Unban hakemus - kebazzy - 110000146358b97

kebabbi

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
15 Huhtikuu 2022
43
25
18
Käyttäjänimi: kebabbi

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: kebazzy
Steam HexID: 110000146358b97
Koska sait bännit: 23 Huhtikuu 2024
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199138179991/

Bännien syy: Sääntö 1.13 - Adminit pidättävät oikeuden pelaajan poistamiseen palvelimelta peliympäristön turvaamiseksi.

Mitä tapahtui? Olin eräällä discord serverillä mistä kaikki saivat bännit koska eräs pelaaja ilmoitti siellä kiertävänsä bännejä ja modaavansa palvelimella.

Miksi näin tapahtui? Olin tuonkaltaisessa discordissa missä ei todellakaan olisi kannattanut olla.

Miksi luulet saaneesi bannit? Sain bännit koska en ilmoittanut henkilön toimista heti tai ylipäätään ollenkaan admineille/ylläpidolle vaan jatkoin ilman että mitään olisi tapahtunut.

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? Henkilö on esimerkiksi voinut mennä pilaamaan muiden roolipelitilanteita ja häiriköimään jne sen takia että minä en ole ilmoittanut admineille.

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? Ilmoittaa heti admineille kun kuulin mitään tuonkaltaista juttua

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? Aion pyrkiä olemaan pois tuonkaltaisilta discord palvelimilta joista koituu harmia jäseniensä seruauksena ja aion myös jos palvelimelle pääsen parantaa omaa roolipeliäni ja pelata niin että kaikilla osapuolilla on tilanteissa hauskaa ja kivaa pelata.

Mitä tuot Farssille? Aktiivisen sekä mukavan pelaajan joka on muuttanut pelaamistaan parempaan suuntaan. Minun tulisi päästä takaisin jotta voin todistaa että olen oikeasti muuttunut ja saada uusi mahdollisuus.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
502
311
63
Suomen Ateena
Moi,
Mikäli olisit tilanteessa jossa Saarivilkkuisi useana päivänä, koodi vilkkuvat jaettaisiin voipissa ja menisitte palvelimelle, olisitte 15minuuttia paikalla servulla, menisitte lentokoneella saarella, ottaisitte turpaan ensimmäisessä tulitaistelussa, hermot menisivät, tämä toistuisi useamman kerran viikossa, HökäleRasse tulisi discordiinne tarjoamaan koodeja, miten toimisit: ottaisitko vastaan vai kieltäytyisitkö ja ilmottaisit asiasta farssin ylläpidolle?
 

kebabbi

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
15 Huhtikuu 2022
43
25
18
En missään tapauksessa ottaisi koodeja vastaan ja ilmoittaisin adminille välittömästi kun näin tapahtuu.
 

The Mikitin

Mäyrä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
Wiki
8 Kesäkuu 2020
822
164
43
Länsi-Suomi
Modaamisesta sekä bannienkierrosta olet kuitenkin hyvillä mielin voinut jättää ilmoittamatta aikaisemminkin Farssin ylläpidolle.

Miksi meidän pitäisi uskoa, että olet nyt jollain tapaa muuttanut toimintatapojasi? Miksi me tarvitsemme juuri sinut palvelimellemme takaisin: miten erotut joukosta?

Odotan kattavaa ja hyvin pohdittua vastausta. Monesti pelaajat uskovat voivansa suoltaa unban-hakemukset täyteen toteutumattomia lupauksia: nyt vaadin sinulta konkreettisia asioita ja lupauksia jotka voit pitää sekä todella myös pidät, mikäli pääset takaisin palvelimelle.
 

kebabbi

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
15 Huhtikuu 2022
43
25
18
Olen koko bännieni ajan miettinyt omaa toimintaani palvelimella ja se ei ole ollut millään tavalla hyvää, jonka johdosta olen muuttanut tapojani. Olen myöskin esimerkiksi poistunut tämän kaltaisista discordeista sillä niistä tuntuu seuraavan vain harmeja. Toisin takaisin aktiivisen pelaajan jonka roolipeli on kokonaisuudessaan parantunut. Erotun joukosta siten että tarkoitan tätä kaikkea mitä sanon enkä anna tyhjiä lupauksia.
 

keskiketterä

Kemin juoppo
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
23 Maaliskuu 2020
307
107
43
kemi
Kerrohan vielä tarkemmin miten erotut joukosta, useammalla lauseella!
 

kebabbi

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
15 Huhtikuu 2022
43
25
18
Erotun joukosta sillä että pystyn ja olen muuttanut tapojani sekä roolipeli taitojani. Aioin luoda jatkossa kaikille osapuolille mukavia tilanteita ja välttää ongelmia pelaamalla täysin sääntöjen mukaan eli välttää minkäänlaista harmaalla alueella pelaamista.
 

ADDE

Uusi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
10 Maaliskuu 2023
20
3
3
Hei!

1. Mitä ja miten pelaisit jatkossa?


2. Kerro minulle hyvä roolipelitilanne, jossa olet ollut mukana vaikuttamassa.
 

kebabbi

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
15 Huhtikuu 2022
43
25
18
1. Rikollista mutta pyrin keskittämään rikollis rpni jatkossa myös muuhun kuin luodittamiseen esim, hyviin ryöstötilanteisiin.
2.Hyvä ensihoitotilanne missä minä ja kaverini olimme ensihoidossa ja teimme virheellisen elinsiirron jonka seurauksena henkilön jengi ryntäsi sairaalalle teisereillä eli loimme siitä hyvän tilanteen josta tuli hyvä jatkotilanne.