Unban hakemus - KING NEXZUZ - 110000158a67739

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

NEXZUZ

Uusi käyttäjä
27 Lokakuu 2023
8
0
1
Käyttäjänimi: NEXZUZ

Steam nimi: KING NEXZUZ
Steam HexID: 110000158a67739
Koska sait bännit: Ei näy siin bänni jutussa
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199447570233/

Bännien syy: Alhainen roolipelin taso, persily ja clog kuolleena

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Koska olin silloin aivan vitun tyhmä ja olin perseilly koska alkoi vituttaa jotkut vittuili ja jotkut oli vähän ärsyttäviä ja kun minut hakattiin kait torilla niin kello oli joku aika myöhä ja väsytti eikä ollu eh ja en jaksanu oottaa sen 10min Ja olisin enemmä järkevämpi ja en kyl haluasisi olla bänneillä

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 
Viimeksi muokattu:

banda

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Kesäkuu 2019
253
80
28
26
Oulu
Hei,

Porttikielto on langetettu teille 11.07.2023.

Koska olin silloin aivan vitun tyhmä ja olin perseilly koska alkoi vituttaa jotkut vittuili ja jotkut oli vähän ärsyttäviä
Saisinko tästä lausunnosta konkreettisemman ja selkokielisen version, mitä tuossa tilanteessa oikein tapahtui?


Ja olisin enemmä järkevämpi ja en kyl haluasisi olla bänneillä
Mikä herätti kiinnostuksen hakea unbanneja Farssille?
Millä tavoin olisit aikaisempaa järkevämpi?
 

NEXZUZ

Uusi käyttäjä
27 Lokakuu 2023
8
0
1
Haluan hakea un bännejä senkin takia että kun kaverini on täälä ja he kehuu tätä ja kun sain bännit niin olin todella typerä siinä tilanteessa haukuin muita ja muutenkin oli vihainen ja toksinen muille ja olen siitä tosi harmissani että olen saanut bännit tänne kun tämä palvelin on jotenkin vain niin hyvä että haluisin un bännit ymmärrän että olin silloin tosi typerä ja tän takia olisi kiva saada un bännit
 

NEXZUZ

Uusi käyttäjä
27 Lokakuu 2023
8
0
1
ja siitä tilanteesta olin vittuuntunut ja vittuilin kaikille ja kaikki hakkasivat minua ja kävin pari kertaa putkassa kun minua ärsytettiin ja sitten poliisi pamputtti ja kuolin ja oli myöhä ja väsytti niin lähin servulta kun olin kuollut
 

banda

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Kesäkuu 2019
253
80
28
26
Oulu
Selittäisitkö kattavasti omin sanoin termin clog, miten sitä tulkitaan Farssilla sekä miksi kyseinen sääntö on tärkeä roolipelin sujuvuuden kannalta. Miten säännön noudattamatta jättäminen voi vaikuttaa omaasi tai muiden roolipelikokemukseen?
 

NEXZUZ

Uusi käyttäjä
27 Lokakuu 2023
8
0
1
clog tarkoittaa sitä että lähdet palvelimelta jos tilanne ei sinua miellytä tai tilanne on kesken ja haluat paeta tilannetta tai välttää seuraukset kuten esim. aseen menetys tai kiinni jääminen poliisille. Clog on tärkeä sääntö koska pilaa usein tilanteet koska näin tilanne jää kesken eikä sitä päästä juuri nyt jatkamaan loppuun jolloin tästä annetaan palautetta/ saatetaan jopa rankaista
 

banda

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Kesäkuu 2019
253
80
28
26
Oulu
Listaa tähän kolme (3) esimerkkitilannetta, missä pelaaja syyllistyy clogaamiseen. Kerro myös, miten pelaajan missäkin kuvailemassasi tilanteessa olisi pitänyt toimia. Käytä kuvailuun kokonaisia selkeitä lauseita sekä irrota tilanteet toisistaan selkeästi.
 

NEXZUZ

Uusi käyttäjä
27 Lokakuu 2023
8
0
1
Tilanne 1, olet ajamassa poliiseja karkuun sinulla on 5kg huumeita mukana ja esim mac 10 jatkat ajamista auto alkaa keittää ja alat miettiä mitä teet alat jäämään kiinni pikku hiljaa ja alat miettiä clogia koska et halua menettää asetta menet clogaamaan ja tulet ilalla takaisin huomaat että sinulla on huumeet ja ase edelleeen ja ei poliiseja perässä
Tilanne 2, olet huume paikalla keräämässä huumeita tai pussittamassa jolloin iso jengi raidaa huume paikkanne joku teistä ottaa huumeet ja clogaa hän tulee ilalla takaisin ja antaa huumeet teille takaisin.
Tilanne 3, olette tilanteessa jossa sinut tapetaan ja ollaan viemässä johonkin ja olet menettämässä henkesi lopullisesti ja sittenkin epäröit ja clogaat tulet takaisin servulle ja heräät teholta.
 

banda

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Kesäkuu 2019
253
80
28
26
Oulu
Tarkentaisitko vielä, miten missäkin tapauksessa olisi ollut suotavaa toimia. Pohdi samalla, mitä missäkin tilanteessa eri osapuolet olisivat voineet saavuttaa, mikäli tilanne olisi pelattu sääntöjen puitteissa oikein.
 

banda

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Kesäkuu 2019
253
80
28
26
Oulu
Jokaisessa kuvailemassasi tilanteessa pelaaja syyllistyi clogaamiseen.
Keksi jokaiseen mainitsemaasi tilanteeseen tapa, miten pelaajan olisi pitänyt toimia, jotta tilanteessa ei olisi tullut sääntörikkeitä. Pohdi myös, miten tilanteet olisivat voineet edetä ja mitä tilanteissa mukana olleet osapuolet olisivat tilanteista voineet saada irti.
 

NEXZUZ

Uusi käyttäjä
27 Lokakuu 2023
8
0
1
1. Olisit reilu ja annat poliisin ns voittaa tilanteen että tilanne kulkuisi
2.Tietenkin pelaa tilanteen tilanteen mukaisesti ja pelkäisit asetta Myönnät sen tilanteen ja nekin on pelaajia kekkä haluavat kehittyä
3. Sanon että pelaat tilanteen tilanteen mukaisesti että kaikilla on hyvä mieli ja mietit että ei maha mittää nii sanotusti
 

banda

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Kesäkuu 2019
253
80
28
26
Oulu
Mikäli saisit unbannit Farssille, millaisen hahmon toisit palvelimelle? Kuvaile hieman hahmosi tarinaa, persoonaa sekä tavotteita. Millaiset ovat hahmosi erottuvimmat luonteenpiirteet?

Millaista roolipeliä olisit tällä hahmolla tuomassa palvelimelle?
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.