia et uskonut adminia tilanteessa jossa hän sinulle suoraan sanoi ettei discordissa oleminen ole sallittua? Kuinka voimme olla jatkossa varmoja että tottelet admineita?
 

kkk

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
11 Marraskuu 2020
3
0
1
Sääntöjä en ollut lukenut sen vuoksi koska, en edes silloin ollut tietoinen että semmoisisa sääntöjä oli olemassa. Tilanteessa en uskonut adminia sillä en ollut tietoinen säännöstä metaradio ja en nähnyt syytä miksi ei voitaisiin discordissa olla. Jälkeen päin naurattaa itseäkin mitä on tullut tehtyä. Voitte uskoa siihen että tulisin tottelemaan jatkossa adminia sillä roolipeli säännöt on nykyään hanskassa ja käsitän käsitteen ROOLIPELI.
 

janini

Tyhmä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2019
361
1
183
43
Satakunta, Länsi-Suomi
www.twitch.tv
Nonnih.

Selitähän mulle, miten nyt roolipelaisit tilanteen, josta aiemmin jouduit banneille.

Haluaisin myös näin 2.4 tuhatta tuntia myöhemmin kuulla 5 hyvin perusteltua syytä sille, miksi ME haluttaisiin sut takaisin meidän yhteisöön. Panostathan vastauksiisi.
 

Vilzyy

hemosöpökissa
CS:GO Ylläpito
Vanhempi jäsen
FarssiRP-BENNYS Hallinto
FarssiRP-BENNYS
22 Huhtikuu 2019
146
49
28
Status
Ei avoinna uusille viesteille.