Unban hakemus - kub - 11000011b7f9e20

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

kub

Uusi käyttäjä
3 Maaliskuu 2024
1
0
1
Käyttäjänimi: kub

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: kub
Steam HexID: 11000011b7f9e20
Koska sait bännit: 1 Tammikuu 1970
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/019647292/

Bännien syy: Syy: Yleinen perseily (RDM - Hakkaa pelaajan turhaan) + Combatlog kuolleena kun otti turpaan

Mitä tapahtui? Olin poliisi asemalla ja joku tyyppi tuli ja löi vahingossa jonka jälkeen hakkasin kuoliaaksi ja sitten mut tapettiin ja sit clogasin

Miksi näin tapahtui? Meni hermot rankan päivän jälkeen mutta en sen enempää muista 4v tapahtuneesta

Miksi luulet saaneesi bannit? koska tapoin ilman syytä ja lähin tilanteesta poistumalla servulta

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? huonolla kokemuksella jota nykypäivä en haluaisi itsekkään

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? oisin ollut hakkaamatta ja clogaamatta

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? koska olen kasvanut enkä jaksaisi tälläistä toimintaa itsekkää vaan haluaisin hyviä rp kokemuksia

Mitä tuot Farssille? haluaisin saada uusi hyviä RP muistoja koska viime servesitä onjo hetken aikaa jonka takia toivoisin pääseväni tälle takaisin

Vapaa sana ois kiva pelaileen näyttää serveri kehittyneen ja rp taso noussut jota kaipaisin

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

banda

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Kesäkuu 2019
253
80
28
26
Oulu
Tarkistaisitko tuon hexID:n, kun ilmoittamallasi ei löydy meiltä voimassaolevia banneja.
 

Wanhiz

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
22 Helmikuu 2020
148
49
28
Sinulla on 24h aikaa vastata, muuten hakemus hylätään automaattisesti.
 

Wanhiz

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
22 Helmikuu 2020
148
49
28
Status
Ei avoinna uusille viesteille.