Unban hakemus - KEIJJJO - 11000013535112c

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Seppo Ainesmaa

Uusi käyttäjä
10 Huhtikuu 2021
21
5
3
Käyttäjänimi: Seppo Ainesmaa

Steam nimi: KEIJJJO
Steam HexID: 11000013535112c
Koska sait bännit: 29/08/2021
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198852935980/

Bännien syy: Syy: Sääntö 3 - Oli discordissa, jossa jaettu metatietoa.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Aloitetaan siitä että olin discord palvelimella jossa oli jaettu paljon metatietoa mukaanlukien minä olin jakanut sitä metatietoa jonkin verran, tästä siis johtuu että sain bannit eli tiedustan sen varsin hyvin miksi sain bannit ja miksi en tule välttämättä saamaan unbanneja ainakaan helpolla. Sitten toinen asia eli meidät ilmeisesti pyydettiin discordiin selvittämään tätä asiaa minä en kuitenkaan sinne mennyt sillä muistaakseni kello oli jotain 22:30 ja seuraavana päivänä oli tiedossa koulupäivä joten minun piti lähteä ja ajattelin muutenkin että en kerkiäisi olla siinä sillä se kestäisi aika kauan. Mutta kuitenkin tajuan sen että miksi tämä keissi on todella väärin ja miksi sain bannit. Varmistan että näin ei käy uudelleen koska opin virheistä kuten edellisien bännien syy oli se että kidnappasin henkilön jonka striimi oli jäänyt auki toki metajuttuja sekin mutta olen siitäkin oppinut sen että en ole enää striimeissä kun pelaan, joten jos saan vielä mahdollisuuden en tee tätä samaa virhettä uusiksi koskaan sillä en halua enää KOLMANSIA banneja. Tiedustan myös miksi metagaming on todella väärin ja mitä se tarkoittaa, eli käytät hahmon ulkopuolista tietoa hyväksesi pelissä, esim jos vaikka näät jonkun striimistä että vaikka poliiseja on paljon tehokunnossa ja menet vetämään pankin sen takia että hyötyisit siitä tilanteesta kun ne poliisit on maassa ja tässä tapauksessa se oli tuo meta discord joka pilasi sen roolipelin sitten lopulta totaalisesti ja se on väärin siksi koska se pilaa roolipelin kokonaan kun esim discordin tieto ei nimenomaan liity siihen roolipelaamiseen millään tavalla. En tule tekemään näin jatkossa koska olen nähnyt jo kaksi kertaa että siinä käy todella paskamaisesti ja että siinä ei ole mitään järkeä, se vain pilaa roolipelin. Ja se tuli vielä mieleen että jatkossa todellakin ajattelen PALJON enempi roolipelaamista tilanteissa, enkä vain voittoa ja aseita yms.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 
Viimeksi muokattu:

Fauni

Parratonkaljusetämies
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-MotorStorm
Vanhempi jäsen
11 Marraskuu 2020
109
70
28
33
Oulu
Tota tota. Entisyys kyllä puhuu kyllä puolestaan joka ei tosiaankaan kovinkaan hyvältä näytä. En usko, että armahtamalla mikään asia muuttuu joten.

Tietynlainen sitoutuminen tai ylläpidon vakuuttaminen, että asiat muuttuu nyt uupuupi.

Hylätty.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.