Unban hakemus - Koira - 110000131fc462a

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Jalmariperusjamppa

Uusi käyttäjä
27 Joulukuu 2019
4
0
1
Käyttäjänimi: Jalmariperusjamppa

Steam nimi: Koira
Steam HexID: 110000131fc462a
Koska sait bännit: 29 Joulukuu 2019
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198798882346/

Bännien syy: Sinulla on porttikielto. Syy: Uuden hahmon luonti abusee rahan tekemiseen ⚫ Hae porttikiellon poistoa farssin foorumeilta: Farssi.net

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Tota tehtiin kaverin kans 4 kertaa sillee et se tuli servulle uudella käyttäjällä ja anto alotus rahan mulle ja mä laitoin tilille ja tiesin joo et niin ei kyllä sais varmaankaan tehdä mut kelailin jotain et varmaan saadaan joku varotus tai jotain mut abuseehan se oli ja kerettiin kumminki tehdässen 40k tienestiä. Servulla on sen verta kivaa pelailla et ei tuu kyllä tällästä enää ikinä tapahtumaan jos saan vielä toisen mahdollisuuden ymmärrän kyllä ite bannien syyn.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Hei! Jos tiesit alunperinkin, että tuollainen ei ole ok, niin miksi ylipäätään teit näin?

Ymmärrät varmaan, että me emme pidä tuollaisesta toiminnasta. Miten pystyisit vakuuttamaan meidät, että et tee tätä tai muutakaan vastaavaa uudelleen?

Millaisen hahmon ajattelit tuoda kaupunkiin ja mitä meinasit sillä tehdä, mikäli hyväksymme hakemuksesi?
 
  • Like
Reaktiot: Jalmariperusjamppa

Jalmariperusjamppa

Uusi käyttäjä
27 Joulukuu 2019
4
0
1
Tarkotuksena oli saada pientä ylimäärästä rahaa taskun pohjalle ja ymmärrän että se ei ollut oikein. Mutta voin luvata että en tee näin enään en haluu uusia banneja ikinä enään ja en tiedä millä vakuuttaa mutta voin luvata että en tee tälläistä enkä mitään samanlaista enään koskaan.
Ja ajattelin luoda jonkun kunnon lande ukon hahmon ja mekaanikoksi tai ensihoitajaksi.
 

Duazzet

M&M TJ
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
180
183
43
Hakemuksesi on: HYLÄTTY
On sanomattakin selvää että jos Koodaat/exploittaat/abuseet ei meidän palvelimella ole tilaa teille.
 

Jalmariperusjamppa

Uusi käyttäjä
27 Joulukuu 2019
4
0
1
Joo ja tosiaan en siis tehnyt kertaakaan uutta käyttäjää servulle vaan kaverin teki käyttäjiä ja mä käytin sitä lentokentältä kaupassa käymään eli siis sain bannia siitä kun käytin kaveria lentokentältä kaupassa monta kertaa olen kyllä juu osallisena abusessa mutta en usko että tää on järkevää olla hyväksymättä mun unban hakemusta koska en käytännössä tehnyt mitään mitä ei sais tehdä. Ja voin kyllä luvata että en enää ikinä oo mukana missään tälläsessä jos mut unbannataan :)
 

Duazzet

M&M TJ
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
180
183
43
Keskusteltuamme Adminien kesken asiasta ja kuultuamme Adminia kuka bannin on antanut toteamme että olette tietoisesti ottaneet riskin ja riskistä huolimatta päättäneet exploittaa aloitusrahaa. Olet ollut samalla tavalla osallisena tähän koska olet ollut tietoinen mitä tapahtuu. Tästä syystä hakemuksesi on edelleen HYLÄTTY
 
  • Like
Reaktiot: Jalmariperusjamppa
Status
Ei avoinna uusille viesteille.