Unban hakemus - kebazzy - 110000146358b97

kebabbi

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Huhtikuu 2022
33
24
18
Käyttäjänimi: kebabbi

Steam nimi: kebazzy
Steam HexID: 110000146358b97
Koska sait bännit: 10 Marraskuu 2021
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199138179991/

Bännien syy: clog

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: No poliisit meni nurkan taakse kun olin putkassa. 15 min ryöstön jälkeen. En ollut saanut vielä tuomiotani joten ajattelin käyttää tilanteen hyödykseni. Joten niin siinä kävi että vedin f8 quit ja ensi kerralla kun yritin joinata servulle huomasin että bannit oli napsahtanut. Voin vannoa että näin ei todellakaan enää tulisi tapahtua ja nyt olen parantanut myös paljon enemmän rplaatuani. Oli erittäin typerää.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 
Viimeksi muokattu:

svedu

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Taksi Hallinto
FarssiRP-MotorStorm
Vanhempi jäsen
27 Toukokuu 2019
591
107
43
Miksi päätit quitata kesken tilanteen. Mitä kuvittelit voittavasi tekemällä noin.
 

HeSelele

Pjerkele!
Vanhempi jäsen
17 Kesäkuu 2021
29
23
3
Kemi
www.twitch.tv
Mennyt nyt melkeen puolisen vuotta aikaa kun bännit olet saanut, oletko pelannut muualla ja missä?
Voisit myös selittää miksi CLOG:ia ei katsota hyvällä...
 

kebabbi

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Huhtikuu 2022
33
24
18
Tosiaan olen pelannut pohjolalla, ikonrpllä sekä finlandialla paljon ja ymmärrän todella hyvin miksi clog on kielletty. Clog pilaa tietyllä tavalla rplaadun koska tilanteet jätetään kesken. Kun pelasin farssilla olin aika uusi rpttäjä ja olin huono rpttämään. Ymmärrän että tuo ei välttämättä vakuuta mutta olen todella saanut paljon hyvää rp kokemusta ja hoidan hommat kunnolla nykyään. Päätin quitata tilanteesta koska luulin pääseväni helpommalla. Olen miettinyt sitä asiaa ja olen mielestäni ollut todella typerä ajatellessani noin. Kuvittelin voittavani sen että ensi kerralla kun tulisin serverille kaikki tavarani olisi säilynyt eikä olisi tullut tuomiota. Voin taata että olen parantanut tapani.
 

Janeski

Kkona
Vanhempi jäsen
FarssiRP-Lou Riders
5 Huhtikuu 2020
133
28
28
Minkälaista hahmoa olet ajatellut Farssilla pelata jos pääset takaisin?
 

kebabbi

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Huhtikuu 2022
33
24
18
Olen ajatellut noin 19v nuorta joka yrittää löytää elämälleen tarkoitusta. Menisin alkuun töihin ja tienaisin rahaa. Sen jälkeen menisin ostamaan asunnon auton ja hankkimaan kavereita. Siinä näin alkuun pieni suunnitelma hahmostani.
 

Kelsi Mutkanperä

Vanha parta
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
7 Maaliskuu 2021
623
1
284
63
Millaisissa tilateissa CLOG-sääntö kieltää poistumasta palvelimelta?
 

kebabbi

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Huhtikuu 2022
33
24
18
esimerkiksi juuri putka tai semmoisissa missä lähinnä on tilanne kesken
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Miten määritellään, että tilanne on kesken?

Voinko poistua seuraavissa tilanteissa:
1. Joku tulee mun luokse, näyttää aseella ja sanoo "kädet ylös". Lähden serveriltä.
2. Juttelen kaverien kanssa ja sanon, että "jahas, nyt pitää kyllä mennä nukkumaan". Kävelen sivummalle ja lähden serveriltä.
3. Ryöstän kaupan, ajan tallille ja lähden serveriltä.
 

kebabbi

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Huhtikuu 2022
33
24
18
1.et koska ryöstö tilanne kesken
2.Voin lähteä koska ei ole tilannetta kesken
3.ehdottomasti kielletty pitää olla pakosalla vähintään 30min jonka jälkeen voi lähteä jos täytyy
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Ilmeisesti ymmärrät nykyään varsin hyvin mitä tarkoittaa käynnissä oleva RP-tilanne. Tuo aika, joka rikoksen jälkeen pitää odottaa on meillä Farssilla sääntöjen mukaan 15 minuuttia. Se koskee myös tavaroiden "kadottamista" eli combat storingia. Tavaroiden tallettaminen tilanteen aikana peräkonttiin / kaappiin on sallittua, koska poliisi pystyy tutkimaan molemmat vaihtoehdot.

Näillä puheilla olen päättänyt hyväksyä hakemuksesi. Tervetuloa takaisin Farssille! Muistathan, että myös metagaming ja muiden pelaajien kiusaaminen ovat edelleen kiellettyjä!