Unban hakemus - kiddo - 110000134A5819F

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

kiddo

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
23 Lokakuu 2019
3
0
1
Käyttäjänimi: kiddo

Steam nimi: kiddo
Steam HexID: 110000134A5819F
Koska sait bännit: 9 Lokakuu 2019
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/neverfallinlove/

Bännien syy: Bännien syy: RDM poliisin pidätys tilanteessa.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: eli taksi antoi minulle laskun ja sen piti mennä minun kaverille. joten aloin räyhäämään taksille että minun kaveri maksoi sen miksi minun pitäisi maksaa se uudelleen. jolloin taksi soitti paikalle poliisit poliisit sanoi että minun pitäisi maksaa lasku vaikka kaveri maksoi sen jo poliisi pakotti maksamaan laskua joten aloin lyömään sitä ymmärrän että tein väärin ja opin virheistä. kyseistä ei tule enää tapahtumaan. olen sen jälkeen pelannut miekkalinnalla ja onhan tuo nyt täyttä paskaa joten unbannit haluaisin jotta pääsisin oikeasti roleplayaamaan jota miekkalinnallai ei oikein voi tehdä. lupaan noudattaa sääntöjä jatkossa ja roleplayaa parhaan taitoni mukaan.
bannit sain koska aloin lyömään poliisia
tilanteen uudelleen tapahtumisen varmistan siten että kun poliisi huomauttaa minua jostain olen asiallinen ja selvitän asian puhumalla. en ala hakkaamaan ketääin ilman hyvää rp syytä tai muutenkaan ala riehumaan turhasta.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Antamallasi tiedoilla ei löydy järjestelmästämme bännejä. Hakemus on hylätty. Oletettavasti antamasi nimi on väärä.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.