Unban hakemus - kebazzy - 110000146358b97

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

kebabbi

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
15 Huhtikuu 2022
43
25
18
Käyttäjänimi: kebabbi

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: kebazzy
Steam HexID: 110000146358b97
Koska sait bännit: 23 Huhtikuu 2024
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199138179991/

Bännien syy: Sääntö 1.13 - Adminit pidättävät oikeuden pelaajan poistamiseen palvelimelta peliympäristön turvaamiseksi.

Mitä tapahtui? Olin discord palvelimella mistä kaikki lähtivät bänneille sillä yksi vanha pelaaja jakoi siellä inffoa bännien kierrosta ja modaamisesta palvelimella.

Miksi näin tapahtui? En osaa sanoa en ollut viisas ja ilmoittanut admineille/ylläpidolle

Miksi luulet saaneesi bannit? En ilmoittanut vaikka olisi pitänyt

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? Toimintani vaikutti muiden roolipeliin siten että henkilö pääsi takaisin palvelimelle modaamaan ja saattoi häiriköidä muiden pelaajien pelikokemusta sen takia että minä en ilmoittanut admineille

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? Ilmoittaa välittömästi admineille kun kuulin tuosta.

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? En aio olla tuon kaltaisilla discord palvelimilla ja jos jotain muuta kautta kuulen vastaavaa ilmoitan siitä admineille välittömästi.

Mitä tuot Farssille? Aktiivisen pelaajan joka on muuttanut tapojansa. Minun tulisi päästä takaisin jotta voin todistaa muutoksen tapahtuneen

Vapaa sana Kiitos

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Kelsi Mutkanperä

Vanha parta
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
7 Maaliskuu 2021
643
1
285
63
Hylätty. Panosta enemmän hakemukseesi.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.