Unban hakemus - Koirahunter123 - 11000011d66140d

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Lurttudog

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
24 Heinäkuu 2022
22
0
1
Käyttäjänimi: Lurttudog

Steam nimi: Koirahunter123
Steam HexID: 11000011d66140d
Koska sait bännit: 18 Tammikuu 2023
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198453494797/

Bännien syy: Combat log

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Hei, sain Farssiin bännit syystä jonka periaatteessa ymmärrän ja periaatteessa en. Tiedän että olen saanut varoituksia siitä, että olen lähtenyt servulta kuolleena ja tullut takaisin, mutta sitä en ymmärrä että sain bännit siitä, että lähdin servulta saatuani verenvuodon npc:ltä. Varsinkaan kun en sieltä tahallaan halunnut lähteä vaan koneeni rupesi huutamaan järjettömästi. Olen oppinut aiemmista virheistäni joista sain varoituksia, mutta ensimmäisen kerran oli semmoinen syy mille en oikeasti voinut mitään. Tiedän että minulla ei ole minkäänlaista todisteaineistoa ja varmasti on todella vaikea uskoa sitä, että siinä olisi oikeasti käynyt niin. Haluaisin vain saada vielä viimeisen mahdollisuuden osoittaa että minä osaan pelata sääntöjen mukaisesti ja käyttäytyä siellä. Mielestäni tuosta ei olisi kuulunut bännejä saada, mutta jos vaan mitenkään olisi mahdollista, niin haluaisin viimeisen mahdollisuuden.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,214
1
1,112
113
Pelaaja makasi maassa ja npc potki häntä. Quittasi ennen kuolemista, mihin tämä tilanne olisi johtanut, sillä npc oli jo saanut pelaajan hakattua maihin.

Käsitelkää normaalisti :)
 

codpummi

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
5 Toukokuu 2020
252
63
28
lahti
jos kerta olet saanut monta varotusta asiasta niin miksi et ole tehnyt asian eteen mitään käytkö lukemassa säännöistä yleisestä kohdasta numero 9 ja kerrot omin sanoin mitä kyseinen kohta oikein tarkoittaa
 

Lurttudog

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
24 Heinäkuu 2022
22
0
1
Kyllä ymmärrän sen säännön täysin ja olen kyllä saanut siitä ennen varoituksia, mutta olen niiden varoituksien jälkeen kyllä ymmärtänyt, että niin ei saa tehdä.
En vain voinut asialle mitään, sillä koneeni rupesi huutamaan. Enkä osaa mitenkään hirveän hyvin omin sanoin selittää, mutta tarkoittaa sitä, että jos joudun tehokuntoon, niin minun pitää esittää, että jos vaikka kädessäni ja rinnassani on isoimmat vammat, että niihin sattuu todella paljon. Jos joku on tappanut minut, niin en saa muistaa, että ketä se oli ja en myöskään saa muistaa mitään siltä viimeisen kahden tunnin ajalta. En nyt tiedä oliko hirveän hyvin omin sanoin selitetty, mutta ainakin yritin.
 

codpummi

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
5 Toukokuu 2020
252
63
28
lahti
jeps jos kerta väität niin paljon että jos saisit ub että osaisit pelata sääntöjen puitteissa vastaileppa näihin

Miten käyttäytyisit seuraavissa tilanteissa?

- Lasetat menemään 300 km/h ja lipsautat auton puskaan?
- Shakkikenkä alkaa hakata sinua unicornin viereisellä vaatekupalla puhumatta mitään?
- Myyt autoa jollekulle, ja auton omistajanvaihdon tapahduttua tämä päättääkin jättää maksamatta sinulle?
- Olet ryöstänyt korukaupan ja poliisit eivät nähneet minne pakenit?
- Tiput yksin vuorenrinteellä kiipeillessäsi ja kuolet?
- Löydät kadulta ruumiin?
 

Lurttudog

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
24 Heinäkuu 2022
22
0
1
1. En jatkaisi matkaani hetkeen, sekä tekisin paljon kipurp:tä.
2. Pyytäisin häntä kulman taa, ja kertoisin hänelle, että hänen pitäisi puhua jotakin, vaihtaa vaatteensa ja opetella käyttäytymään.
Jos se ei kuitenkaan toimisi, ottaisin hänen ID:nsä ylös, ottaisin klipin ja kävisin farssidiscordissa selvittämässä asian.
3. Silloin ilmoitan asiasta poliisille, tai yritän saada autoni rikollisin tavoin takaisin.
4. Pysyn piilossa, ja olen servulla n. 30 min, ennen kun voin lähteä.
5. Teen ensin kipurp:tä, jos minulla on turvaranneke ja paikalla on ensihoitajia, painan R -näppäintä, jos ei, niin odotan kuolematimerin ja herään teholta.
6. Menen kysymään, että onko hänellä kaikki hyvin, jos ei ole, niin katson että onko ensihoitajia paikalla, jos on niin hälytän ne paikalle, jos ei, niin ostan elvytyspakkauksen lähimmästä kaupasta ja elvytän hänet.
 

Kelsi Mutkanperä

Vanha parta
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
7 Maaliskuu 2021
624
1
284
63
Nyt ei ihan mene jakeluun... hyviä vastauksia, oikeinkin hyviä, mutta miten ihmeessä sinä päätit mennä CLOG reittiä vaikka olet näin hyvin perillä miten tämä homma toimii?

Se NPC:n hakkaamaksi tuleminen on tuohon vuorenrinteeltä putoamiseen hyvinkin verrannollinen, kumpikin olisi omalla toiminnalla vältettävissä, ja kumpikin on omalla toiminnalla edesautettavissa, ja kumpaankaan ei tarvitse olla toista osapuolta tilannetta näkemässä. Silti sääntöjen puitteissa pitää kummassakin tapauksessa serverillä odottaa tuo kuolematimer siihen asti, että se antaa siirtyä teho-osastolle, ennen kuin poistuu pelistä.
 

Lurttudog

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
24 Heinäkuu 2022
22
0
1
Noh, kun en minä sitäkään tahallaan halunnut tehdä, mutta kun ajoitus tilanteessa oli niin huono.
En voi tietokoneelleni mitään, minulla oli jokin viirus koneessa ja jouduin poistamaan sen. Sen takia tietokoneeni huusi niin paljon ja oli pakko painaa alt f4.
Yritin kuitenkin mahdollisimman nopeasti päästä servulle takaisin, mutta siinä vaiheessa olin saanut jo bännit. Olen sanonut monesti, että ymmärrän kyllä tuon säännön täysin, en vain voinut asialle mitään. Tietokoneessani ei kuitenkaan enää ole virusta, eikä tule, joten tuollaista tilannetta ei voisi tapahtua uudestaan.
 

The Mikitin

Mäyrä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
Wiki
8 Kesäkuu 2020
820
164
43
Länsi-Suomi
Selitä minulle, miten sait tietää pelaamisen aikana, että koneellasi on virus?
 

Lurttudog

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
24 Heinäkuu 2022
22
0
1
En minä sitä pelaamisen aikana, vaan silloin, kun koneeni tuulettimet rupesi käymään täysteholla, eli huutamaan aivan järkyttävästi.
Silloin painoin Alt F4, koska menin pieneen paniikkiin.
 
Viimeksi muokattu:

codpummi

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
5 Toukokuu 2020
252
63
28
lahti
sehän ei tarkota että sulla olisi viirus koneella jos sun koneen tuulettimet rupeavat huutamaan täysteholla.
 

Lurttudog

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
24 Heinäkuu 2022
22
0
1
Hhh.... Minä sanoin jo, että en tajunnut sitä silloin, vaan sammutin pelin koneen tuulettimien takia, sillä ne rupesivat huutamaan.
Tämän jälkeen minä yritin selvittää vikaa, ja silloin laitoin avastin päälle, ja minä huomasin, että minulla oli viirus.
Eli en huomannut, että koneessani oli viirus kesken pelin, mutta se tuuletinhomma tapahtui sen viiruksen takia.
 

codpummi

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
5 Toukokuu 2020
252
63
28
lahti
siihen tulokseen tulin että hakemuksesi on Hylätty, syystä että laitoit samana päivänä ub hakemuksen. se että sinua on varotettu samaisesta asiasta useasti etkä ole tehnyt sen eteen yhtään mitään.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.