Unban hakemus - Kimpsa_15 - 110000132ccf94f

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Kimpsa_15

Uusi käyttäjä
21 Elokuu 2021
2
0
1
Käyttäjänimi: Kimpsa_15

Steam nimi: Kimpsa_15
Steam HexID: 110000132ccf94f
Koska sait bännit: 22 Syyskuu 2021
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198812559695/edit/info

Bännien syy: Clog

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Poliisit oli minut juuri pysäyttäny, ja minulla oli jo siinä kohtaa ongelmia tokovoipin kanssa, enkä sen takia pystynyt puhumaan. Sitten siinä hetken koitin säätää, että oisin saanu oman puheen toimimaan, ja sitten yhtäkkiä peli kaatu ja heitti minut ulos.
En siinä kohtaa muistanut, että piti käydä discort kanavalle ilmoittamassa jos on tilanteesta lähteny pois eikä pääse takaisin. Eli siis en päässyt enään takaisin sisälle peliin.

En myöskään saanut yhteyttä enään discortiin jonka takia en olisi sille kanavalle pystynyt mitään käydä laittamassa.

Minulle seuraavana päivänä tuli ylläpito discortissa sanomaan, että oli poistunut kesken tilanteen ja jättänyt ilmoittamatta tilanteesta. Yritin heille siinä selittää omaa näkemystäni, mutta ei se tuntunut kiinnostavan. Siinä sitten vähän tunteet kuumeni ja päätin jättää koko serverin, mutta kyllä sitä on tullut sen verran ikävä, että haluisi kuitenkiin takasin.

Tästälähtien jos tulee joku syy että poistun/lennän ulos tilanteesta, niin muistan käydä ilmoittamassa siintä discort kanavalla. Nykyään minulla on discort varmuudenvuoksi myös puhelimella, jotta pystyn tarviattaessa sillä ilmoituksen tekemään.

Olisin todella kiitollinen jos minulle annettaisiin mahdollisuus päästä uudelleen serverille pelaamaan.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,217
1
1,112
113
Hakemus hylätty. Olet itse poistunut palvelimelta, pelisi ei ole kaatunut. Valehtelu tässä vaiheessa ei ainakaan auta sinun tilannettasi.

Kimpsa_15 poistui servulta.
Syy: Disconnected.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.